Wszystkie oferty
»
Skarbimierz
»
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. administracji i rozliczeń projektów
Opole #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji projektowej: tworzenie umów, ofert przetargowych, Monitorowanie wydatków i tworzenie raportów finansowych, Rozliczanie projektów, Zarządzanie kwestiami administracyjnymi, Obsługa narzędzi..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista/stka ds. Administracji
Wrocław, Psie Pole #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Organizacja obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami, Prowadzenie rejestrów i ewidencji (np. faktur, umów), Przygotowywanie i aktualizacja umów, pism,..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń
Suchy Las (pow. poznański) #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń #Młodszy specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych i danych rozliczeniowych, Wsparcie procesów księgowania i zamknięć okresów, Praca na dużych zbiorach danych w Excelu (m.in. tabele przestawne, Power Query, zaawansowane..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i fakturowania
Suchy Las (pow. poznański) #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedaży w systemie komputerowym, Weryfikacja dokumentów pod kątem poprawności danych, Współpraca z działem windykacji, Współpraca z działem handlowym w celu weryfikacji poprawności zleceń i ewentualnyDodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracji
Wrocław #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:- Skanowanie, archiwizacja i uzupełnianie dokumentacji (teczki, protokoły, faktury), - Wystawianie i ewidencjonowanie faktur oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ, RW, WW),- Zakładanie kontraktów w Excelu i systemie + obsługa doDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu -
Kierownik ds. administracji
Wrocław #Administrator Biura #Dysponent #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Kierowniczka #Kierownik #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Menagerka
Twój zakres obowiązków, współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu, wystawianie faktur oraz faktur korygujących w systemie księgowym , zestawienie faktur na podstawie danych z systemu księgowego , dodawanie nowego Klienta w programie..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Warszawa, Bielany #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium Kancelarii Notarialnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, sporządzanie wypisów aktów notarialnych i poświadczeń notarialnych,, pomoc w przygotowaniu projektów prostych aktów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Realizacja prostych zadań zgodnie z podaną instrukcją Kontakt z całym zespołem poprzez wewnętrzny serwerPraca jest prosta i intuicyjnDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. e-commerce i SEO (sklep internetowy...
Chotomów #Analityk #Specjalista ds. E-Commerce #Specjalista
Dodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Tłumacz ustny języka rosyjskiego
Wrocław #Tłumacz
Biuro Tłumaczeń Koncepcja nawiąże współpracę z wykwalifikowanymi tłumaczami ustnymi języka rosyjskiego z Wrocławia i okolic! Opis stanowiska: – tłumaczenia ustne z języka polskiego na język rosyjski oraz z języka rosyjskiego na język polski. WymDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z językiem...
Wrocław, Krzyki
Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesów windykacyjnych w firmie., Aktywne prowadzenie rozmów telefonicznych z dłużnikami, Prowadzenie mailowej i listownej korespondencji z dłużnikami., Monitorowanie należności i terminów płatności.,..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Customer Service Specialist z j. polskim, angielskim...
Wrocław, Krzyki #Customer Service Specialist
Twój zakres obowiązków, Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Rekruter / Specjalista ds. rekrutacji z j. rosyjskim...
Wrocław, Śródmieście #Rekruter #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja pracowników niższego szczebla, głównie pracowników produkcyjnych, z krajów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych (np. Azja, Afryka)., Pełne prowadzenie rekrutacji czyli tworzenie ofert pracy, publikacja ogłoszeńDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadr i płac z językiem ukraińskim...
Wrocław, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi – od A do Z, Precyzyjne naliczanie wynagrodzeń oraz dbanie o terminowość wszystkich rozliczeń, Samodzielna obsługa umów cywilnoprawnych – zlecenia, umowy o dzieło – z..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator pracowników z językiem rosyjskim...
Wrocław #Koordynator #Koordynator Pracowników
Firma Dreman to licząca się na rynku pracy agencja zatrudnienia z niemal 10-letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w rekrutacji, zatrudnianiu i pełnej koordynacji pracy obcokrajowców na terenie całej Polski. Wiemy, że o sile naszej firmy stanDodane: 21 dni temu w serwisie lento.pl -
Rekruter z j. ukraińskim i rosyjskim - Prószków...
Prószków #Rekruter
Miejsce pracy: Prószków woj. opolskie Zakres obowiązków • aktywne pozyskiwanie kandydatów • rejestracja kandydatów w systemie rekrutacyjnym i administracyjnym • redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, aktywny udział w sDodane: 21 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z...
Wrocław, Krzyki #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, #ChallengesNeedHeroes!, , Poszukujemy osoby chcącej pracować i rozwijać się w sprzedaży B2B, która będzie odpowiedzialna za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM., , Jeżeli więc lubisz codzienny kontakt z klientem..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista obsługi klienta językiem hiszpańskim...
Wrocław #Specjalista
Dla naszego Klienta, lidera w branży turystycznej, poszukujemy ciepłej, optymistycznej i pomocnej osoby, która potrafi rozwiązywać problemy. Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim/włoskim/rosyjskim Lokalizacja: Wrocław (praca staDodane: 31 dni temu w serwisie grafton.pl -
Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z...
WROCŁAW #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
Wymagania Biegła znajomość j. polskiego (w mowie i w piśmie) -> wymagany poziom C1, Znajomość j. tureckiego (w mowie i w piśmie) -> wymagany poziomDodane: 59 dni temu w serwisie biurokarier.uj.edu.pl -
Asystent / Asystentka w Dziale Zrównoważonego...
Brzeg #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Bezpośredni kontakt z dostawcami i klientami oraz weryfikacja dokumentów w celu zapewnienia zgodności z wymaganiami,, Przegląd i ocena danych otrzymanych od dostawców; prawidłowe wprowadzanie ich do systemu oraz..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Sekretarka
Brzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Opis zadań:wg wniosku Wymagania: Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieAdDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Brzeg #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:wg wniosku Wymagania: Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieAdDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu