Wszystkie oferty
»
Skarżysko Kamienna
»
Administrator Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno...
Piekoszów (pow. kielecki) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obieguDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka ds. administracyjnych
Piekoszów #Administrator Biura #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:Kompleksowe wsparcie administracyjne, organizacyjne i komunikacyjne z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI). Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: ZakresDodane: 53 dni temu w serwisie Miejski Urząd Pracy w Kielcach -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik
Skarżysko-Kamienna #Asystent #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Menagerka
Pracownik118_4594056Obowiązki Zabezpieczenie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych. Usuwanie awarii z zakresu mechaniki. Prewencyjna konserwacja maszyn i urządzeń. Prace instalatorsko-montażowe WymaganiaDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Dąbrówka Stara (pow. grójecki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur exportowych, przygotowywanie wniosków i odbiór świadectw fitosanitarnych, przygotowywanie dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami, pozyskiwanie nowych klientów, zawieranie..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy referent
Radom #Pracownik Administracji #Referent
Warunki pracyWarunki dot. charakteru pracy na stanowisku i spospobu wykonywania zadań: praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa; permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, w szczególności interesanci zgłaszający się zeDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Pracownik Biurowy
Kielce #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy Miejsce Stażu - Kielce Opis stanowiska: - odbieranie telefonów - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - sporządzenie i kontrolowanie dokumentacji - obsługa sprzętów biurowych oraz wewnętrznych programów firmy -..Dodane: Dzisiaj -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project Management Office
Poland (Remote) #Project management officer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
New Business Manager
Warszawa #New business manager #Business manager
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Pracownik Ochrony (k/m)
Wrocław #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Pracownik ochrony - Wrocław Zadania: - ochrona obiektów - udzielanie informacji gościom - obchody - monitoring wydawanie..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik Serwisu Sprzątającego (k/m)
Wrocław #Pracownik Obsługi Sprzątającej #Czyściciel #Pracownik porządkowy #Pracownik pralni chemicznej #Pracownik utrzymania czystości #Sprzątacz #Sprzątaczka #Pracownik sprzątający
Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Pracownik Serwisu Sprzątającego (k/m). Miejsce pracy: Wrocław, wiele lokalizacji Ze względu na misję fundacji oferta jest..Dodane: Dzisiaj -
Staż z urzędu pracy Recepcjonista
Skarżysko-Kamienna #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji- sprzedaż usług i towarów dostępnych w Silver Gym- przyjmowanie wpłat za usługi oraz załatwianie wszelkich formalności z zakupionymi usługami- wydawanie kluczyków i przedłużanie karnetów zDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej -
Dyrektor ds. Realizacji Inwestycji Budowlanych...
Kamień (pow. rzeszowski) #Budowlaniec #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Kompleksowy nadzór i zarządzanie inwestycjami budowlanymi w roli Generalnego Wykonawcy, Tworzenie i rozwijanie strategii realizacji kontraktów, Budowanie i zarządzanie zespołem Kierowników Budów i Projektów, Współpraca zDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Konsultant ds. Rekrutacji ze znajomością...
Suchedniów #Konsultant #Konsultantka #Młodszy konsultant ds. rekrutacji
Co będziesz robić? Twoim zadaniem będzie wsparcie naszych klientów w rekrutacji pracowników z Polski. Codziennie będziesz mieć okazję do: Wyszukiwania i selekcji kandydatów na portalu LinkedIn i innych portalach pracy. Prowadzenia rozmów kwalifiDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Fakturzysta
Starachowice #Fakturzysta
Zakres obowiązków:Obsługa klientów, monitorowanie obiegu dokumentów w firmie, kontrolowanie zgodności dostaw, tworzenie dokumentów rozliczeniowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: doświadczenieDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach -
Koordynator projektu
Starachowice #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Szydłowiec #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Starachowice (Radomska) - 3800 netto - Asystent...
Starachowice #Asystent
Apteka Słoneczna w Starachowicach (Radomska) zatrudni ASYSTENTA FARMACEUTYCZNEGO Wymagania: • dobra organizacja pracy • umiejętność pracy w zespole • umiejętność obsługi komputera ObDodane: 13 dni temu w serwisie praca.farmacja.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Szydłowiec #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Starachowice
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 27 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach -
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Starachowice #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Specjalista #Specjalista ds. BHP #Specjalista ds. bhp i ochrony środowiska
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (lub studia podyplomowe), bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy i tematyki z obszaru ochrony środowiskDodane: 91 dni temu w serwisie arche-consulting.pl -
Asystent działu zaopatrzenia
Zagnańsk #Asystent #Specjalista ds Zaopatrzenia
Zakres obowiązków: Rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP/COMARCH XL. Obsługa zamówień dostaw. Prowadzenie dokumentacji. Współpraca z innymi działami. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inneInne wymagDodane: 94 dni temu w serwisie Miejski Urząd Pracy w Kielcach -
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych
Radom, Jeżowa Wola #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, Obsługa procesów związanych z przebiegiem zatrudnienia,, Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym,, Rozliczanie czasu pracy, ewidencja zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń,,..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl