Wszystkie oferty
»
Solina
»
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Ustrzyki Dolne #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:udzielanie informacji oraz kierowanie interesantów do właściwych wydziałów w Urzędzie, nadzór nad procesem przeglądania dokumentów urzędowych przez interesantów, których możliwość udostępniania wynika z odrębnych ustaw, udzielaDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych -
Pracownik biurowy
Kraski Dolne (pow. garwoliński) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby do pomocy w dziale księgowości, wsparcie przy obsłudze ksiąg handlowych, przygotowywanie dokumentów do księgowania, weryfikacja rozrachunków, obsługa dokumentów magazynowych..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy organizacyjny do Pensjonatu...
Komańcza #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zatrudnimy pracownika biurowo - organizacyjnego do pracy w pensjonacie w Bieszczadach (z zakwaterowaniem). Praca polega na organizowaniu i koordynowaniu pracy związanej z gastronomią, sprzątaniem, praniem, pracami technicznymi i organizacją imprDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy do pisania projektów. Bieszczady...
Komańcza #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Fundacja z Bieszczad zatrudni pracownika administracyjno - organizacyjnego do pisania projektów na organizację warsztatów o różnych tematykach związanych z działalnością statutową Fundacji( artystycznych, kulturalnych , społecznych, technicznychDodane: 2 dni temu w serwisie lento.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator biura
Warszawa #Koordynator #Koordynator biura
Wymagania:\nDoświadczenie na stanowisku Recepcjonisty/Koordynatora biura\nZnajomość pakietu Office (Outlook, Word, Excel, Teams)\nBiegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków\nDobre maniery, komunikatywność iDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent / Asystentka Działu Serwisu
Piaseczno #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klienta w serwisie, obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych, przygotowanie umów najmu samochodów zastępczych, wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w bazie danych,Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Niania, dorywczo, Gdynia Śródmieście
Gdynia #Niania #Opiekunka do dziecka #Opiekunka do dzieci #Opiekunka dziecięca
Poszukuję energicznej, uśmiechniętej niani do pracy z dziećmi naszych klientów. Praca jest łatwa do pogodzenia z innymi zobowiązaniami - studiami, stałą pracą, grafikiem treningów, wyjazdów... Potrzebujemy byś miała uciechę z pracy z dzieckiem...Dodane: Dzisiaj -
Niania do pomocy, Gdynia Oksywie
Gdynia #Niania #Opiekunka do dziecka #Opiekunka do dzieci #Opiekunka dziecięca #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
IHOPLA jest Agencją Niań, która obecnie poszukuje energicznej, doświadczonej i ciepłej Niani, do pracy z dziećmi, w Gdyni Oksywie. Wymagania: pasja i zaangażowanie w pracy z dziećmi, dostępność 13-30.06, poza weekendami minimum roczne,..Dodane: Dzisiaj -
Recepcjonista
Solina
Zakres obowiązków:Obsługa gości, przyjmowanie rezerwacji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLNRodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługSposób aplikowania:bezpośreDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lesku -
Recepcjonista
Polańczyk #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbnySposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPracodawca:K.f.d. architekDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lesku -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Zahutyń #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku -
Dyrektor sprzedaży
Międzyrzecze Dolne (pow. bielski) #Dyrektor Sprzedaży #Ekspedientka #Dyrektor #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, rozwój oferty produktowej – wdrażanie nowych trendów rynkowych i ekologicznych rozwiązań (stoiska, standy, meble),, pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i Europie oraz rozwój sieci sprzedaży,, budowanie i utrzymywanie..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
LISTONOSZ
Zagórz #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Dodane: 21 dni temu w serwisie poczta-polska.pl -
LISTONOSZ
Zagórz #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Dodane: 22 dni temu w serwisie poczta-polska.pl -
LISTONOSZ
Zagórz #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Dodane: 23 dni temu w serwisie poczta-polska.pl -
LISTONOSZ
Zagórz #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Zagórz, ul. Pocztowa 2.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek..Dodane: 24 dni temu -
Procownik biurowy- informatyk
Komańcza #Informatyk
Zatrudnię na stanowisko pracownik biurowy-informatyk do Ośrodka Turystycznego. Do obowiązków pracownika będzie należała bieżąca obsługa biura w ośrodku turystycznym, marketing, obsługa urządzeń biurowych. Warunek konieczny możliwość ZAMIESZKANIADodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Koordynator projektów unijnych
Brzozów #Koordynator #Koordynator Projektów
Zakres obowiązków:Opracowanie założen projektów grantowych, gromadzenie danych, prowadzenie analiz i badań, obsługa projektów grantowych, doradztwo ,współpraca z grantobiorcami,działania informacyjne. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcenieDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie -
Dyrektor Zakładu Zagospodarowania Odpadów
Rymań (pow. kołobrzeski) #Dyrektor Zakładu #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem zakładu, w tym nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, monitorowanie wyników oraz wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń, Wdrażanie, optymalizacja i nadzórDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Sanok #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Pracownik biurowy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Sumienność, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność. Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla oDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lesku -
Kierownik Recepcji Hotelu
Rymanów #Kierownik Recepcji #Kierowniczka #Kierownik
Zakres obowiązków:• Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadania, kontrola jakości).• Profesjonalna obsługa Gości hotelowych – meldowanie, rezerwacje, wystawianie dokumentów sprzedaży.• Dbanie oDodane: 13 dni temu w serwisie sanok24.pl -
LISTONOSZ
Sanok #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Sanok, ul. Generała T. Kościuszki 26.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa, cały etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie..Dodane: 24 dni temu