Wszystkie oferty
»
Środa Śląska
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Prace biurowe
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentów do skanowania, segregowanie dokumentów, skanowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka Biura
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, organizacja i koordynacja codziennej pracy biura,, obsługa korespondencji,, organizacja i obsługa spotkań, kalendarzy oraz wyjazdów firmowych,, wsparcie procesów rekrutacyjnych (np. kontakt z kandydatami, organizacja rozmDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent/tka biura
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Asystent #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Obsługa faktur i dokumentacji finansowej w systemie Enova, Organizacja pracy biura i sekretariatu, Obsługa klientów parkingowych oraz kontakt z kontrahentami, Koordynacja usług zewnętrznych i nadzór nad współpracą z..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik Biurowy
Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków Kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa. Wystawianie i obsługa faktur. Przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej. Obsługa urządzeń biurowych i archiwizacja dokumentów. Kontakt z kontrahentami i instytucjami. DodatkoDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik Biurowy
Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, orDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy
Tarchały Wielkie (pow. ostrowski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która zapewni wysoką jakość obsługi klienta krajowego, wesprze nas w obsłudze kadrowej oraz organizacji biura .Szukamy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej i wielozadaniowej, któDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie wizyt klientów i zapewnienie odpowiedniej obsługi recepcji;, Współpraca z agencjami pośrednictwa pracy w celu obliczenia i weryfikacji godzin pracy;, Zarządzanie podpisywaniem i administrowaniem umów o..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik / Kierowniczka Biura
Kobierzyce (pow. wrocławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kierowniczka #Kierownik #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu i bieżąca współpraca z działami w Oddziale,, wsparcie przy organizacji spotkań biznesowych i wydarzeń firmowych,, prowadzenie dokumentacji akt personalnych i kontakt z Działem Kadr w Centrali,,..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Jemielno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Obsługa poczty tradycyjnej i elektroniczne, telefonu służbowego oraz urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami firmowymi, organizacja spotkań z klientami, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Wymagania:Wymagania konieczne:Dodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Górze -
Pracownik biurowo-terenowy
Wrocław #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych doDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - Wołomin
Wołomin #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania na Ciebie czekają: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy w Centrum Informacji I Pomocy
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie biura, - pisanie pism i sprawozdań merytorycznych z działalności, - organizowanie spotkań edukacyno-integracyjnych dla serniorów, - współudział w działaniach charytatywnych, WYMAGANIA: - Wykształcenie średnie lubDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
SPAWACZ mag 135 - bez zmian nocnych!
Opalenica #Spawacz #Spawacz MAG
LAXO Work - jesteśmy dynamicznie działającą firmą z polskim kapitałem, specjalizujemy się w obsłudze sektora głównie przemysłowego. Oferujemy nowoczesne rozwiązania HR w obszarze outsourcingu, pracy tymczasowej i rekrutacji. Wysoki poziom..Dodane: Dzisiaj -
Lakiernik konstrukcji przemysłowych
Poznań #Lakiernik
LAXO Work - jesteśmy dynamicznie działającą firmą z polskim kapitałem, specjalizujemy się w obsłudze sektora głównie przemysłowego. Wysoki poziom obsługi i indywidualne podejście do potrzeb zmieniającego się rynku są gwarancją sukcesu! Nasz..Dodane: Dzisiaj -
Tłumacz ustny języka rosyjskiego
Wrocław #Tłumacz
Biuro Tłumaczeń Koncepcja nawiąże współpracę z wykwalifikowanymi tłumaczami ustnymi języka rosyjskiego z Wrocławia i okolic! Opis stanowiska: – tłumaczenia ustne z języka polskiego na język rosyjski oraz z języka rosyjskiego na język polski. WymDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z językiem...
Wrocław, Krzyki
Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesów windykacyjnych w firmie., Aktywne prowadzenie rozmów telefonicznych z dłużnikami, Prowadzenie mailowej i listownej korespondencji z dłużnikami., Monitorowanie należności i terminów płatności.,..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Customer Service Specialist z j. polskim, angielskim...
Wrocław, Krzyki #Customer Service Specialist
Twój zakres obowiązków, Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Rekruter / Specjalista ds. rekrutacji z j. rosyjskim...
Wrocław, Śródmieście #Rekruter #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja pracowników niższego szczebla, głównie pracowników produkcyjnych, z krajów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych (np. Azja, Afryka)., Pełne prowadzenie rekrutacji czyli tworzenie ofert pracy, publikacja ogłoszeńDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadr i płac z językiem ukraińskim...
Wrocław, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi – od A do Z, Precyzyjne naliczanie wynagrodzeń oraz dbanie o terminowość wszystkich rozliczeń, Samodzielna obsługa umów cywilnoprawnych – zlecenia, umowy o dzieło – z..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator pracowników z językiem rosyjskim...
Wrocław #Koordynator #Koordynator Pracowników
Firma Dreman to licząca się na rynku pracy agencja zatrudnienia z niemal 10-letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w rekrutacji, zatrudnianiu i pełnej koordynacji pracy obcokrajowców na terenie całej Polski. Wiemy, że o sile naszej firmy stanDodane: 21 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z...
Wrocław, Krzyki #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, #ChallengesNeedHeroes!, , Poszukujemy osoby chcącej pracować i rozwijać się w sprzedaży B2B, która będzie odpowiedzialna za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM., , Jeżeli więc lubisz codzienny kontakt z klientem..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista obsługi klienta językiem hiszpańskim...
Wrocław #Specjalista
Dla naszego Klienta, lidera w branży turystycznej, poszukujemy ciepłej, optymistycznej i pomocnej osoby, która potrafi rozwiązywać problemy. Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim/włoskim/rosyjskim Lokalizacja: Wrocław (praca staDodane: 31 dni temu w serwisie grafton.pl