Wszystkie oferty
»
Starkowa Huta
»
Technik prac biurowych
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik techniczno- biurowy
Kartuzy #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Technik prac biurowych
Dodane: 23 dni temu w serwisie kartuzy.info -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:Sporządzenie planu działania, prowadzenie kalendarze spotkań, nadzorowanie umówionych terminów spotkań, obsługa interesanta, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie ofert, obsługa logistyki, przyjmowanie zamówień, sporządzanie doDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: wystawiDodane: 15 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Asystent ds. Back Office i Administracji
Gdańsk, Strzyża #Administrator Biura #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Obsługi Biura
Twój zakres obowiązków, praca z bazami danych w Excelu,, przygotowywanie zestawień i raportów,, wsparcie zespołu w bieżących pracach administracyjnych,, obsługa dokumentacji i korespondencji,, współpraca z innymi działami w zakresie obiegu..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura
Wejherowo #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Wymagania inne:- mile widziana">Dodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ (M/K)
Lelystad #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Punktu Usługowego
Na czym polega praca: Układanie zam ówień na paletach,Zabezpieczanie palet,Skanowanie przygotowanych palet,Zamykanie zam ówień w systemie,Załadunek gotowych palet za pomocą w ózka EPT na ciężar ówki.Warunki pracy:Praca wewnątrz na hali,Praca w uDodane: 19 dni temu w serwisie jobs.pl -
Spedytor międzynarodowy
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Zadania: - Pozyskiwanie klientów i przewoźników (również przez giełdy). - Organizacja międzynarodowego transportu drogowego. - Wyceny i kalkulacje kosztów wg zapytań. - Negocjacje i optymalizacja kosztów. - Monitorowanie zleceń i kontakt z klienDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Asystent/asystentka ds nieruchomości Jot be
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Dzień dobry Poszukuje pomocy przy sprzedaży i wynajmie nieruchomości Jot be Oferuję : Umowa o pracę 11000 netto Zapewniam szkolenie,więc wszystkiego jestem w stanie nauczyć Elastyczny grafik Oczekiwania: Dyspozycyjność Punktualność Zakres obowiąDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Spawacz MAG 135 Sokołów Podlaski
Poznań #Spawacz #Spawacz MAG
LAXO Work - jesteśmy dynamicznie działającą firmą z polskim kapitałem, specjalizujemy się w obsłudze sektora głównie przemysłowego. Oferujemy nowoczesne rozwiązania HR w obszarze outsourcingu, pracy tymczasowej i rekrutacji. Wysoki poziom obsługDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Tychy ul. Towarowa
Tychy #Sprzątacz #Sprzątaczka
Firma sprzątająca poszukuje Sprzątaczki z orzeczeniem o niepełnosprawności. MIEJSCE PRACY: Tychy ul. Towarowa ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Sprzątanie pokoi biurowych. mycie toalet, korytarzy, Odpowiedzialność za czystości i higieny, Obsługa niezbędnych naDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent Projektanta / Projektant (branża jednostek...
Starkowa Huta #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Praca Oferty pracy Starkowa Huta: Asystent Projektanta / Projektant (branża jednostek pływających). TING to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w projektowaniu i prototypowaniu jednostek pływających. W związku zDodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Dzierżążno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: 1) SegrDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Referent
Kartuzy #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 GdańsDodane: Wczoraj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Dzierżążno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:1) Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju i sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2) Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadeklarowanych dokumentów,3) Przygotowywanie korespondencji z kontrahentamDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Pracownik biurowy
Dzierżążno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: 1) SegrDodane: 3 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Dzierżążno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: 1) SegrDodane: 3 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy - Miszewo
Kartuzy
Zakres obowiązków: obsługa dokumentacji biurowej, kontakt z klientami i kontrahentami, wsparcie administracyjne działu, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów. WymaganDodane: 4 dni temu w serwisie kartuzy.info -
Pracownik biurowy - Miszewo
Kartuzy
Zakres obowiązków: obsługa dokumentacji biurowej, kontakt z klientami i kontrahentami, wsparcie administracyjne działu, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów. WymaganDodane: 4 dni temu w serwisie kartuzy.info