Wszystkie oferty
»
Szczyrzyc
»
Asystent Zarządu
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystentka / Asystent Zarządu
Myślenice #Asystent #Asystent Zarządu #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentówDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Zarządu
Kraków #Asystent #Asystent Zarządu
Twój portal z ofertami pracyDodane: 14 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent Zarządu
Kraków #Asystent #Asystent Zarządu
Kodano to nowoczesna firma w branży optycznej, łącząca salony, produkcję i innowacyjne rozwiązania dla klientów. U nas liczy się ludzka kreatywność, inicjatywa i rozwój – każdy może wprowadzać swoje pomysły..Dodane: 18 dni temu -
Management Assistant
Berlin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – prężnie działającej firmy wspierającej rozwój projDodane: 48 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik Biurowy działu sprzedaży w Hurtowni...
Mszana Dolna #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Pracownik Biurowy - Dział Sprzedaży Hurtownia Słodyczy Obowiązki: • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, • wystawianie faktur sprzedażowych, obróbka WZ, • przyjęcia PZ • rozliczanie dziennego utargu, • rozliczanie kierowców, (karty,..Dodane: 14 dni temu -
Referent
Myślenice #Pracownik Administracji #Referent
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: do spraw składnicy akt Zespołu Bezpieczeństwa Informacji Adres urzędu: 32-400 Myślenice ul. JagiDodane: 5 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Pracownik biurowy
Tokarnia #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Administracyjno - biurowa obsługa sekretariatu firmy.Znajomość komputera i urządzeń biurowych.Mile widziane doświadczenia zawodowe.Możliwość przyuczenia osoby po szkole. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach -
Asystent / Asystentka zarządu
Wieliczka #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy Zarządu i wsparcie administracyjne, Zarządzanie kalendarzem spotkań członków zarządu (organizacja, potwierdzanie, przypomnienia), Organizacja spotkań, delegacji krajowych i zagranicznych, Koordynacja..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Poszukiwany pracownik biurowy
Myślenice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukiwany pracownik biurowy-administracyjny do prowadzonej działalności. Zakres obowiązków: -przygotowanie zamówień publicznych (przetargów budowlanych) -zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, -obsługa korespondencjiDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Zdalny Spedytor Międzynarodowy
Przebieczany (pow. wielicki) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów końcowych (produkcja/handel) w wybranym segmencie, Pozyskiwanie i koordynacja przewoźników w celu realizacji pozyskanych zleceń, Dbałość o jakość obsługi i długofalowe relacje zDodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ - Kokotów
Wieliczka #Pracownik Administracji
Perfect Job jest licencjonowaną agencją pracy wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13401. Poszukujemy pracowników z różnych branż, proponując pracę w Niemczech , Szwecji i Polsce. W chwili obecnej, dla jednego ze swoich klieDodane: 39 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka architekta - projektanta
Myślenice #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Udział w przygotowaniu i realizacji dokumentacji projektowej (od projektów koncepcyjnych, budowlanych po projekty wykonawcze); Wykonywanie projektów elewacji wraz z stolarką okienną, Zbieranie wytycznych na temat danego projektu i prace związaneDodane: 56 dni temu w serwisie lento.pl -
Office and Administration Manager
Kraków, Stare Miasto #Kierownik Biura #Kierownik Biura Zarządu #Office Manager
Your responsibilities, Manage daily office operations, including facilities, reception, and administrative teams, ensuring smooth functionality., Manage the office facilities budget and approving purchase requisitions., Supervise management of GDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystentka Doradcy Klienta
Kraków, Prądnik Czerwony #Asystent #Doradca Klienta #Pracownik Administracji #Doradca
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży, Aktywne wyszukiwanie potencjalnych partnerów biznesowych, Rejestrowanie aktywności sprzedażowych w systemie CRM, Dbałość o poprawność i kompletność dokumentacji, Kontakt z klientem za..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. rekrutacji
Kraków #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Specjalista ds. kadr i płac
Szczecin #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej pracowników,, sporządzanie dokumentów niezbędnych do nawiązania, przebiegu i zakończenia stosunku pracy,, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,, naliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Ślusarz / Monter tras kablowych - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Ślusarz #Monter
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Pomocnik Elektryka - Praca Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Elektryk #Pomocnik
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 23 dni temu w serwisie lento.pl