Wszystkie oferty
»
Tarnowskie Góry
»
Pracownik Obsługi Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo - techniczny
Tarnowskie Góry #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Technik prac biurowych
Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji i dokumentacji firmowej , Wsparcie administracyjne i techniczne działalności biura , Organizacja i archiwizacja dokumentów , Obsługa sprzętu biurowego i systemów informatycznych , Współpraca z..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Manager biura
Turza Śląska (pow. wodzisławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa biura Stowarzyszenia, współpraca z Zarządem SFP w bieżących działaniach organizacyjnych, wsparcie przy organizacji wydarzeń (m.in. pokazy, festiwale,warsztaty, konkursy), kontakt z partnerami, sponsoraDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. biurowych
Świętochłowice #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesu ofertowania i zawierania umów zgodnie z procedurami wewnętrznymi, Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji;, Zarządzanie pełnym procesem obsługi klienta: udzielanie informacji telefonicznej i mailowej,Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. Wsparcia Obsługi Biura i Działu...
Siemianowice Śląskie #Asystent #Office Assistant #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa
Asystent ds. Wsparcia Obsługi Biura i Działu JakościTwój zakres obowiązków - Obsługa reklamacji/ zgłoszeń klientów- Monitoring wpływu warunków przechowywania na jakość produktów- Wykonywanie prostych analiz laboratoryjnych zgodnie z obowiązującyDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik/pracownica administracji
Sosnowiec #Administrator Biura #Dysponent #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych
ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o biDodane: 17 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ (M/K)
Lelystad #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Punktu Usługowego
Na czym polega praca: Układanie zam ówień na paletach,Zabezpieczanie palet,Skanowanie przygotowanych palet,Zamykanie zam ówień w systemie,Załadunek gotowych palet za pomocą w ózka EPT na ciężar ówki.Warunki pracy:Praca wewnątrz na hali,Praca w uDodane: 18 dni temu w serwisie jobs.pl -
Barman/recepcjonista
Tarnowskie Góry #Barman #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa klienta indywidualnego,serwis, praca na barze, obsługa przyjęć, praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wynagrodzenie brutto: od 32,00 PLNRodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach -
Pracownik administracyjny
Tarnowskie Góry #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Kompletacja i dekretacja dokumentacji dla działu księgowego, Rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Sporządzanie korespondencji wychodzącej oraz pism przewodnich, Archiwizacja dokumentacji, Wykonywanie..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno - biurowy ze znajomością...
Piekary Śląskie #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Prace biurowe, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, pilnowanie badań lekarskich i okresowych pracowników, sporządzanie list obecności oraz ewidencja urlopów, prowadzenie ewidencji obecności pracowników. Wykonywanie zadańDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich -
Pracownik biurowy - sprzedawca
Bytom #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji na temat oferowanych ubezpieczeń, Przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz obsługa reklamacji, Utrzymywanie kontaktu z klientami poprzez telefon, e-mail oraz osobiste wizyty, Prowadzenie rejestrów umówDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z elementami księgowości –...
Ruda Śląska, Bielszowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, tworzenie i przygotowywanie dokumentów administracyjnych, urzędowych oraz innego rodzaju dokumentów, wystawianie, ewidencja oraz weryfikacja dokumentów księgowych, współpraca z księgowością, przygotowywanie płatności,..Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista Kadrowiec
Gliwice #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Specjalista #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Specjalista Kadrowiec105_4590658Obowiązki udział w kreowaniu i prowadzeniu polityki personalnej zgodnej ze strategią Spółki, wsparcie kadry menadżerskiej w zakresie prawa pracy, rozwiązań i narzędzi HR, procesie przeprowadzania zmian oraz w rozwDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy do obsługi programu płatnik
Psary #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis stanowiska Obsługa programu PłatnikDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. organizacyjno-administracyjnych
Gliwice #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Specjalista ds. organizacyjno-administracyjnych32_NDA3NzJfMF80MjMwObowiązki Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału Realizowanie działań związanych z obsługą korpDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Siemianowice Śląskie #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Fakturowanie i ewidencja dokumentów sprzedażowych,, Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,, Wsparcie i obsługa klienta ( kontakt telefoniczny i mailowy ),, Nadzór i koordynacja zamówień,, Koordynowanie dostaw i zamówiDodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim
Gliwice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis stanowiska Tłumaczenia ustne i pisemne z oraz na język polski i słowacki (bez wymogu tłumaczeń przysięgłych). Utrzymywanie bieżącej komunikacji ze spółką matką na Słowacji. Wykonywanie zadań administracyjnych w dzialeDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Gliwice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie średnie; obsługa komputera; znajomość geografi, komunikatywność, zakres obowiązków: praca biurowa, rozmowy tel. z klientami biura podróżDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach -
Urzędnik ds. organizacyjnych
Gliwice #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Zakres obowiązków:https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-organizacyjnego-nabor-nr-kd210272025or-1-termin-skladania-ofert-12-wrzesnia-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:1. Koordynowała proces samooceny oraz analizy ryzyka wDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach -
Asystent ds. Administracji
Katowice #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie sysDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent / Wsparcie działu rekrutacji pracowników...
Gliwice #Asystent #Asystent ds. Rekrutacji #Asystent Działu Personalnego
Twój zakres obowiązków, Pracując z nami, będziesz obsługiwać kontakty z klientami krajowymi jak i zagranicznymi zainteresowanymi wyjazdami do pracy do Holandii za pomocą różnych kanałów komunikacji; głównie infolinii Call Center,, Aktywnie..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Ruda Śląska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa Klienta w biurze, Przygotowywanie umów pożyczek według wzoru, Weryfikowanie kompletności dokumentacji pożyczkowej oraz kontrola prawidłowości jej wypełnienia, Kontakt telefoniczny z klientami w zakresie prowadzonyDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Gliwice #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zadania:Kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem biura i organizacją codziennej pracyKoordynacja obiegu dokumentówRealizacja bieżących prac administracyjnych i biurowychObsługa gości oraz klientów, zapewnienie im profesjonalnej opiekiPrzygotowywaDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Gliwice #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kDodane: 4 dni temu w serwisie gratka.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Gliwice #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zadania: Kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem biura i organizacją codziennej pracy Koordynacja obiegu dokumentów Realizacja bieżących prac administracyjnych i biurowych Obsługa gości oraz klientów, zapewnienie im profesjonalnej opieki PrzygotDodane: 4 dni temu w serwisie manpower.pl