Wszystkie oferty
»
Teratyn
»
Pracownik Administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Starszy referent
Hrubieszów #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:-rozpatrywanie wniosków i ustalanie uprawnień oraz sporządzanie decyzji w sprawach dotyczących zasiłków macierzyńskich,zasiłków chorobowych, zasiłków pogrzebowych, zasiłków o przedłużonym okresie,-przygotowanie dokumentacji dotDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie -
Asystentka/Higienistka stomatologiczna - Hrubieszów...
Hrubieszów #Asystent #Dentysta #Pracownik Administracji #Higienistka #Lekarz stomatolog
Corten Dental to rozwijająca się sieć, która oferuje kompleksowe i profesjonalne usługi stomatologiczne dzieciom i dorosłym. Specjalizujemy się w stomatologii ogólnej, profilaktyce zdrowia jamy ustnej..Dodane: 66 dni temu -
Asystent / Asystentka biura
Prostyń (pow. ostrowski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa zamówień, Fakturowanie, Obsługa systemu EDD - zapewniamy przeszkolenie, Inne bieżące prace biurowe..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy
Błonie-Wieś (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych (całopojazdowych i częściowych)., Negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z przewoźnikami i klientami., Monitorowanie realizacji zleceń transportowych oraz dbaniDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor krajowy
Błonie-Wieś (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Krajowy
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie zestawów 13,6 m. (chłodnie lub plandeki) na trasach krajowych,, Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zleceń transportowych,, Utrzymywanie i rozwijanie współpracy z obecnymi klientami i przewoźnikami,, Aktywne..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka Linii Produkcyjnych
Warszawa, Praga-Południe #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych, Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu, Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie, Administracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,..Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Chełm #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zakres obowiązków:koordynowanie codziennej pracy biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; wystawianie i księgowanie faktur; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie pism; sporządzanie raportów; oDodane: 88 dni temu w serwisie MCK Włodawa -
Specjalista ds. administracji
Konotopa #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zadania: Prowadzenie korespondencji służbowej Prace z systemem ERP Zamawianie artykułów biurowych, środków czystości, materiałów marketingowych itp. Współpraca z dostawcami zewnętrznymi Przygotowywanie niezbędnych zestawień i raportów, archiwizaDodane: 100 dni temu w serwisie manpower.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Sekretarz szkoły
Praga-Południe #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
IV LO im. Adama Mickiewicza w Warszawie ul. Saska 59, poszukuje na pełen etat Sekretarza Szkoły Wymagania: Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe - doświadczenie w obszarze administracDodane: 3 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Koordynator Punktu Serwisowego
Legnica #Koordynator #Koordynator serwisu
Koordynator Punktu Serwisowego53_4590810Obowiązki Stanowisko z wysoką decyzyjnością Pracę w nowocześnie zarządzanej firmie, w gronie profesjonalistów Możliwości rozwoju zawodowego, między innymi poprzez kreowanie nowych kierunków rozwoju produktDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Zastępca/-czyni Dyrektora w Departamencie Nadzoru...
Warszawa #Dyrektor
Zastępca/-czyni Dyrektora w Departamencie Nadzoru Ubezpieczeniowego99_94617Obowiązki Zarządzanie i kierowanie zespołami odpowiedzialnymi za bieżący nadzór nad krajowymi zakładami ubezpieczeń/reasekuracji i grupami oraz za monitorowanie ich sytuaDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Operator maszyn
Pruszków #Operator #Operator maszyn
Zakres obowiązków: • Obsługa, nadzorowanie maszyn i urządzeń produkcyjnych • Kontrola zgodności wykonywanych wyrobów • Dbanie o porządek na stanowisku pracy oraz stan techniczny urządzeń • Sporządzanie zapisów z wykonanej pracy • Wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Operator maszyn produkcyjnych od zaraz
Pruszków #Operator #Operator maszyn #Operator maszyn produkcyjnych
Stanowisko: Operator maszyn Zakres obowiązków: - Obsługa maszyn do produkcji: - Kontrola jakości produktów - Wykonywanie czynności konserwacyjnych maszyn - Współpraca z innymi pracownikami produkcji - Przestrzeganie zasad bhp Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
nauczyciel języka rosyjskiego
Cześniki gm. Sitno #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Oferta pracy dla nauczyciela języka rosyjskiego w Szkole Podstawowej w Cześnikach. wymiar czasu pracy 4/18. Wymagania: Wykształcenie wyższe na kierunku: filologia rosyjska, uprawnienia pedagogiczDodane: 12 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Hrubieszów #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Business Development Specialist - DACH Region
Janki #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój portal z ofertami pracyDodane: 4 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Business Development Specialist - DACH Region
Janki #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój portal z ofertami pracyDodane: 6 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent Działu Sprzedaży
Czarnylas (pow. ostrowski) #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Sprzedaż towarów i usług,, Kontakt z klientem (obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cenowe, realizowanie zamówień, sporządzanie ofert),, Obsługa przetargów publicznych,, Reprezentacja firmyDodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
Polska #Konsultant #Konsultantka
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowychDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor gospodarstwa rolnego
Chełm #Dyrektor
Gospodarstwo rolne, wyspecjalizowane w produkcji roślinnej oraz w hodowli bydła, poszukuje Dyrektora. Dyrektor gospodarstwa rolnego Zakres obowiązków: - Zarządzanie gospodarstwem rolnym, -Dodane: 4 dni temu -
Pracownik biurowy w rejestracji
Krasnystaw #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:informowanie i zapisy pacjentów do lekarzy specjalistów, odbieranie telefonów, wprowadzanie danych pacjentów do systemu komputerowego, dbałość o pacjentów w rejestracji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie -
Export Manager
Huta Żabiowolska (pow. grodziski) #Export manager
Twój zakres obowiązków, Rozwój eksportu na podległym obszarze: Realizacja strategii eksportowej firmy na konkretnym terytorium(kontynent + kraje), Realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie i rozwój kanałów sprzedaży oferowanego asortymentuDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Zamość #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu, formalno-rachunkowa analiza dokumentów budżetowych gmin. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, ekonomia, prawoInne wymagania: Umiejętności: znDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu -
Specjalista ds. Personalnych
Ameryka (pow. olsztyński) #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Obsługa personalna pracowników Centrum Dystrybucyjnego, Sporządzanie analiz, raportów na potrzeby spółki, Koordynacja działań zgodnie ze standardami HR, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingowych, Organizacja iDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl