Wszystkie oferty
»
Tymbark
»
Menadżer Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Manager ds. organizacyjnych
Kraków #Menadżer Biura #Menagerka
Tw ój zakres obowiązk ówbezpośrednia wsp ółpraca z Zarządemaktywna wsp ółpraca z innymi działami przedsiębiorstwa i grupykoordynacja projekt ów między r óżnymi podmiotami grupy,czuwanie nad przestrzeganiem termin ówmonitorowanie postępu bieżącycDodane: 10 dni temu w serwisie jobs.pl -
Manager ds. organizacyjnych
Kraków, Podgórze #Menadżer Biura #Menagerka
Twój zakres obowiązków, bezpośrednia współpraca z Zarządem, aktywna współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa i grupy, koordynacja projektów między różnymi podmiotami grupy, czuwanie nad przestrzeganiem terminów, monitorowanie postępu..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik / Kierowniczka Budowy
Łącko #Kierownik Budowy #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót budowlanych #Kierownik robót #Kierownik działu konstrukcyjnego
Opis stanowiska Kierowanie i nadzorowanie budowy zgodnie z harmonogramem i przepisami. Koordynacja prac podległych zespołów i podwykonawców. Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót. Analiza dokumentacji technicznej i prowadzenie rozliczDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Remote Office Assistant
Los Angeles #Office Assistant
Twój portal z ofertami pracyDodane: 14 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Pracownik Biurowy działu sprzedaży w Hurtowni...
Mszana Dolna #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Pracownik Biurowy - Dział Sprzedaży Hurtownia Słodyczy Obowiązki: • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, • wystawianie faktur sprzedażowych, obróbka WZ, • przyjęcia PZ • rozliczanie dziennego utargu, • rozliczanie kierowców, (karty,..Dodane: 14 dni temu -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent lub inspektor
Kraków #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:rozpatrywanie wniosków i ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie wysokości tych świadczeń, rozpatrywanie uprawnień do dodatków (świadczeń pieniężnych) do emerytur i rent, kierowanie spraw na postępowaniDodane: Dzisiaj w serwisie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 23 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 24 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
Tymbark (pow. limanowski) #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji sprzedaży
Twój zakres obowiązków, obsługa procesu sprzedaży oraz wystawianie faktur za wyroby gotowe,, prowadzenie korespondencji z klientami i partnerami biznesowymi (głównie e-mailowej),, weryfikacja i księgowanie faktur sprzedażowych oraz kontrola..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Informatyk ofpr/25/1142
Szczyrzyc
Zakres obowiązków:wg. stanowiska pracy, wystawianie ogłoszeń w Internecie, pozycjonowanie w sieci, możliwość pracy zdalnej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera i uDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy Limanowa -
Koordynator produkcji-Rozwiń lokalizacje oferty
Limanowa #Koordynator #Koordynator Produkcji
Twój zakres obowiązków, Sprawowanie stałej kontroli oraz bieżącego nadzoru nad procesem produkcyjnym na prefabrykacji betonowej., Nadzór nad pracownikami produkcji oraz koordynacja ich działań, zapewniając optymalne wykorzystanie zasobów..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl