Wszystkie oferty
»
Wąbrzeźno
»
Pracownik Administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Sekretarka/ pracownik administracji
Kiełpiny #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżąca obsługa sekretariatu- przyjmowanie korespondencji , kompletowaniedokumentacji, obsługa meili, telefonów, - Koordynacja prac biurowych, Współpraca z wszystkimi działami, - Przyjmowanie raportów z poszczególnych oddziaDodane: 31 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-koordynacyjnych
Włynkówko (pow. słupski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy przygotowywaniu ofert i wycen dla klientów, Bieżąca obsługa klientów — telefonicznie, mailowo i bezpośrednio w biurze, Kontakt i współpraca z architektami oraz wykonawcami, Organizacja i koordynacja działańDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Obsługi Zamówień
Grudziądz #Pracownik Administracji #Referent
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych (np. FV, WZ). Współpraca z przedstawicielami handlowymi i dostawcami. Kontakt telefoniczny z klientaDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Nauczyciel zawodu - asystentka stomatologiczna
Toruń #Asystent #Nauczyciel #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Zapewnienie teoretycznej i praktycznej naukiDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka Linii Produkcyjnych
Warszawa, Praga-Południe #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych, Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu, Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie, Administracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,..Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Linowiec (pow. starogardzki) #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Specjalista #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, realizacja procesów rekrutacyjnych,, zarządzanie szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, planowanie rozwoju kompetencji,, koordynacja i adaptacja systemów motywacyjnych do bieżących potrzeb organizacji,, dbanie o skuteczDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalistka / Specjalista ds. Administracji
Toruń, Grębocin nad Strugą #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt., Nadzór nad jakością usług dostarczanych przez firmy zewnętrzne w zakresie m.in. obsługi recepcji i obiegu korespondencji oraz utrzymania pomieszczeń., Wspieranie realizacji umów najmDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc administracyjna
Grudziądz #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:zgodny Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: PI 24.25 FP nuWymagane wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne lub administracyjne. Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj uDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Dostawca-Kurier Glovo | Uber Eats | Bolt Food|...
Chorzów #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Dostawca-Kurier Glovo | Uber Eats | Xpress Delivery
Jelenia Góra #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
LISTONOSZ
Wąbrzeźno #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Wąbrzeźno, ul. 1 Maja 27 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, pełny etatTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,bezpośrednia..Dodane: 13 dni temu -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością
Kowalewo Pomorskie #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Zakres obowiązków:wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymanie higieny osobistej; wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych; wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podeDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Dyrektor Finansowy
Kowalewo (pow. nakielski) #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie finansami firmy produkcyjnej,, Tworzenie i realizacja strategii finansowej firmy,, Zarządzanie płynnością finansową,, Zarządzanie ryzykiem finansowym i wdrażanie mechanizmów..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP
Kowale k. Gdańska #Inspektor #Inspektor ds. BHP #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Praca Oferty pracy Kowale k. Gdańska: Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP. Siedziba firmy: Kowale k. Gdańska Zakres prac: prace na terenie Trójmiasta i woj. pomorskiego Oczekujemy: kierunkowe wykształcenie, doświadczenieDodane: 13 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl