Wszystkie oferty
»
Węgliniec
»
Specjalista ds. administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Młodszy Specjalista ds. Administracji Projektów...
Zgorzelec #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktów...
Zgorzelec #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracji Magazynowej
Różyniec (pow. bolesławiecki) #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój zakres obowiązków, administrowanie danymi w komputerowym systemie magazynowym, przyjmowanie towaru, przygotowywanie dokumentacji i etykiet do wysyłek, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, sporządzanie stosownych dokumentów..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracji i Wyceny Budowlanej
Gryfów Śląski #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Firma budowlana poszukuje absolwenta/studenta lub osoby z doświadczeniem w branży budowlanej do prac administracyjnych związanych z obsługą projektów budowlanych.Miejsce pracy: Mysłakowice Specjalista ds. Administracji i Wyceny BudowlanejObowiązDodane: 18 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dysponentka / Dysponent
Altdorfer Weg 1, 14823 Niemegk, Niemcy #Dysponent
Twój zakres obowiązków, Organizowanie i bieżąca obsługa zleceń transportowych w przewozach na terenie Niemiec, Monitorowanie i kontrola zleceń w trakcie ich realizacji – dbanie o jakość i terminowość świadczonych usług, Wprowadzanie zleceń i..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy/asystent tłumacza
Zgorzelec #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Tłumacz
Zakres obowiązków:praca biurowo-administracyjna, obsługa klienta, asystowanie przy tłumaczeniach pism ;I umowa na czas określony 3 miesiące - docelowo - umowa o pracę na czas nieokreślony;pełny wymiar czasu pracy (możliwość zatrudnienia 1/2 etatDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu -
Młodszy referent w wydziale komunikacji
Zgorzelec #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:1. prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów;2. prowadzenie korespondencji z organami rejestrującymi pojazdy, Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym, Instytutem Transportu Samochodowego i Policją;3.prowadzenie postępDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu -
Starszy referent
Bolesławiec #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: karnych skarbowych w Piątym Referacie Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki (miejsce śDodane: 5 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Specjalista do spraw kadr
Zgorzelec #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Specjalista #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Zakres obowiązków:Obsługa urządzeń biurowych, obsługa kadrowa pracowników szkoły, znajomość programu SIGID, Vulcan, SIO - mile widzianaUmowa o pracę na czas określony od 01.10.2025 do 01.04.2026 z możliwością przedłużenia, praca w godzinach 07:0Dodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu -
Referent ekonomiczny
Bożejowice #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Wprowadzanie dokumentów księgowych: zakup-sprzedaż.Praca na 1/2 etatu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneInne wymaDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu -
Starszy referent w departamencie księgowości
Lubań #Pracownik Administracji #Referent
Grupa Skłodowscy liczy obecnie około 200 pracowników i obsługuje ponad 1500 Klientów o różnych profilach działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo podatkowe, finansowe i prawne. Nasze prDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Sekretarka
Zgorzelec #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Biura Zarządu;, Koordynacja sprawnego obiegu dokumentów i korespondencji oraz dbanie o przepływ informacji;, Odbieranie telefonów, przyjmowanie, wysyłanie oraz rejestrowanie..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kamienica Królewska (pow. kartuski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługiwanie kasy, generowanie umów kupna., Obsługa systemu COMARCH ERP XL - mile widziana znajomość lub obsługa podobnego systemu, wszystkiego nauczymy. , wprowadzanie i analiza faktur kosztówych., Rozliczanie raportów.Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor / Spedytorka
Żary #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, samodzielne planowanie i realizowanie krajowych, oraz międzynarodowych zleceń spedycyjnych zgodnie z procedurami firmy, kontrola nad prawidlowym obiegiem dokumentów , dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik rozliczeń z NFZ
Nowy Sącz
NZOZ ALFA w Krynicy Zdroju poszukuje osoby do pracy w przychodni do wykonywania rozliczeń z NFZ. • Wymagane: Wykształcenie wyższe, najlepiej w zakresie ekonomii, finansów lub administracji. • Umiejętność pracy z systemami informatycznymi. •..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Pielęgniarka do prowadzenia w szkole
Zawiercie #Pielęgniarka
Ogłoszenie o pracę Stanowisko: Pielęgniarka do prowadzenia zajęć na kierunku sterylizacja Zakres obowiązków: - Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych dla uczniów kierunku sterylizacja - Opracowywanie i modyfikowanie programów nauczania -..Dodane: Dzisiaj -
Zatrudnimy Technika sterylizacji medycznej
Zawiercie #Technik
Szkoła Medyczna "MEDICAL SCHOOL" w Zawierciu zatrudni nauczyciela przedmiotów teoretycznych i praktycznych w zawodzie Technik sterylizacji medycznej. Praca w weekendy ( co dwa tygodnie ) od września 2025r. Tel.323 - pokaż numer telefonu -Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Biura Obsługi Klienta i Logistyki
Bolesławiec #Koordynator #Koordynator biura
Koordynator Biura Obsługi Klienta i Logistyki87_31083Obowiązki zarządzanie i nadzór nad flotą samochodową Firmy (planowanie, kontrola kosztów, itp), profesjonalna obsługa Klienta w tym Koordynacja i nadzór nad pracą Biura Obsługi Klienta - zapewDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Kurier - Kierowca kat. B
Zgorzelec #Doręczyciel #Kierowca #Kurier #Kierowca kat. B #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, Załadunek i rozładunek przesyłek, Doręczanie i odbiór paczek do klientów indywidualnych i firm, Dbałość o bezpieczeństwo przewożonych towarów, Rozliczanie się z gotówki oraz innych pobranych wartości pieniężnych wg...Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Dostawca-Kurier Glovo | Uber Eats
Bolesławiec #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Kierownik Robót Elektrycznych – z uprawnieniami...
Świętoszów #Kierownik robót elektrycznych #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót
Opis stanowiska Koordynowanie prac w branży elektrycznej oraz nadzór nad ich realizacją Monitorowanie zgodności postępu robót z harmonogramem oraz wymaganiami jakościowymi Prowadzenie rozliczeń robót oraz dokumentacji budowlanej Dbanie o bezpiecDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl