Wszystkie oferty
»
Wierzbica-Osiedle
»
Contract manager
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Nauczyciel języka rosyjskiego
Malinówka gm. Cyców #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Nauczyciel języka rosyjskiego w szkole podstawowej na zastępstwo Termin składania dokumentów: 27.08.2025 r. Liczba godzin w tygodniu: 2 Adres: 62Dodane: 11 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Spedytor międzynarodowy
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Zadania: - Pozyskiwanie klientów i przewoźników (również przez giełdy). - Organizacja międzynarodowego transportu drogowego. - Wyceny i kalkulacje kosztów wg zapytań. - Negocjacje i optymalizacja kosztów. - Monitorowanie zleceń i kontakt z klienDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Asystent/asystentka ds nieruchomości Jot be
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Dzień dobry Poszukuje pomocy przy sprzedaży i wynajmie nieruchomości Jot be Oferuję : Umowa o pracę 11000 netto Zapewniam szkolenie,więc wszystkiego jestem w stanie nauczyć Elastyczny grafik Oczekiwania: Dyspozycyjność Punktualność Zakres obowiąDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Tarnowskie Góry #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Jako Agencja rekrutacyjna SMART-HR, specjalizująca się w rekrutacji..Dodane: Dzisiaj -
PRACOWNIK/CZKA PRODUKCJI - FABRYKI MEBLI FORTE...
Hajnówka #Pracownik Produkcji #Pracownik Produkcyjny
FABRYKI MEBLI FORTE S.A. w Hajnówce poszukują kandydatów na stanowisko - Pracownik/czka Produkcji TWOJE ZADANIA: • Nieskomplikowane, powtarzalne prace przy linii produkcyjnej • Kompletacja elementów lub pakowanie paczek meblowych • Odbiór..Dodane: Dzisiaj -
asystent do spraw sprzedaży i marketingu
Wierzbica (pow. radomski) #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów marketingowych we współpracy z grafikiem, Współpraca przy organizacji kampanii reklamowych i promocyjnych , Współpraca z poszczególnymi działami firmy w procesie..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarz szkoły
Siedliszcze #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Prowadzenie i obsługa sekretariatu, Obsługa systemów informatycznych i baz informacji, Prowadzenie dokumentacji szkoły zgodnie ze Statutem Szkoły i instrukcjami szkoły, Tworzenie dokumentacji zgodnie z Jednolitym Rzeczowym WykaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie -
praca
Cyców #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Poszukujemy pracownika na stanowisko mięsne lub kasjer-sprzedawca w markecie spożywczym w Cycowie , Oferujemy umowę zlecenie , szkolenie , praca zmianowa oczekujemy , dyspozycyjności , uczciwości , aktualnej książeczki sanepidDodane: 15 dni temu w serwisie lento.pl -
Dyrektor gospodarstwa rolnego
Chełm #Dyrektor
Gospodarstwo rolne, wyspecjalizowane w produkcji roślinnej oraz w hodowli bydła, poszukuje Dyrektora. Dyrektor gospodarstwa rolnego Zakres obowiązków: - Zarządzanie gospodarstwem rolnym, -Dodane: 5 dni temu -
Export Manager
Huta Żabiowolska (pow. grodziski) #Export manager
Twój zakres obowiązków, Rozwój eksportu na podległym obszarze: Realizacja strategii eksportowej firmy na konkretnym terytorium(kontynent + kraje), Realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie i rozwój kanałów sprzedaży oferowanego asortymentuDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent koordynatora projektu
Chełm #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Chełm #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent ds. zakupów
Bytyń #Asystent #Asystent działu zakupów
Twój portal z ofertami pracyDodane: 11 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent ds. sprzedaży
Bytyń #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój portal z ofertami pracyDodane: 11 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Konsultant ds. rekrutacji telefonicznej
Chełm #Konsultant #Konsultantka
Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy aDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent Projektanta
Chełm #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji projektowej w branży drogowejDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Chełm #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 14 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Staż – Pracownik biurowy z orzeczeniem Chełm
Chełm #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Staż – Pracownik biurowy w komórce analityczno-dokumentacyjnej Lokalizacja: CHEŁM Czas trwania: 3 miesiące Forma: Staż z możliwością zatrudnienia Szukasz miejsca, w którym zdobędziesz praktyczne doświadczenie, rozwiniesz swoje umiejętności i pozDodane: 14 dni temu w serwisie lento.pl -
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy
Chełm
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednoDodane: 32 dni temu w serwisie gowork.pl -
Technik prac biurowych
Chełm #Technik #Technik prac biurowych
Zakres obowiązków:Zajmuje się wsparciem administracyjnym i organizacyjnym biura. Obsługa urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwoUprawnienia: Prawo jazdy kat. B, umiejętnośDodane: 34 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie -
Praca dla Archiwisty
Chełm #Archiwista
Praca dla nauczyciela praktycznej nauki zawodu na kierunku Technik Archiwista - jako praca dodatkowa - wybór zatrudnienia umowa o pracę/umowa zlecenie/ własna działalność - miła atmosfera - możliwość dostosowania grafiku - praca wieczorami lub wDodane: 53 dni temu w serwisie lento.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Chełm #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
WymaganiaWymagania konieczne:Umiejętności i UprawnieniaPrawo jazdy kat. Bbardzo dobra znajomość obsługi pDodane: 68 dni temu w serwisie linkedin.com -
Specjalista ds. administracji
Konotopa #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zadania: Prowadzenie korespondencji służbowej Prace z systemem ERP Zamawianie artykułów biurowych, środków czystości, materiałów marketingowych itp. Współpraca z dostawcami zewnętrznymi Przygotowywanie niezbędnych zestawień i raportów, archiwizaDodane: 101 dni temu w serwisie manpower.pl -
Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych
Sękocin Stary (pow. pruszkowski) #Archiwista #Archiwistka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:, a., Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD., b., Ewidencjonowanie materiałów archiwalnychDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent terapety
Świdnik #Asystent #Terapeuta #Terapeuta zajęciowy
Zakres obowiązków:współudział w prowadzeniu zajęć terapeutycznych, poznanie poszczególnych technik i metod pracy z osobami z niepełnosprawnością , nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z pacjentami Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku