Wszystkie oferty
»
Wolin
»
Pracownik biurowy z j. angielskim
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik Back Office z językiem niemieckim i...
Szczecin #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego #Pracownik administracyjny z językiem niemieckim #Pracownik biurowy z j. angielskim #Office assistant with german
Opis stanowiska Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ocDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Pracownik Wsparcia Biurowego z Językiem Niemieckim...
Szczecin #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego #Pracownik administracyjny z językiem niemieckim #Pracownik biurowy z j. angielskim #Office assistant with german
Zapewnianie wsparcia dla klientów niemieckojęzycznych via email, minimalizując ilość połączeń telefonicznych i skupiając się na rozwiązaniu problemów. Analizowanie interakcji z klientami do rozwiązywania ich problemów z wykorzystaniem wewnętrznyDodane: 9 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowo-kadrowy
Wolin #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu i prowadzenie analiz faktur kosztowych , zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej, sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
MIĘDZYZDROJE BIURO WYNAJMU APARTAMENTÓW Pracownik...
Międzyzdroje #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukujemy pracownika biurowego / pracownika recepcji. Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa recepcji, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Udzielanie informacji klientom i gościom, Obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych, Tworzenie i proDodane: 64 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Asystent/ka do pracy biurowej
Rurzyca #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków: • Obróbka tekstu do publikacji na firmowego bloga– poszukiwanie zdjęć, justowanie tekstu, wstawianie spisu treści, • Wypełnianie tabel w Excellu • Prowadzenie zestawień • Wsparcie w bieżących pracach adDodane: 6 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 5 dni temu w serwisie jobs.pl -
Pracownik biurowy
Warszawa, Bielany #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium Kancelarii Notarialnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, sporządzanie wypisów aktów notarialnych i poświadczeń notarialnych,, pomoc w przygotowaniu projektów prostych aktów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Realizacja prostych zadań zgodnie z podaną instrukcją Kontakt z całym zespołem poprzez wewnętrzny serwerPraca jest prosta i intuicyjnDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. e-commerce i SEO (sklep internetowy...
Chotomów #Analityk #Specjalista ds. E-Commerce #Specjalista
Dodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Starszy referent
Wolin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy w rolnictwie,- prowadzenie postępowania dowodowego w soprawie wypadku przy pracy w rolnictwie,- określanie i analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy wDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim -
Specjalista ds. BHP
Międzyzdroje #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, Realizowanie zadań koordynatora BHP na budowie., Koordynacja prac pod względem BHP - zgodnie z planem BIOZ., Prowadzenie i dokumentowanie przeglądów BHP i OŚ, sporządzanie raportów okresowych., Uzgadnianie i weryfikowanieDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Międzyzdroje #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Bieżąca i sprawna obsługa Gości - telefoniczna, mailowa, osobista, Przyjmowanie, meldowanie gości i wystawianie kart pobytu, Obsługa systemu rezerwacyjnego i kanałów sprzedaży, Zarządzanie zapytaniami Gości i rozwiązywaniDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Międzyzdroje #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka Aqua Resort
Międzyzdroje #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obowiązki wynikające z charakteru stanowiska..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista/-tka
Międzyzdroje
Villa Martini w Międzyzdrojach poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Recepcjonista/-tka. Od kandydatów oczekujemy: - Dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie oraz drugiego języka obcego - Samodzielność, zdolności organiDodane: 42 dni temu w serwisie lento.pl -
Dyrektorka/Dyrektor Oddziału
Kamień Pomorski #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Bankowość detalicznaDodane: 48 dni temu w serwisie PKOBP.pl -
Praca
Kamień Pomorski #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Praca w gospodarstwie rolnym najlepiej dla pary lub jednej osoby przy bydle mlecznym wraz z zamieszkaniem bez opłat więcej informacji pod kom 723818186Dodane: 56 dni temu w serwisie lento.pl -
PRACOWNIK KOMPLETACJI ZAMÓWIEŃ
Szczecin #Pracownik kompletacji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, - rejestrowanie pobranego towaru, - właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, - udział w cyklicznych inwentaryzacjach. WYMAGANIA: - gotowość do podjęcia pracyDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Asystent recepcji
Niechorze #Asystent #Kierownik Recepcji
Zakres obowiązków:Asystent recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduPracodawca:F.pDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Szczecin #Konsultant #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Konsultantka
Opis stanowiska Mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych oraz sporadyczny kontakt telefoniczny. Obsługa zamówień, zwrotów i reklamacji zgodnie z przyjętymi procedurami. Udzielanie odpowiedzi na zapytania i rozwiązywanie problemów klientówDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Konsultant Handlowy
Szczecin #Konsultant #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Obsługa istniejących klientów firmy w kanale Biura i HoReCa, Pozyskiwanie nowych klientów., Monitorowanie rynku., Przygotowywanie ofert, Aktywny współudział w tworzeniu strategii rozwoju firmy w Polsce..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl