Wszystkie oferty
»
Zalewo
»
Specjalista ds. administracyjnych
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Technik administracji
Stary Dzierzgoń #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Technik #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych
Wymagania">Dodane: 10 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Ostróda #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, ekonomia, administracjDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Malbork #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacjiDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Poznań #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewódDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Praca
Kielce #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Opis stanowiska: - Obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim. - Dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru. - Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy. - Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z zamówieniem. - RealizaDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik ogólnobudowlany
Gdańsk #Pracownik ogólnobudowlany
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY Zakres obowiązków: - prace ogólnobudowlane (stan surowy), - obsługa narzędzi ogólnobudowlanych. Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
REFERENT DS ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA
Zalewo
Opis stanowiska pracy Numer oferty: StPr/25/1714Obowiązki:Wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowych, wydawanie towaru i wystawianie paragonu fiskalnego, kontrola i rejestracja pojazdów wjeżdżających oraz wyjeżdżających na teren zDodane: 27 dni temu w serwisie gowork.pl -
Kierownik Apteki
Morąg #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik apteki
Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu iDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Zastępca Kierownika Sklepu CCC
Morąg #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik #Zastępca kierownika #Zastępca kierownika sklepu
Twój zakres obowiązków, Będziesz:, Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu wspólnie z Kierownikiem Sklepu, Wspierać Kierownika Sklepu podczas rekrutacji, Wspólnie z Kierownikiem Sklepu motywować i szkolić PracownikówDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Apteki
Morąg #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik apteki
Twój zakres obowiązków, nadzór na prawidłowym funkcjonowaniem Apteki, zarządzanie Zespołem Aptecznym, zarządzanie magazynem oraz monitorowanie terminów ważności, dbanie o standardy sieci, obsługa Pacjentów, sprzedaż leków oraz wykonywanie lekówDodane: 9 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Apteki
Morąg #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik apteki
Opis stanowiska Praca w dynamicznym środowisku z dużą liczbą pacjentów. Pełna autonomia oraz zaufanie do Twojej wiedzy fachowej. Szeroki wybór produktów i leków, także najnowszych na rynku. Zapewnione środki bezpieczeństwa, w tym szyby ochronneDodane: 9 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent kierownika produkcji
Morąg #Asystent #Kierownik Produkcji #Kierowniczka #Kierownik
Zakres obowiązków:nadzór przebiegu produkcji , analizowanie stanów magazynowych, zamawianie materiałów do produkcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczneInne wymagania: wykształcenie techniczne branżowe lub iDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Asystent kas samoobsługowych
Dzierzgoń #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu -
Specjalista ds. Kontrolingu
Uśnice (pow. sztumski) #Specjalista #Specjalista ds. controllingu
Twój zakres obowiązków, udział w: sporządzaniu i analizie cyklicznych raportów finansowych, przygotowywaniu miesięcznych raportów na potrzeby Grupy Darling (US GAAP), przygotowywaniu budżetów i planów finansowych, procesie zamknięcia miesiąca,,Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Rychliki #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Dzierzgoń #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. e-learningu
Morąg #Specjalista #Specjalista ds. e-learningu
Twój zakres obowiązków, Wdrożenie i rozwój platformy edukacyjnej, Administrowanie platformą, w tym: zarządzanie użytkownikami i strukturą kursów, tworzenie raportów działania platformy, testowanie i monitorowanie funkcjonalności platformy, BieżąDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością...
Miłomłyn
Zakres obowiązków:Wspieranie, pomoc w codziennym funkcjonowaniu osób z niepełnosprawnościami wymagającymi wysokiego poziomu wsparcia w warunkach wspomaganej społeczności mieszkaniowej.Godziny pracy: I -15.00 - 23.00, II - 23.00 - 07.00 WymaganiaDodane: 32 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Kierownik Apteki
Morąg #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik apteki
Oczekujemy? wyższego wykształcenia farmaceutycznego, czynnego prawa do wykonywania zawodu, uprawnień kierowniczych, nastawienia na pacjenta. Co możemy Ci zaoDodane: 32 dni temu w serwisie geminipolska.com.pl -
Kierownik Sklepu
Susz #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Dodane: 70 dni temu w serwisie stokrotka.pl