Wszystkie oferty
»
Zaniemyśl
»
Specjalista ds. administracyjnych
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista do spraw administracji
Mosina #Administrator Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres obowiązków przedstawiony został w załączniku. Dostępny jest również na stronach internetowych:www.osirmosina.plhttp://bip.osir.mosina.pl/osir/ogloszenia-i-nabory/nabory.html Wymagania:Wymagania konieczne: WykDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu -
Specjalista administracyjno-biurowy
Plewiska #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:\nWsparcie obsługi projektów (koordynacja zadań, dbanie o terminy)\nPrzygotowywanie ofert i dokumentów projektowych\nKontakt z klientami (telefoniczny i mailowy) – odbieranie zapytań, odpowiadanie, organizacja procesu audyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Senior Back Office Specialist - Starszy Specjalista...
Poznań, Wilda #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Będziesz bezpośrednim wsparciem pracy menedżera ds. administracji i finansów, Będziesz zapewniać sprawne i niezawodne funkcjonowanie wybranych procesów administracyjno-finansowych w kilku spółkach naszej grupy kapitałowejDodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Śrem #Pracownik Administracji #Referent
Poszukujemy pracownika administracyjnego ds. Kadr i Płac w Zespole Szkół. Wymagania: Znajomość Prawa Pracy Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa, liczenie wynagrodzeń, obsługa programu PłatnDodane: 3 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Pomoc administracyjna
Śrem #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:czynności administracyjno-biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie branżowe, wyższe (w tym licencjaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie -
Asystentka stomatologiczna
Sulęcinek #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Zakres obowiązków:Asystentka stomatologiczna Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneInne wymagania: mile widziane doświadczenie w zawodzie Wynagrodzenie brutto: od 6 700 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej -
Asystent/asystentka informacji naukowej
Kórnik #Asystent #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków:• wsparcie merytoryczne i administracyjne działań związanych z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego (NCN, NCBR, FNP, Horyzont Europa, fundusze strukturalne, projekty infrastrukturalne i inne),• dbanie o poprawność formalną wDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu -
Specjalista ds. administracji obiektów
Środa Wielkopolska #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój zakres obowiązków, Terminowa realizacja remontów oraz modernizacja infrastruktury,, Nadzorowanie i rozliczanie prac wykonawców,, Rozliczanie prac konserwacyjnych w firmie,, Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą,, Tworzenie.Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Kierownika Utrzymania Ruchu
Środa Wielkopolska #Asystent #Pracownik Administracji #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik utrzymania ruchu
Twój zakres obowiązków, Stały nadzór nad funkcjonowaniem systemu ticketowego Queris :, Uzupełnianie systemu Queris o części, zdjęcia oraz opisy, Uzupełnienie danych dotyczących maszyn tj. lokalizacja, numery, roboczogodziny, Skanowanie..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy
Kórnik #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Witam Witam poszukuję pracownika biurowo administracyjnego zakres obowiązków wystawianie faktur Prowadzenie ewidencji czasu pracownika wszelkie rodzaju sprawozdania Praca gmina KórnikDodane: 32 dni temu w serwisie lento.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Nowy Gołębin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Pracownik biurowy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem uDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie -
Pracownik biurowy
Mosina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów w biurze, telefonicznie i mailowo., Analiza potrzeb klienta i dobór odpowiednich ofert ubezpieczeniowych., Przygotowywanie kalkulacji i ofert polis., Zawieranie umów ubezpieczeniowych i sporządzanie..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Biurowo - administracyjne prawne
Mosina #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zatrudnimy osobę na stanowisko biuro - administracyjne do sporządzania dokumentacji ze znajomością prawa . - pisanie pozwów ,pism urzędowych - przygotowanie dokumentacji wszelkiego rodzaju do pozwów i pism urzędowych - inne czynności nie zbędne..Dodane: 32 dni temu -
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Poznań #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewódDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Spedytor międzynarodowy-Rozwiń lokalizacje oferty
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa obecnych i nowych klientów w zakresie FTL/PTL/LTL, Współpraca z przewoźnikami i podwykonawcami firmy, Współpraca z działem obsługi floty własnej, Administracja zleceń w oprogramowaniu TMS firmy, Współpraca z innymDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik robót budowlanych - Inżynier budowy
Radomsko #Budowlaniec #Inżynier #Inżynier Budowy #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót budowlanych #Kierownik robót
Twój zakres obowiązków, wykonywanie i bieżąca kontrola prac budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją techniczną, jakościową i przepisami BHP,, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, sporządzanie i archiwizowanie niezbędnej..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Product Manager – ERP Integrations
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Product Manager – Amazon Ecosystem
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim...
Poznań #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Tworzenie i publikowanie ofert pracy w serwisach ogłoszeniowych oraz social media, Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, Zarządzanie bazą kandydatów w systemie CRM, Przeprowadzanie rozmDodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Poznań, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Prac. biur.z językiem rosyjskim, angielskim i...
Poznań
Firma spedycyjna zatrudni pracownika biurowego ze znajomością języka j. rosyjskiego,angielskiego i niemieckiego Do obowiązków będzie należało: - nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami, - negocjacje biznesoweDodane: 83 dni temu w serwisie lento.pl