Wszystkie oferty
»
Złoczew
»
Business development manager
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Business Development Manager (rynek polski)
Wyrów (pow. kaliski) #Business development manager
Twój zakres obowiązków, Budowa długofalowych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych , Umiejętność samodzielnego pozyskiwania leadów i prowadzenia sprzedaży od podstaw , Sprzedaż doradcza, oparta na analizie..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Business Development Manager – Sterile Packaging...
Calw #Business development manager
Business Development Manager – Sterile Packaging (m/f/d)49_744000074944404Obowiązki Market Analysis & Strategy Development: Identify new business opportunities, trends, and competitive developments in the field of sterile packaging.Customer AcquDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Business Development Manager Medical Device Testing...
Glostrup #Business development manager
Business Development Manager Medical Device Testing Nordics49_744000074940872Obowiązki We are currently looking for an independent and driven Business Development Manager to further develop Medical Device Testing for Eurofins in the Nordics. WitDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Manager
Sieradz #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Business manager #Managing director #Manager
ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespołDodane: 15 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista w dziale rozwoju produktu
Działoszyn #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju #Specjalista ds. rozwoju produktu
Zakres obowiązków:Nadzór nad technologią mrożonych wyrobów lodowych i mrożonych wyrobów kulinarnych.Monitorowanie procesów technologicznych i systemów organizacyjnych aktualnie stosowanych, inicjowanie prac badawczych mających na celu ich usprawDodane: 56 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie -
Director Business Development - Eurofins Central...
Lancaster #Business development director
Director Business Development - Eurofins Central Laboratory49_744000075231935Obowiązki Ensures new bookings targets are met for the assigned territories and services. They call upon their industry experience and abilities to initiate and developDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Business Developer Biopharma Market (Toscana)
Siena #Business Developer #Developer
Business Developer Biopharma Market (Toscana)49_744000066626864Obowiązki Eurofins BioPharma Product Testing, nell'ottica di crescita e potenziamento della propria struttura, ricerca per la propria sede di Poggibonsi (SI), un Business Developer pDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Sprzedawca sklep z odzieżą używaną w Suwałkach
Suwałki #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
Opis Poszukujemy Ajenta do współpracy do sklepu z odzieżą używaną w Suwałkach Własna działalność gospodarcza, oferujemy: • Wynagrodzenie około 10 000 zł na rękę Dodatkowo zapewniamy: • stałą wysokość wynagrodzenia przez cały okres współpracy •..Dodane: Dzisiaj -
operator prostych maszyn produkcyjnych
Brwinów #Operator #Operator maszyn #Operator maszyn produkcyjnych #Operator automatów tokarskich
Stanowisko: Operator maszyn Zakres obowiązków: - Obsługa maszyn do produkcji: - Kontrola jakości produktów - Wykonywanie czynności konserwacyjnych maszyn - Współpraca z innymi pracownikami produkcji - Przestrzeganie zasad bhp Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości
Biadaczew #Asystent #Praktyki w dziale audytu
Opis zadań:Zapoznanie się z organizacją pracy, obowiązującymi regulaminami oraz z zakresem obowiązków i uprawnień przekazanych na piśmie. Zapoznanie z dokumentacją na stanowisku oraz z obsługą komputerowych programów użytkowych.Segregowanie dokuDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu -
Asystent kas samoobsługowych
Sieradz #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,utrzymanie czystości w miejscu pracy,dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu -
doradca/doradczyni klienta korporacyjnego
Sieradz #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Opiekun Klienta Biznesowego #Doradca #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na terenie działania Regionu w zakresie finansowania w tym również Klientów w ramach obsługiwanego portfela,, współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie finansowania klientów..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Zarządu
Gruszczyce #Asystent #Asystent Zarządu
Opis stanowiska Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztówDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy
Patoki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Wspieranie działu marketingu w firmie poprzez realizacje zleconych zadań administracyjno - biurowych i marketingowych, wizytacje w sklepach firmowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie -
Asystent koordynatora projektu
Sieradz #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Sieradz #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent / Asystentka Zarządu
Gruszczyce, (gmina Błaszki)
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzącDodane: 14 dni temu w serwisie praca.pl -
Doradca / Doradczyni klienta
Sieradz #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Detalicznego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta #Osobisty Doradca Klienta #Doradca #Doradca serwisowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów, budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe, przygotowywanie zamówień dla klienta i..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka wsparcia sprzedaży i obsługi...
Wieluń #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Poszukujemy wykwalifikowanych Kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Wieluń #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator biura operacyjnego
Sieradz #Koordynator #Koordynator biura
Firma HR Wise Sp. z o.o. - firma doradztwa personalnego, certyfikowana w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 24491, specjalizującą się w rekrutacji inżynierów, specjalistów oraz pracowników technicznych. Wspieramy Klientów w zakrDodane: 21 dni temu w serwisie lento.pl -
Kierownik / Kierowniczka sektora
Sieradz #Kierowniczka #Kierownik #Menagerka
Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem Doradców Klienta (rekrutacja, wdrożenie, ustalanie celów rozwojowych i ocena wyników pracy, podnoszenie kompetencji zespołu), opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży oraz określanie..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor krajowy i międzynarodowy
Monice (pow. sieradzki) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Krajowy
Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie relacji z naszymi Klientami – będziesz ich pierwszym kontaktem w tematach transportowych., Koordynowanie zleceń transportowych na terenie Polski i całej Europy., Dobieranie i negocjowanie warunkówDodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy Asystent ds. Dokumentacji i Kosztorysów...
Wieluń
Miejsce pracy: Mysłakowice | Praca w biurze | UoP/B2B | Zakwaterowanie | Do obowiązków należeć będzie zbieranie danych, przygotowywanie kosztorysów, pomoc przy ofertowaniu i kontakt z klientami. Szukamy osoby komunikatywnej, dobrze zorganizowDodane: 29 dni temu w serwisie gowork.pl