Wszystkie oferty
»
Biskupiec
»
Administrator Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik obsługi biurowej
Kwidzyn #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik poczty #Technik prac biurowych #Pracownik biurowy z j. angielskim
Wymagania: obsługaDodane: 23 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Spedytor / Spedytorka
Gostynin #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie klientów na rynku usług transportowych, Organizacja i koordynacja transportu towarów międzynarodowych, Negocjowanie warunków transportu z przewoźnikami i dostawcami, Monitorowanie realizacji zleceń..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw administracyjnych, ofertowania...
Iława #Pracownik Administracji #Specjalista
Zakres obowiązków:Składanie ofert w branży budowlanej, sanitarnej, zamawianie materiałów Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, średnie zawodowe, budowlane, wDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Sekretarz kancelarii
Iława #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii. WymDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / asystentka działu sprzedaży i eventów
Iława #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży i eventów w codziennej pracy. Udział w organizacji i koordynacji wydarzeń (konferencje, bankiety, wesela itp.). Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów prezentacyjnych. Komunikacja z klientami orDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Rejestratorka medyczna/asystentka stomatologiczna
Iława #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa #Rejestrator
Zakres obowiązków:- udzielanie informacji na temat usług medycznych- rejestracja pacjentów- prowadzenie kalendarza rejestracji- prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych- weryfikacja uprawnień ubezpieczonych- współpraca z innymi pracowniDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-koordynacyjnych
Włynkówko (pow. słupski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy przygotowywaniu ofert i wycen dla klientów, Bieżąca obsługa klientów — telefonicznie, mailowo i bezpośrednio w biurze, Kontakt i współpraca z architektami oraz wykonawcami, Organizacja i koordynacja działańDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka projektanta - architekta
Grudziądz #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wspomaganie projektanta w przygotowywaniu dokumentacji projektowej , Tworzenie rysunków technicznych i opcjonalnie wizualizacji , Kompletowanie i weryfikacja niezbędnych materiałów i danych do projektów , Kontakt z..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. logistyki
Grudziądz #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Analiza planu rocznego produkcji i harmonogramów tygodniowych., Udział w składaniu zamówień do dostawców i kontrola ich realizacji., Analiza stanów magazynowych komponentów pod względem ilościowym i wartościowym w sposóbDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. konsolidacji i raportowania (m/f)
Warszawa #Koordynator
Spóła z sektora usługowegoPrężnie rozwijająca się organizacja, lider w swoim sektorzeDodane: Dzisiaj w serwisie michaelpage.pl -
Inspektor/Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Bielsko-Biała #Inspektor #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Specjalista #Specjalista ds. BHP #Specjalista ds. bhp i ochrony środowiska
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres odpowiedzialności:✓ Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp i ochrony środowiska,✓ Kontrola warunków pracy,✓ Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (WIOŚ, PIP, PPIS),✓ Udział w ocenie ryzyka zawodowego,✓ KoDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Starsza Księgowa / Starszy Księgowy
Warszawa #Księgowa #Księgowy #Starszy księgowy
Możliwość pracy w międzynarodowym środowiskuStabilne zatrudnienie w organizacji stawiającej na długoterminowe partnerstwoDodane: Dzisiaj w serwisie michaelpage.pl -
Kierownik ds. Nieruchomości Komercyjnych
Gdynia #Administrator Nieruchomości #Menadżer ds. Nieruchomości #Specjalista ds. Nieruchomości #Zarządca Nieruchomości #Kierowniczka #Kierownik
Praca po stronie dewelopera mieszkaniowego z segmentu premiumOpracowywanie i wdrażanie planów komercjalizacji powierzchni niemieszkalnychDodane: Dzisiaj w serwisie michaelpage.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Biskupiec #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 19 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Biskupiec #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie