Wszystkie oferty
»
Bochnia
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka biura
Kraków, Prądnik Biały #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przygotowywanie podstawowej dokumentacji, Przyjmowanie i koordynacja zamówień od klientów, Obsługa korespondencji firmowej i wysyłka dokumentacji, Zakupy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjnDodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura
Kraków #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracyDodane: 86 dni temu w serwisie grafton.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Opiekun klienta/Pracownik biurowy
Bochnia #Opiekun Klienta #Opiekunka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przyjmowanie zamówień od klientów, - Obsługa zamówień, - Udzielanie informacji klientom, - Wprowadzanie informacji do systemu, - Współpraca z aktywnymi klientami, - Analiza potrzeb aktywnych klientów, - Przygotowanie ofert hDodane: 10 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy / spedytor
Brzesko #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Spedytor
Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa biura, wystawianie faktur, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, organizacja krajowego i międzynarodowego transportu rzeczy, spedycja krajowa i międzynarodowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Pracownik biurowy
Jadowniki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur do systemu, przygotowywanie zleceń dla działu realizacji, obsługa klientów (telefoniczna i mailowa), zarządzanie korespondencją biurową, prowadzenie firmowych mediów społecznościowych (Facebook, Instagram itDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Dzisiaj w serwisie olx.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Poznań #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewódDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Praca
Kielce #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Opis stanowiska: - Obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim. - Dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru. - Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy. - Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z zamówieniem. - RealizaDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Zatrudnię lekarza stomatologa
Bydgoszcz #Dentysta #Lekarz #Stomatolog #Lekarz stomatolog
Zatrudnię lekarza dentystę (zachowawcza i endodoncja) na przynajmniej dwa dni w tygodniu - godziny do ustalenia do gabinetu z 3 fotelami, nowoczesnym sprzętem oraz doświadczonym personelem pomocniczym, z dużą bazą pacjentów prywatnych. WynagrodzDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Elektryk
Skarbimierz #Elektryk
Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne technologiDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 23 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 24 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka/ta - obiekt produkcyjny - Niepołomice
Bochnia #Recepcjonista #Recepcjonistka
Ochrona Juwentus – jesteśmy jedną z największych firm z branży ochrony i bezpieczeństwa. Cieszymy się opinią profesjonalnego, godnego zaufania usługodawcy.W związku z nowymi wyzwaniami i rozwojem technologii..Dodane: 26 dni temu -
Specjalistka / Specjalista ds. organizacji prac
Bochnia #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Wymagania: Wykształcenie średnie (kierunek elektryczny) Minimum 1 rok doświadczenia w branży elektroenergetycznej Świadectwo kwalifikacyjne E Wiedza z zakresu organiDodane: 27 dni temu w serwisie tauron.pl -
Koordynator instalacji sanitarnych
Bochnia #Koordynator #Asystent projektanta instalacji sanitarnych #Monter instalacji sanitarnych #Projektant Instalacji sanitarnych
L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skuDodane: 55 dni temu