Wszystkie oferty
»
Brzesko
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka biura
Kraków, Prądnik Biały #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przygotowywanie podstawowej dokumentacji, Przyjmowanie i koordynacja zamówień od klientów, Obsługa korespondencji firmowej i wysyłka dokumentacji, Zakupy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjnDodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura
Kraków #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracyDodane: 86 dni temu w serwisie grafton.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy / spedytor
Brzesko #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Spedytor
Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa biura, wystawianie faktur, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, organizacja krajowego i międzynarodowego transportu rzeczy, spedycja krajowa i międzynarodowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Pracownik biurowy
Jadowniki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur do systemu, przygotowywanie zleceń dla działu realizacji, obsługa klientów (telefoniczna i mailowa), zarządzanie korespondencją biurową, prowadzenie firmowych mediów społecznościowych (Facebook, Instagram itDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Opiekun klienta/Pracownik biurowy
Bochnia #Opiekun Klienta #Opiekunka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przyjmowanie zamówień od klientów, - Obsługa zamówień, - Udzielanie informacji klientom, - Wprowadzanie informacji do systemu, - Współpraca z aktywnymi klientami, - Analiza potrzeb aktywnych klientów, - Przygotowanie ofert hDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie fDodane: Dzisiaj w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Pracownik biurowy językiem niemieckim
Kraków #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dla naszego Klienta, renomowanej, międzynarodowej firmy, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną oraz mailową klientów niemieckojęzycznychDodane: 2 dni temu w serwisie grafton.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. Sprzedaży
Kraków #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Kraków Koordynator ds. Sprzedaży, 31-154Dodane: Dzisiaj w serwisie careers.mediamarktsaturn.com -
Asystent Kierownika Sklepu
Płock #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Tysiąclecia 2aDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Konserwator. Opiekun nieruchomości
Rudziszki #Konserwator #Opiekunka
Oferta na prace konserwatorskie w ograniczonym wymiarze godzin u Doraźne naprawy oraz przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej, niezbędne prace zabezpieczająco-remontowe. Utrzymanie porządku w części parkowej (koszenie trawy oraz..Dodane: Dzisiaj -
Dentysta
Kalisz #Dentysta #Stomatolog #Lekarz stomatolog
Dzień dobry, zapraszam do współpracy lekarza dentystę w zakresie stomatologii zachowawczej,endodoncji i protetyki. Gabinet prywatny w Kaliszu. Praca z użyciem mikroskopu.Szczegółowe zasady współpracy przedstawię na pierwszym spotkaniu. Proszę o..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 23 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 24 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator sprzedaży
Brzesko #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka #Koordynator sprzedaży
Twój zakres obowiązków, W codziennej pracy będziesz:, - sprzedawał najwyższej jakości produkty akwarystyczne do naszych klientów biznesowych w Polsce oraz krajach ościennych , - utrzymywał dobre relacje z najważniejszymi klientami firmy, - tworzDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ PILNE
Brzesko #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Galicyjska Fundacja „Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje chętnych do świadczenia usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. Termin realizacji: do 31.12.2025 roku Ilość godzin: uzależniona od potrzeb osoby niepełnosprawnej Miejsce reaDodane: 107 dni temu w serwisie lento.pl -
Dyrektor Przedszkola Nowy Wiśnicz
Nowy Wiśnicz #Dyrektor #Dyrektor przedszkola
Nowo budowane Przedszkole Niepubliczne i Żłobek Fair Play w Nowym WIśniczu poszukuje osoby na stanowisko: dyrektor placówki. Opis stanowiska: Do obowiązków dyrektora należeć będzie m.in.: - organizowanie i zarządzanie pracą całej placówki (żłobeDodane: 11 dni temu w serwisie lento.pl