Wszystkie oferty
»
Bożejowice
»
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjno-biurowy
Jelenia Góra #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Opis zadań:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze -
Pracownik administracyjno-biurowy
Legnica #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna biura, nadzór nad obiegiem dokumentów, utrzymanie porządku dokumentacji biurowej, wprowadzanie danych do systemu..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa, Praga-Północ #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kompleksowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura, Zarządzanie obiegiem dokumentów, opisywanie faktur związanych z kosztami projektów , Opracowywanie raportów , zestawień ( dokumenty kadrowe, księgowe), Prowadzenie iDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy referent
Bolesławiec #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: karnych skarbowych w Piątym Referacie Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki (miejsce śDodane: 4 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Referent ekonomiczny
Bożejowice #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Wprowadzanie dokumentów księgowych: zakup-sprzedaż.Praca na 1/2 etatu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneInne wymaDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu -
Spedytor / Dyspozytor Transportu Międzynarodowego-Rozwiń...
Bolesławiec #Dyspozytor #Pracownik Administracji #Spedytor #Dyspozytor transportu
Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizowanie transportów międzynarodowych;, Bezpośredni kontakt z kierowcami i podwykonawcami;, Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych usług;, Dbanie o kompletność i poprawność danych;,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracji Magazynowej
Różyniec (pow. bolesławiecki) #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój zakres obowiązków, administrowanie danymi w komputerowym systemie magazynowym, przyjmowanie towaru, przygotowywanie dokumentacji i etykiet do wysyłek, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, sporządzanie stosownych dokumentów..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy referent w departamencie księgowości
Lubań #Pracownik Administracji #Referent
Grupa Skłodowscy liczy obecnie około 200 pracowników i obsługuje ponad 1500 Klientów o różnych profilach działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo podatkowe, finansowe i prawne. Nasze prDodane: 18 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka wsparcia sprzedaży i obsługi...
Lwówek Śląski #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Poszukujemy wykwalifikowanych Kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: 18 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy/asystent tłumacza
Zgorzelec #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Tłumacz
Zakres obowiązków:praca biurowo-administracyjna, obsługa klienta, asystowanie przy tłumaczeniach pism ;I umowa na czas określony 3 miesiące - docelowo - umowa o pracę na czas nieokreślony;pełny wymiar czasu pracy (możliwość zatrudnienia 1/2 etatDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu -
Referent ds. logistyki przedseryjnej (K/M/NB)
Polkowice #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, zamawianie części pojedynczych przedseryjnych (Nota6, 3, 1),, planowanie produkcji wyrobów gotowych przedseryjnych,, terminowa realizacja zamówień klienta w fazach VFF, PVS, OS,, tworzenie krótko i długoterminowych prognoDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Dostawca-Kurier Glovo | Uber Eats
Bolesławiec #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Koordynator Biura Obsługi Klienta i Logistyki
Bolesławiec #Koordynator #Koordynator biura
Wymagania: doświadczenie w pracy w obszarze logistyki, transportu i obsługi klienta w branży produkcyjnej, umiejętność zarządzania zespołem i koordynowania procesów, znajomość zagadnień związanych z flotą i transpoDodane: 3 dni temu w serwisie arche-consulting.pl -
Informatyk – Młodszy Specjalista ds. Systemów...
Bolesławiec #Informatyk #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Wsparcie w administrowaniu systemem Comarch ERP XL (m.in. moduły: Księgowość, Zamówienia, DMS, Sprzedaż, CRM, WMS)., Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie podstawowych problemów (helpdesk pierwszej linii)., UdziałDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
LISTONOSZ
Bolesławiec #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Dodane: 18 dni temu w serwisie poczta-polska.pl -
LISTONOSZ
Bolesławiec #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Bolesławiec Śląski, ul. Kaszubska 5Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątkuTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów..Dodane: 18 dni temu -
KOORDYNATOR DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ-Rozwiń lokalizacje...
Bolesławiec #Koordynator
Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie audytów operacyjnych, finansowych i sprzedażowych w jednostkach terenowych., Ocena zgodności z wewnętrznymi procedurami, standardami operacyjnymi oraz przepisami prawa., Analiza danych finansowych i..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Lubań
Opis zadań:- obsługa urządzeń techniki biurowej (komputer, ksero, skaner)- wprowadzanie danych do komputera- odbieranie poczty elektronicznej, prowadzenie korespondencji- pomoc w organizacji promocji wydarzeń kulturalnych- obsługa stron internetDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Lubań #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 6 dni temu w serwisie infopraca.pl