Wszystkie oferty
»
Chrzanów
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent Biura
Bielsko-Biała #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa biura oraz osób odwiedzających siedzibę pracodawcy, - Wsparcie Dyrektora Zakładu w codziennej pracy; - Przyjmowanie i przekierowywanie połączeń telefonicznych, - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurzeDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Asystent/ka biura
Kraków, Prądnik Biały #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przygotowywanie podstawowej dokumentacji, Przyjmowanie i koordynacja zamówień od klientów, Obsługa korespondencji firmowej i wysyłka dokumentacji, Zakupy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjnDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Bukowno #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmwą, korespondencja, obsługa biura zarządu stowarzyszenia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie, 3 miesięczne doświaDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
Pracownik biurowy
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ oraz księgowanie faktur zakupowych,, bieżące monitorowanie płatności, rozliczanie i windykacja należności,, wprowadzanie nowych klientów do systemów,, stały kontakt z..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 16 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Bieruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu księgowego , Archiwizacja dokumentów finansowych , Przygotowywanie zestawień i raportów księgowych , Weryfikacja poprawności faktur i dokumentów rozliczeniowych , Obsługa korespondencji i..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY z orzeczeniem o niepełnosprawności
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dla naszego klienta poszukujemy PRACOWNIKA BIUROWEGO z orzeczeniem o niepełnosprawności Lokalizacja: Mysłowice i Katowice. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • odbieranie połączeń telefonicznych wychodzących i przychodzących • przygotowywanie raportów..Dodane: 61 dni temu -
Pracownik biurowy
Katowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków - Administrowanie, organizacja kursów językowych i szkoleń z dofinansowaniem z BUR - Zarządzanie kontaktami z klientem (telefonicznie, mailowo, osobiście) - Dbanie o prawidłowe i rzetelne wypełnianie dokDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Asystent biurowy Działu Imigracji – wsparcie...
Kraków, Czyżyny #Asystent #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Asystowanie pracownikom merytorycznym Działu Imigracji przy procesach imigracyjnych (legalizacja pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w PL), w tym m.in.:, obsługa portali/systemów elektronicznych związanych z legalizacją..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Bolszewo #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
SłonecznaDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Manager Sprzedaży Krajowej i Eksportu / Sales...
Wrocław #Ekspedientka #Manager Sprzedaży #Kasjerka #Export manager
Zakres obowiązkówEksport:\nRozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (Europa i poza nią),\nPozyskiwanie i obsługa nowych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych,\nNegocjacje handlowe i budowanie trwałych relacji z kontrahentami,\nUdział wDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Doradca telefoniczny klienta B2B z językiem ukraińskim...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Doradca Telefoniczny #Doradca
Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie procesów sprzedażowych w segmencie B2B,, nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi,, kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez platformy online,, przygotowywanie ofert handlowych oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta z...
Piekary Śląskie #Specjalista ds. Logistyki #Specjalista
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w sDodane: 20 dni temu w serwisie lento.pl