Wszystkie oferty
»
Chrzanów
»
Pracownik Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Bukowno #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmwą, korespondencja, obsługa biura zarządu stowarzyszenia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie, 3 miesięczne doświaDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
Pracownik biurowy
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ oraz księgowanie faktur zakupowych,, bieżące monitorowanie płatności, rozliczanie i windykacja należności,, wprowadzanie nowych klientów do systemów,, stały kontakt z..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Bieruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu księgowego , Archiwizacja dokumentów finansowych , Przygotowywanie zestawień i raportów księgowych , Weryfikacja poprawności faktur i dokumentów rozliczeniowych , Obsługa korespondencji i..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY z orzeczeniem o niepełnosprawności
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dla naszego klienta poszukujemy PRACOWNIKA BIUROWEGO z orzeczeniem o niepełnosprawności Lokalizacja: Mysłowice i Katowice. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • odbieranie połączeń telefonicznych wychodzących i przychodzących • przygotowywanie raportów..Dodane: 60 dni temu -
Staż z urzędu pracy Referent - pracownik biurowy
Będzin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Referent
Opis zadań:obsługa komputera, obsługa interesanta Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Dzisiaj w serwisie olx.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Chrzanów, Osiedle Rospontowa #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny z kontrahentami,, Aktywna sprzedaż telefoniczna,, Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt z magazynem, organizacja transportu, wystawienie dokumentów do wysyłki,..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjny
Chrzanów #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii, wniosków i skarg mieszkańców oraz ich realizacja,, Udział w przeglądach stanu technicznego budynków i ich otoczenia oraz stanu technicznego lokali użytkowych,, Współpraca bieżąca zDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjny
Trzebinia #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego dla jednostki, w tym obieg dokumentów, przygotowywanie pism urzędowych, archiwizacja i przechowywanie dokumentacji, utrzymywanie porządku w sprawach firmowych., Wsparcie..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Staż z urzędu pracy Recepcjonistka
Zawiercie #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:wg programu stażustaż w godz. 8.00 - 16.00 oraz 14.00 - 22.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych wDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl