Wszystkie oferty
»
Ciechów
»
Administrator Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Kierownik / Kierowniczka Biura
Kobierzyce (pow. wrocławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kierowniczka #Kierownik #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu i bieżąca współpraca z działami w Oddziale,, wsparcie przy organizacji spotkań biznesowych i wydarzeń firmowych,, prowadzenie dokumentacji akt personalnych i kontakt z Działem Kadr w Centrali,,..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracowniczka biurowa
Strzegom #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Twój zakres obowiązków, Obsługa komputera , Obsługa klienta , Układanie paieprologi, Wystawianie faktur , Jeżdżenie do współdzielni i dawanie dokumentów , Odbieranie telefon od kilenta..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik ds. administracji
Wrocław #Administrator Biura #Dysponent #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Kierowniczka #Kierownik #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Menagerka
Twój zakres obowiązków, współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu, wystawianie faktur oraz faktur korygujących w systemie księgowym , zestawienie faktur na podstawie danych z systemu księgowego , dodawanie nowego Klienta w programie..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka Biura
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, organizacja i koordynacja codziennej pracy biura,, obsługa korespondencji,, organizacja i obsługa spotkań, kalendarzy oraz wyjazdów firmowych,, wsparcie procesów rekrutacyjnych (np. kontakt z kandydatami, organizacja rozmDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystentka biura
Środa Śląska #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi, Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie, Współpraca z różnymi działami firmy, Komunikacja telefoniczna i mailowaDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka ds. administracji
Środa Śląska #Asystent #Pracownik Administracji
Agencja zatrudnienia WorkProfi (cert. 17025). to doświadczony partner w obszarze usług personalnych. Celem naszej działalności jest udzielenie wsparcia pracodawcom w prowadzeniu optymalnej polityki kadrowej oraz pracownikom w ich rozwoju osobistDodane: 69 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik Biurowy
Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków Kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa. Wystawianie i obsługa faktur. Przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej. Obsługa urządzeń biurowych i archiwizacja dokumentów. Kontakt z kontrahentami i instytucjami. DodatkoDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik Biurowy
Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, orDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Staż z urzędu pracy Sekretarka
Miękinia #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Opis zadań:obsługa klienta - przyjmowanie klientów i udzielanie im ogólnych informacji, prowadzenie korespondencji z kjlientami - pisanie pism, wysyłanie oraz odbieranie i kierowanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób, nadzór nadDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej -
Specjalista ds. obsługi finansowo-administracyjnej
Rąbień (pow. zgierski) #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. finansowych #Specjalista ds. finansów #Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna klientów firmy, Wystawianie FV krajowych VAT oraz zagranicznych, Wystawianie FV korygujących, Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby odpraw celnych, Weryfikacja i kompletowanie dokumentacji..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Tarchały Wielkie (pow. ostrowski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która zapewni wysoką jakość obsługi klienta krajowego, wesprze nas w obsłudze kadrowej oraz organizacji biura .Szukamy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej i wielozadaniowej, któDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka działu sprzedaży
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, wykonywanie ofert handlowych,, weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców,, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów,, sporządzanie pism handlowycDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Prace biurowe
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentów do skanowania, segregowanie dokumentów, skanowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Stanowisko ds. administracyjno-obsługowych
Kąty Wrocławskie #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:1) Bieżący nadzór nad należytym zabezpieczeniem i utrzymaniem majątku Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. św. Jana Pawła II i jednostek obsługiwanych, w tym wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych i pDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu -
Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
Granica (pow. pruszkowski) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Jeśli jesteś osobą, którą cechuje dokładność, dobra organizacja pracy własnej, otwartość na ludzi oraz przebojowość to szukamy właśnie Ciebie! , Z nami zdobędziesz doświadczenie, które poszerzy Twoje horyzonty! Nie masz.Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Dobrzykowice (pow. wrocławski) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizowania przewozów głównie międzynarodowych , Współpraca z przewoźnikami i kierowcami , Współpraca z klientami w zakresie operacyjnej obsługi zleceń , Dbanie o poprawność danych w systemie oraz dokumentacji ,..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie wizyt klientów i zapewnienie odpowiedniej obsługi recepcji;, Współpraca z agencjami pośrednictwa pracy w celu obliczenia i weryfikacji godzin pracy;, Zarządzanie podpisywaniem i administrowaniem umów o..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka/sekretarz
Wysoka (pow. wrocławski) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu – odbieranie telefonów, zarządzanie korespondencją, witanie gości i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy., Zarządzanie kalendarzem – umawianie spotkań, organizacja wyjazdów służbowych, obsługa wizytDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Bielawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:sporządzanie pism, prowadzenie spraw kadrowych, obsługa komputera, przygotowywanie dokumentów dla księgowego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania: doDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie -
Referent/specjalista
Wrocław #Pracownik Administracji #Referent #Specjalista
Zakres obowiązków:- prowadzenie teczek akt osobowych,- sporządzanie umów o pracę oraz wydawanie świadectw pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 95 lub sekretariat@zs2.wroclDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl