Wszystkie oferty
»
Ciechów
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Prace biurowe
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentów do skanowania, segregowanie dokumentów, skanowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka Biura
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, organizacja i koordynacja codziennej pracy biura,, obsługa korespondencji,, organizacja i obsługa spotkań, kalendarzy oraz wyjazdów firmowych,, wsparcie procesów rekrutacyjnych (np. kontakt z kandydatami, organizacja rozmDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent/tka biura
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Asystent #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Obsługa faktur i dokumentacji finansowej w systemie Enova, Organizacja pracy biura i sekretariatu, Obsługa klientów parkingowych oraz kontakt z kontrahentami, Koordynacja usług zewnętrznych i nadzór nad współpracą z..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik Biurowy
Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków Kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa. Wystawianie i obsługa faktur. Przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej. Obsługa urządzeń biurowych i archiwizacja dokumentów. Kontakt z kontrahentami i instytucjami. DodatkoDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik Biurowy
Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, orDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy
Tarchały Wielkie (pow. ostrowski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która zapewni wysoką jakość obsługi klienta krajowego, wesprze nas w obsłudze kadrowej oraz organizacji biura .Szukamy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej i wielozadaniowej, któDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie wizyt klientów i zapewnienie odpowiedniej obsługi recepcji;, Współpraca z agencjami pośrednictwa pracy w celu obliczenia i weryfikacji godzin pracy;, Zarządzanie podpisywaniem i administrowaniem umów o..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik / Kierowniczka Biura
Kobierzyce (pow. wrocławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kierowniczka #Kierownik #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu i bieżąca współpraca z działami w Oddziale,, wsparcie przy organizacji spotkań biznesowych i wydarzeń firmowych,, prowadzenie dokumentacji akt personalnych i kontakt z Działem Kadr w Centrali,,..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracowniczka biurowa
Strzegom #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Twój zakres obowiązków, Obsługa komputera , Obsługa klienta , Układanie paieprologi, Wystawianie faktur , Jeżdżenie do współdzielni i dawanie dokumentów , Odbieranie telefon od kilenta..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy ds. gospodarki nieruchomościami...
Jaworzyna Śląska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis stanowiska Prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży mieszkań, Składanie korekt deklaracji podatkowych przy sprzedaży, Prowadzenie postępowań przetargowych na zbycie mieszkań, lokali użytkowych, garaży oraz innych nieruchomości zabudowanych, SpDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy - dział sprzedaży
Wrocław, Psie Pole #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Sprawna i profesjonalna obsługa Klienta związana ze sprzedażą oferowanych produktów, Przygotowywanie ofert dla Klientów oraz śledzenie procesu ofertowania, Wstępne negocjacje handlowe z Klientami, Podstawowe wsparcie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Bolszewo #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
SłonecznaDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Manager Sprzedaży Krajowej i Eksportu / Sales...
Wrocław #Ekspedientka #Manager Sprzedaży #Kasjerka #Export manager
Zakres obowiązkówEksport:\nRozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (Europa i poza nią),\nPozyskiwanie i obsługa nowych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych,\nNegocjacje handlowe i budowanie trwałych relacji z kontrahentami,\nUdział wDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Ślusarz / Monter tras kablowych - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Ślusarz #Monter
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Pomocnik Elektryka - Praca Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Elektryk #Pomocnik
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Tłumacz ustny języka rosyjskiego
Wrocław #Tłumacz
Biuro Tłumaczeń Koncepcja nawiąże współpracę z wykwalifikowanymi tłumaczami ustnymi języka rosyjskiego z Wrocławia i okolic! Opis stanowiska: – tłumaczenia ustne z języka polskiego na język rosyjski oraz z języka rosyjskiego na język polski. WymDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z językiem...
Wrocław, Krzyki
Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesów windykacyjnych w firmie., Aktywne prowadzenie rozmów telefonicznych z dłużnikami, Prowadzenie mailowej i listownej korespondencji z dłużnikami., Monitorowanie należności i terminów płatności.,..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Customer Service Specialist z j. polskim, angielskim...
Wrocław, Krzyki #Customer Service Specialist
Twój zakres obowiązków, Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Rekruter / Specjalista ds. rekrutacji z j. rosyjskim...
Wrocław, Śródmieście #Rekruter #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja pracowników niższego szczebla, głównie pracowników produkcyjnych, z krajów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych (np. Azja, Afryka)., Pełne prowadzenie rekrutacji czyli tworzenie ofert pracy, publikacja ogłoszeńDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadr i płac z językiem ukraińskim...
Wrocław, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi – od A do Z, Precyzyjne naliczanie wynagrodzeń oraz dbanie o terminowość wszystkich rozliczeń, Samodzielna obsługa umów cywilnoprawnych – zlecenia, umowy o dzieło – z..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator pracowników z językiem rosyjskim...
Wrocław #Koordynator #Koordynator Pracowników
Firma Dreman to licząca się na rynku pracy agencja zatrudnienia z niemal 10-letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w rekrutacji, zatrudnianiu i pełnej koordynacji pracy obcokrajowców na terenie całej Polski. Wiemy, że o sile naszej firmy stanDodane: 21 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z...
Wrocław, Krzyki #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, #ChallengesNeedHeroes!, , Poszukujemy osoby chcącej pracować i rozwijać się w sprzedaży B2B, która będzie odpowiedzialna za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM., , Jeżeli więc lubisz codzienny kontakt z klientem..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl