Wszystkie oferty
»
Czarne
»
Pracownik Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka biura
Szczecinek #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,, wprowadzanie/aktualizowanieDodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Przechlewo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: Opis iDodane: 5 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Fotograf-pracownik biurowy
Człuchów #Fotograf #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania inne:Umiejętności: komunikatywność, obsługa MS-OfficeObróbka i wykonywanie fotografii, praca biurowo-aministracyjna\nOpis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0566","datePosted":"2025-08-24T08:32:16+02:00","hiringOrganization":{"@type":"OrDodane: 8 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Pracownik administracyjny
Czarne Błoto (pow. toruński) #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa biura : obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów, przygotowywanie dokumentów do księgowości, wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych, zamawianie..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista
Chojnice #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa klienta na recepcji, prace porządkowe w obrębie recepcji i stref klubu fitness. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania dodatkowe: Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Recepcjonista
Angowice #Recepcjonista #Recepcjonistka
Wymagania inne:Dświadczenie w sprzedaży, obsługa klienta, umiejętność pracy według harmonogramu. \n68.2025.JJObsługa klienta na recepcji, prace porządkowe w obrębie recepcji i stref klubu fitness.\nOpis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0732","daDodane: 11 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Koordynator/Rekruter
Radom #Koordynator #Rekruter
Firma poszukuje osoby do pracy w Radomiu na stanowisko: Koordynator Kontraktu – Rekruter Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) Profesjonalne wdrożenie i pełne wsparcie zespołu na każdym etapie pracy Niezbędne..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. administracji personalnej/kadr
Klecza Dolna #Specjalista #Specjalista ds. administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - samodzielna, pełna obsługa kadrowa spółki głównej i spółek powiązanych, - prowadzenie akt osobowych pracowników, - przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, - przygotowywanie porozumDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik inwentaryzacji: Gołąb (24-100)
Puławy #Pracownik Sklepu #Inwentaryzator #Pracownik inwentaryzacji
Zatrudnimy chętne osoby do pracy w charakterze pracownika inwentaryzacji (liczenie asortymentu). Inwentaryzacja odbędzie się w miejscowości Gołąb (24-100): Data: 03.09.2025, godz. rozpoczęcia 22:00 Wymagania: - ukończony 16 rok życia - chęć do..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik inwentaryzacji: (21-013) Puchaczów
Łęczna #Pracownik Sklepu #Inwentaryzator #Pracownik inwentaryzacji
Zatrudnimy chętne osoby do pracy w charakterze pracownika inwentaryzacji (liczenie asortymentu). Inwentaryzacja odbędzie się w sklepie spożywczym w m. (21-013) Puchaczów: data: 01.09.2025. Rozpoczęcie o godzinie 22:00 Wymagania: - ukończony 16..Dodane: Dzisiaj -
Asystent/ka managera
Szczecinek #Asystent #Manager Klubu #Manager zespołu
Management Andrzeja Rosiewicza o/Szczecinek zatrudni asystentki managera, których zadaniem będzie zabezpieczenie frontu prac managera, a to- odbieranie telefonów, - odbieranie poczty elektronicznej, - spisywanie umów pomiędzy gwiazdą, a organizaDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Praca biurowa
Szczecinek #Pracownik Administracji
Praca Biurowa Opis stanowiska: Agencja pośrednictwa nieruchomościami zatrudni pracownika biurowego, do którego będzie należało: - Wykonywanie zleceń związanych z przepisywaniem tekstów. - Tworzenie projektów dokumentów i pism. - Poszukiwanie potDodane: 4 dni temu w serwisie lento.pl -
Sekretarka Mecenasa
Szczecinek #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Mecenas zatrudni sekretarkę bardzo dyspozycyjną z uwagi na częste rozjazdy służbowe związane z czynnościami w terenie, która będzie przy tym sporządzać notatki, robić zdjęcia i filmy. Poza tym do obowiązków będzie należało prowadzenie kancelariiDodane: 5 dni temu w serwisie lento.pl -
Sekretarka
Szczecinek #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Prezes poszukuje sekretarki, asystentki, zastępcy na czas jego niedyspozycyjności, kucharki, pielęgniarki, sprzątaczki, opiekunki, wszystko w jednym, ponieważ jest schorowany, samotny i dlatego to musi być sekretarka GIGANT, ale najważniejsze jeDodane: 5 dni temu w serwisie lento.pl -
Podinspektor/ inspektor w wydziale komunalnym
Szczecinek #Inspektor
Zakres obowiązków:nabór do 01.09.2025szczegóły BIP UM w linku:https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/6806/podinspektor-inspektor-w-wydziale-komunalnymZakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z wypełnianiemDodane: 9 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku -
Asystent kas samoobsługowych
Szczecinek #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku -
Asystent kas samoobsługowych
Szczecinek #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku -
Inspektor ds. BHP
Szczecinek #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent koordynatora projektu
Szczecinek #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Szczecinek #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Konsultant telefoniczny
Miastko #Konsultant #Konsultant Telefoniczny #Konsultantka
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznejMiejsce pracy: praca hybrydowa/ Sopot Obowiązki: · Tworzenie baz potencjalnych Klientów · Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na produkty szkoleniowe · Sprzedaż telefoniczna do Klientów B2B · Realizacja ceDodane: 5 dni temu w serwisie lento.pl -
Sekretarka
Chojnice #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Wymagania: Wyk. zadDodane: 7 dni temu w serwisie trojmiasto.pl