Wszystkie oferty
»
Dobiegniew
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż z urzędu pracy Staż/efs+/- pracownik biurowy
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:praca administracyjno-biurowa w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Gruntów Rolnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżoweUprawnDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim -
ASYSTENT BIURA (K/M)
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
ASYSTENT BIURA (K/M)Obowiązki kontakt z kandydatami – zarówno telefoniczny jak i mailowy, wsparcie administracyjne w codziennym funkcjonowaniu biura, dbanie o terminową realizację zleconych spraw organizacyjnych, wspieranie pracowników poszczegóDodane: 6 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Konsultant ds. rozwiązań biznesowych pre‑sales...
Kraków #Konsultant #Konsultantka
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. Administracji Danych Studia Foto...
Zielona Góra #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Monter fasad na podkonsturkcji aluminiowej
Marktoberdorf #Monter
Interesuje Ciebie dalszy rozwój zawodowy w zakresie montażu fasad? Chciałbyś zainwestować swoją dotychczasową wiedzę i umiejętności w rozwój naszej firmy a przy okazji dobrze zarobić? Jeśli tak to być może czekamy właśnie na Ciebie i to..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik docieplenia - bez znajomości języka
Pöttmes
Jeśli: • Zdobyłeś już doświadczenie przy ociepleniu elewacji budynków, umiesz pracować w zespole i masz wysoką świadomość jakości wykonywanej pracy. • Osiągasz wyznaczone cele, jesteś pracowity, zorganizowany, uczciwy i lojalny. • Cenisz sobie..Dodane: Dzisiaj -
Referent ds księgowości budżetowej
Dobiegniew
Zakres obowiązków:prowadzeniewidencji ksiegowej operacjigospodarczych UMdekretowanie i przygotowanie dokumentów do ksiegowaniawystawianie not księgowych, refaktur Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (wDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich -
Business Development Manager
Dobiegniew #Business development manager
Twój zakres obowiązków, Identyfikacja i pozyskiwanie nowych możliwości biznesowych , Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi , Tworzenie strategii rozwoju firmy i wdrażanie planów sprzedażowych ,..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Zakupów Strategicznych
Drezdenko #Specjalista #Specjalista ds. zakupów #Specjalista ds. zakupów strategicznych
Zakres obowiązków: rozwój i realizacja strategii zakupowych w powierzonych kategoriach, aktywne wyszukiwanie dostawców i produktów, przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza kosztów, negocjowanie długoterminowych kontraktów, współpraca z dziaDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Referent w referacie techniczno - gospodarczym
Krzyż Wielkopolski #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku:1. Przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie prac budowlanych bądź remontowych, zamawianie materiałów i usługi, kontrolowanie przebiegu prac (zgodnieDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Strzelce Krajeńskie #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 16 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Strzelce Krajeńskie #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 20 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Specjalista ds. BHP
Drezdenko #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującym prawem i wymogami firmy,, przygotowywanie okresowych analiz BHP,, koordynowanie prac nad oceną i aktualizacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,, prowadzenie..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik ds. techniczno - administracyjnych
Barlinek #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłoszonych usterek i napraw – ustalanie terminów realizacji oraz pełny, całkowity i bezpośredni nadzór nad pracą konserwatorów zatrudnionych w SM „Piast” w Barlinku., Praca w terenieDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Referent/ka ds. administracyjnych - pracownik...
Recz #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Referent
Wymagania:\nwykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,\ndoświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok,\nbardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,\nzaangażowanie i samodzielność w wyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Konsultant / Konsultantka z j. angielski..
Gorzów Wielkopolski #Konsultant #Konsultantka
Wymagania Wymagania: Znajomość języka angielskiego. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy, zaangażowanie. Znajomość MSDodane: Wczoraj w serwisie mycv.pl -
Dyrektor regionalny sprzedaży
Gorzów Wielkopolski #Ekspedientka #Dyrektor #Kasjerka
Opis stanowiska Zarządzanie zespołem sprzedażowym w regionie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych oraz KPI. Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży usług pocztowych i kurierskich na podległym terenie. Budowanie i utrzymywanie długofalowDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Stażysta – Specjalista ds. Personalnych
Gorzów Wielkopolski
Twoje zadania Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych (m.in. publikowanie ogłoszeń; przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; umawianie spotkań; obserwowanie, a po wdrożeniu prowadzenie rozmów rekrutacyjnych) Wsparcie w zakresie szkoleń prDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent/ Asystentka Biura Zarządu
Kłoda k. Rydzyny #Asystent #Pracownik Administracji
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Asystent/ Asystentka Biura ZarząduOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynowanie oraz zarządzanie kalendarzem spotkań Czynny udział w spotkaniach Zarządu Nadzór nad prawidłowymDodane: 4 dni temu w serwisie Employsystem -
Referent
Trzcianka #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz instrukcją obowiązującą w Szpitalu.Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz planu zamówień i systematyczne ich aktualizowanie.Prowadzenie magazynDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie -
Specjalista ds. Zakupów Strategicznych z językiem...
Gorzów Wielkopolski #Specjalista #Specjalista ds. zakupów #Specjalista ds. zakupów strategicznych
L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skuDodane: 7 dni temu -
Asystent kas samoobsługowych
Maszewo #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie