Wszystkie oferty
»
Strzelce Krajeńskie
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż z urzędu pracy Staż/efs+/- pracownik biurowy
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:praca administracyjno-biurowa w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Gruntów Rolnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżoweUprawnDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim -
ASYSTENT BIURA (K/M)
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
ASYSTENT BIURA (K/M)Obowiązki kontakt z kandydatami – zarówno telefoniczny jak i mailowy, wsparcie administracyjne w codziennym funkcjonowaniu biura, dbanie o terminową realizację zleconych spraw organizacyjnych, wspieranie pracowników poszczegóDodane: 6 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent działu IT ds. administracyjnych i obsługi...
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Asystent działu IT ds. administracyjnych i obsługi BackofficeTwój zakres obowiązków utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, polityki i procedur działu IT, wspieranie w zarządzaniu bazą danych organizacji w zakDodane: 10 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent działu IT ds. administracyjnych i obsługi...
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, polityki i procedur działu IT,, wspieranie w zarządzaniu bazą danych organizacji w zakresie tworzenia, modyfikacji i usuwania danych, zapewnieniaDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy - Sekretarz Szkoły-Rozwiń lokalizacje...
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej, Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów, Pozyskiwanie oraz stała współpraca zDodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy/Dział Produkcji i Zakupów
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Biofaktor Sp. z o. o. to firma o 20 letnim doświadczeniu w przemyśle farmaceutycznym. Nasza firma produkuje leki dla zwierząt jak i suplementy diety oraz wyroby medyczne dla ludzi. Produkujemy formy sypkie (proszki, granulaty), tabletki, kapsułkDodane: 63 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Chełst #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prace administracyjno - biurowe Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja / księgowość Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas oDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie -
Pracownik biurowy do obsługi Klienta i marketingu
Międzyrzecz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma Maxhandel Producent Pelletu Patryk Bryn z Międzyrzecza zatrudni osobę do obsługi klienta i tworzenia treści marketingowych Twój zakres obowiązków: - Obsługa Social Media: Facebook, Instagram, TikTok - Obsługa korespondencji przychodzącej iDodane: 14 dni temu w serwisie lento.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
ZATRUDNIMY MAGAZYNIERÓW Z UDT
Opole #Magazynier
ZATRUDNIMY MAGAZYNIERÓW Z UDT – OPOLE! Praca od zaraz | Umowa o pracę | 33 zł/h brutto Dołącz do naszego zespołu magazynowego w Opolu! Szukamy osób z uprawnieniami UDT na wózki widłowe. Co będziesz robić? ✅ kompletować zamówienia ✅ ładować i..Dodane: Dzisiaj -
Elektryk/Pomocnik Elektryka
Hamburg #Elektryk #Pomocnik
ANT Personalservice Gmbh obecnie poszukuje pracownika na stanowisko: Elektryk/Pomocnik Elektryka Miejsce pracy: Niemcy WYMAGANIA: Doświadczenie na w/w stanowisku Mile widziana znajomość j. niemieckiego Mile widziane prawo jazdy kat. B, własny..Dodane: Dzisiaj -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Strzelce Krajeńskie #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 16 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Strzelce Krajeńskie #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 20 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Dyrektor
Strzelce Krajeńskie #Art Director #Dyrektor #Dyrektor artystyczny #Dyrektor generalny #Dyrektor kreatywny #Managing director
Poszukujemy Dyrektora Przedszkola nr 4 ABC w Strzelcach Krajeńskich Szukamy osoby na stanowisko Dyrektora. To wyjątkowa okazja, by dołączyć do zaangażowanego, życzliwego i świetnie współprDodane: 95 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Konsultant / Konsultantka z j. angielski..
Gorzów Wielkopolski #Konsultant #Konsultantka
Wymagania Wymagania: Znajomość języka angielskiego. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy, zaangażowanie. Znajomość MSDodane: Wczoraj w serwisie mycv.pl -
Dyrektor regionalny sprzedaży
Gorzów Wielkopolski #Ekspedientka #Dyrektor #Kasjerka
Opis stanowiska Zarządzanie zespołem sprzedażowym w regionie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych oraz KPI. Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży usług pocztowych i kurierskich na podległym terenie. Budowanie i utrzymywanie długofalowDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Zakupów Strategicznych
Drezdenko #Specjalista #Specjalista ds. zakupów #Specjalista ds. zakupów strategicznych
Zakres obowiązków: rozwój i realizacja strategii zakupowych w powierzonych kategoriach, aktywne wyszukiwanie dostawców i produktów, przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza kosztów, negocjowanie długoterminowych kontraktów, współpraca z dziaDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Stażysta – Specjalista ds. Personalnych
Gorzów Wielkopolski
Twoje zadania Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych (m.in. publikowanie ogłoszeń; przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; umawianie spotkań; obserwowanie, a po wdrożeniu prowadzenie rozmów rekrutacyjnych) Wsparcie w zakresie szkoleń prDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent/ Asystentka Biura Zarządu
Kłoda k. Rydzyny #Asystent #Pracownik Administracji
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Asystent/ Asystentka Biura ZarząduOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynowanie oraz zarządzanie kalendarzem spotkań Czynny udział w spotkaniach Zarządu Nadzór nad prawidłowymDodane: 4 dni temu w serwisie Employsystem -
Referent ds księgowości budżetowej
Dobiegniew
Zakres obowiązków:prowadzeniewidencji ksiegowej operacjigospodarczych UMdekretowanie i przygotowanie dokumentów do ksiegowaniawystawianie not księgowych, refaktur Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (wDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich -
Specjalista ds. Zakupów Strategicznych z językiem...
Gorzów Wielkopolski #Specjalista #Specjalista ds. zakupów #Specjalista ds. zakupów strategicznych
L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skuDodane: 7 dni temu