Wszystkie oferty
»
Garbatka-Letnisko
»
Menadżer Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo handlowy
Dobrosławów #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Zakres obowiązków:Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i punktami handlowymi. Przyjmowanie i podział korespondencji. Fakturowanie. Rozliczanie pojemników Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane:Dodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Puławach -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka biura
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny z firmami,, pomoc w pracach biura,, ścisła współpraca z Działem Księgowości i Działem Obsługi Klienta,, raportowanie działań...Dodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka kontrolera jakości
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji #Kontroler #Kontroler jakości
Twój zakres obowiązków, kontrola jakościowa materiałów stalowych przy dostawie, tworzenie dokumentacji badań kontrolnych stali, oklejanie dostaw, prowadzenie procesów reklamacyjnych, współpraca z pozostałymi działami w firmie, obsługa wagi..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony...
ANTONIÓWKA #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony, PRACA ZDALNA- masz ochotę na dodatkowe lub stałe zajęcie z cotygodniowymi wypłatami? Rozlicza..Dodane: Dzisiaj w serwisie anonse.com -
Samodzielny Referent ds. Przygotowania i Planowania...
Dęblin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, terminowe przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej (zestawień materiałowych, kart pracy, dokumentów obrotu magazynowego, kart operacyjnych);, analizowanie i monitorowanie (w tym zgłaszanie braków) zapotrzebowań..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Manager
Dęblin #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Business manager #Managing director #Manager
ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespołDodane: 15 dni temu w serwisie gowork.pl -
SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I PLANOWANIA...
Dęblin #Pracownik Administracji #Referent
WOJSKOWE ZAKŁADY LOTNICZE NR 1 S.A. poszukujemy kandydatów na stanowisko SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I PLANOWANIA PRODUKCJILiczba wakatów: 1 SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I PLANOWANIA PRODUKCJIObowiązki terminowe przygotowywaDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy 134 - pracownik biurowy
Radom #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa komputeraInne wymagania: Umiejętność obsługi kserokopiarki Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLicDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Asystent / Asystentka działu handlowego
Warka #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Pomoc dla menadżerów sprzedaży w prowadzeniu kontraktów handlowych; Kontakt z odbiorcami i spedycjami; Przygotowywanie dDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Poznań #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewódDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Praca
Kielce #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Opis stanowiska: - Obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim. - Dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru. - Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy. - Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z zamówieniem. - RealizaDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik ogólnobudowlany
Gdańsk #Pracownik ogólnobudowlany
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY Zakres obowiązków: - prace ogólnobudowlane (stan surowy), - obsługa narzędzi ogólnobudowlanych. Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
Asystent Kierownika Sklepu
Kozienice #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Warszawska 34Dodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji
Pionki #Koordynator
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji105_4583425Obowiązki Koordynacja i nadzór robót inwestycyjnych i remontowych na terenie MESKO S.A. w Pionkach, Współpraca i nadzór w zakresie sporządzania wniosków o uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłoszeDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pionki-asystent do działu nieruchomości
Pionki #Asystent
Zakres obowiązków:Zadania:zajmowanie się dokumentacją, korespondencją obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner)odbieranie połączeń telefonicznychobsługa pocztyudzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalnościkomunikDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Asystent/-ka Kontrolera
Pionki #Asystent #Kontroler
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie okresowych zestawień danych finansowych i operacyjnych (Excel, PowerPoint, system ERP), wizualizacja danych – tworzenie czytelnych i logicznych prezentacji, raportów i podsumowań na potrzeby zarządów i..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy -archiwista
Pionki #Archiwista
Opis zadań:Kompletowanie dokumentacji medycznej, spis dokumentów medycznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Uprawnienia: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopniaInne wymagania: Kurs archiwDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Kozienice #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Dyrektor Finansowy
Pionki #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Przejęcie i ustrukturyzowanie lokalnej funkcji finansowej, księgowej i kontrolingowej, która dotychczas była obsługiwana przez centrum usług wspólnych (SSC)., Zbudowanie i zorganizowanie efektywnego zespołu finansowego..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy referent działu kadrowo-organizacyjnego
Żytkowice
Zakres obowiązków:praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 5 160 do 5 560 PLNRodzaj umowy:MianowanieLiczba wolnych miejsc pracy:2Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPrDodane: 45 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach -
Koordynator grupy inwentaryzacyjnej
Zwoleń #Koordynator #Pracownik ekipy inwentaryzacyjnej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Inwentaryzację towarów w magazynie oraz marketach - Weryfikację zgodności stanu towarów w marketach - Uzupełnianie raportu o zgromadzone dane - Korekta zapasu artykułów w programieDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl