Wszystkie oferty
»
Golub-Dobrzyń
»
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu,, organizacja narad, spotkań i podróży służbowych Przełożonych,, prowadzenie korespondencji w porozumieniu z Przełożonymi,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów biura i ich archiwizacja,, zapewnienieDodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Samodzielne redagowanie pism administracyjnych, uchwał oraz wniosków na potrzeby Działu Administracyjno - Finansowego, Sporządzanie umów pożyczek, Tworzenie księgi udziałów poszcDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa, Praga-Północ #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kompleksowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura, Zarządzanie obiegiem dokumentów, opisywanie faktur związanych z kosztami projektów , Opracowywanie raportów , zestawień ( dokumenty kadrowe, księgowe), Prowadzenie iDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Sekretarka/ pracownik administracji
Kiełpiny #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżąca obsługa sekretariatu- przyjmowanie korespondencji , kompletowaniedokumentacji, obsługa meili, telefonów, - Koordynacja prac biurowych, Współpraca z wszystkimi działami, - Przyjmowanie raportów z poszczególnych oddziaDodane: 31 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Asystent / Asystentka działu sprzedaży
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach., Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji., Obsługa zamówień klientów., Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej., Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)., AnaliDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka w Dziale Produktu
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie procesów rozwoju produktów:, Współpraca z zespołem ds. produktu przy tworzeniu nowych produktów i aktualizacji istniejących., Pomoc w zbieraniu i analizie danych rynkowych oraz opinii klientów, które wspierają..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Floty
Lubicz Dolny #Asystent #Pracownik Administracji
Sprzedaż: obsługa klientaDodane: 90 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Referent ds. logistyki
Grudziądz #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Analiza planu rocznego produkcji i harmonogramów tygodniowych., Udział w składaniu zamówień do dostawców i kontrola ich realizacji., Analiza stanów magazynowych komponentów pod względem ilościowym i wartościowym w sposóbDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. kadr i płac
Toruń, Mokre #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, prowadzenie akt pracowniczych papierowych i kontrola ważności dokumentów w aktach personalnych: BHP, badania lekarskie,, wystawianie skierowań ma badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne,, wprowadzanie danych do..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Trener Excela
Warszawa #Trener
Nasza firma od ponad dwóch dekad wspiera pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnościami. Świadczy usługi z zakresu rekrutacji i HR, prowadzi audyty i szkolenia oraz dostarcza aplikacje do rozliczeń z PFRON. W codziennej działalności..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika do Skawiny. Oferowane stanowisko: Koordynator Kontraktu Oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Nie oczekujemy dużego..Dodane: Dzisiaj -
Trener Excela
Warszawa #Trener
Nasza firma od ponad dwóch dekad wspiera pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnościami. Świadczy usługi z zakresu rekrutacji i HR, prowadzi audyty i szkolenia oraz dostarcza aplikacje do rozliczeń z PFRON. W codziennej działalności..Dodane: Dzisiaj -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością
Kowalewo Pomorskie #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Zakres obowiązków:wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymanie higieny osobistej; wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych; wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podeDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Dyrektor Finansowy
Kowalewo (pow. nakielski) #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie finansami firmy produkcyjnej,, Tworzenie i realizacja strategii finansowej firmy,, Zarządzanie płynnością finansową,, Zarządzanie ryzykiem finansowym i wdrażanie mechanizmów..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP
Kowale k. Gdańska #Inspektor #Inspektor ds. BHP #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Praca Oferty pracy Kowale k. Gdańska: Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP. Siedziba firmy: Kowale k. Gdańska Zakres prac: prace na terenie Trójmiasta i woj. pomorskiego Oczekujemy: kierunkowe wykształcenie, doświadczenieDodane: 13 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista/ka
Wądzyn
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkującyDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Asystent rodziny
Osiek #Asystent
Zakres obowiązków:Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzeniaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 10 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com