Wszystkie oferty
»
Gostynin
»
Kierownik Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Kierownik Biura Sprzedaży – Sprzedaż Samochodów...
Wrocław, Lokal 22B #Ekspedientka #Kierownik Biura #Kasjerka #Kierowniczka #Kierownik
Opis stanowiska Кого мы ищем: Мы ищем сильного лидера, который с нуля организует работу нового офиса PanAmerica во Вроцлаве: сформирует и обучит команду, внедрит операционные процессы и будет систематически выполнять планы продаж. Если вы тот, кDodane: 6 dni temu w serwisie praca.pl -
Spedytor / Spedytorka
Gostynin #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie klientów na rynku usług transportowych, Organizacja i koordynacja transportu towarów międzynarodowych, Negocjowanie warunków transportu z przewoźnikami i dostawcami, Monitorowanie realizacji zleceń..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Specjalista do spraw administracyjnych, ofertowania...
Iława #Pracownik Administracji #Specjalista
Zakres obowiązków:Składanie ofert w branży budowlanej, sanitarnej, zamawianie materiałów Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, średnie zawodowe, budowlane, wDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / asystentka działu sprzedaży i eventów
Iława #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży i eventów w codziennej pracy. Udział w organizacji i koordynacji wydarzeń (konferencje, bankiety, wesela itp.). Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów prezentacyjnych. Komunikacja z klientami orDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Rejestratorka medyczna/asystentka stomatologiczna
Iława #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa #Rejestrator
Zakres obowiązków:- udzielanie informacji na temat usług medycznych- rejestracja pacjentów- prowadzenie kalendarza rejestracji- prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych- weryfikacja uprawnień ubezpieczonych- współpraca z innymi pracowniDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Kierownik robót sanitarnych
Iława #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót sanitarnych #Kierownik robót
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, powiększamy nasz zespół realizujący projekty na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Kierownik robót sanitarnychTwoje obowiązki nadzorowanie, przygotowanie obmiarów do wyceny ofert w zakresie instalaDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Referent ds. Przyłączeń
Brodnica #Pracownik Administracji #Referent
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Referent ds..Dodane: 21 dni temu -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Robót Montażowych - Niemcy
Frankfurt nad Menem #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót
Pekabex od ponad 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką..Dodane: 55 dni temu -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Ostróda #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, ekonomia, administracjDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Asystent / Asystentka projektanta - architekta
Grudziądz #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wspomaganie projektanta w przygotowywaniu dokumentacji projektowej , Tworzenie rysunków technicznych i opcjonalnie wizualizacji , Kompletowanie i weryfikacja niezbędnych materiałów i danych do projektów , Kontakt z..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
QA Engineer
Warszawa #Inżynier #Qa engineer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Asystent kas samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie