Wszystkie oferty
»
Gostynin
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik obsługi biurowej
Kwidzyn #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik poczty #Technik prac biurowych #Pracownik biurowy z j. angielskim
Wymagania: obsługaDodane: 24 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Poszukuję krawcowej, recepcjonistki, kucharki...
Biskupiec #Krawiec #Kucharz #Recepcjonista #Krawcowa #Recepcjonistka
Poszukuję krawcowej. Poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki Poszukujemy kucharki vege oraz konserwatora W razie zainteresowania proszę o kontakt pod nr 795498044Dodane: 122 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Ostróda #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, ekonomia, administracjDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: prowadzDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
KRAKÓW #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Pielęgniarka do prowadzenia w szkole
Zawiercie #Pielęgniarka
Ogłoszenie o pracę Stanowisko: Pielęgniarka do prowadzenia zajęć na kierunku sterylizacja Zakres obowiązków: - Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych dla uczniów kierunku sterylizacja - Opracowywanie i modyfikowanie programów nauczania -..Dodane: Dzisiaj -
Zatrudnimy Technika sterylizacji medycznej
Zawiercie #Technik
Szkoła Medyczna "MEDICAL SCHOOL" w Zawierciu zatrudni nauczyciela przedmiotów teoretycznych i praktycznych w zawodzie Technik sterylizacji medycznej. Praca w weekendy ( co dwa tygodnie ) od września 2025r. Tel.323 - pokaż numer telefonu -Dodane: Dzisiaj -
Asystent kas samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie -
Asystent Kas Samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 20 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. fakturowania i...
Gryźliny (pow. olsztyński) #Fakturzysta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Kogo szukamy?, Poszukujemy osoby dokładnej i skrupulatnej, która będzie odpowiedzialna za obsługę faktur, dokumentów zamówień klientów oraz prowadzenie ewidencji produktów i zamówień. Idealny kandydat powinien posiadać.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 7 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl