Wszystkie oferty
»
Gostynin
»
Specjalista ds. administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor / Spedytorka
Gostynin #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie klientów na rynku usług transportowych, Organizacja i koordynacja transportu towarów międzynarodowych, Negocjowanie warunków transportu z przewoźnikami i dostawcami, Monitorowanie realizacji zleceń..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Specjalista do spraw administracyjnych, ofertowania...
Iława #Pracownik Administracji #Specjalista
Zakres obowiązków:Składanie ofert w branży budowlanej, sanitarnej, zamawianie materiałów Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, średnie zawodowe, budowlane, wDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / asystentka działu sprzedaży i eventów
Iława #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży i eventów w codziennej pracy. Udział w organizacji i koordynacji wydarzeń (konferencje, bankiety, wesela itp.). Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów prezentacyjnych. Komunikacja z klientami orDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Rejestratorka medyczna/asystentka stomatologiczna
Iława #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa #Rejestrator
Zakres obowiązków:- udzielanie informacji na temat usług medycznych- rejestracja pacjentów- prowadzenie kalendarza rejestracji- prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych- weryfikacja uprawnień ubezpieczonych- współpraca z innymi pracowniDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Referent ds. Przyłączeń
Brodnica #Pracownik Administracji #Referent
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Referent ds..Dodane: 21 dni temu -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: prowadzDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Sekretarka
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Wymagania: obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Project Management Office
Warszawa #Project management officer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Koordynator Oddziału Trójmiasto
Gdańsk #Koordynator
Zakres obowiązków:\n\n\nZapewnienie ciągłości dostaw do Klientów przy zachowaniu ustalonych standardów;\n\n\nKoordynowanie i nadzór procesów związanych z:– wydawaniem Kierowcom paczek oraz innych materiałów,– pakowaniem paczek przez KierowcDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Dermokonsultantka
Katowice
Twój zakres obowiązków • Prowadzenie konsultacji w aptekach na terenie woj. Śląskiego i Zagłębia • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi zgodnie ze standardami firmy • Dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów Nasze wymagania: • Prawo..Dodane: Dzisiaj -
Magister farmacji - Tychy
Tychy #Magister Farmacji
Magister farmacji - Tychy "Apteka Blisko Ciebie" w Tychach zatrudni magistra farmacji. Jesteśmy firmą z tradycjami. Istniejemy na rynku farmaceutycznym od ponad 30 lat. Wyróżnia nas nowoczesna receptura i ponadstandardowa obsługa pacjenta...Dodane: Dzisiaj -
Specjalistka ds. Badań
Gostynin #Konsultant Naukowy #Specjalista #Specjalista ds. technicznych
Opis stanowiska Wykonywanie badań chemicznych surowców, półproduktów i produktów końcowych z zakresu chemii budowlanej. Analiza wyników i dbanie o zgodność z procedurami certyfikującymi. Przeprowadzanie badań porównawczych. Udział w inspekcjachDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie -
Asystent Kas Samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 19 dni temu w serwisie infopraca.pl