Wszystkie oferty
»
Gryfice
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pomoc biurowa
Świdwin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Obsługa urządzeń biurowych takich jak kserokopiarka i skaner, Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, Wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych, Kontakty z klientamDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pracownik biurowo-kadrowy
Wolin #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu i prowadzenie analiz faktur kosztowych , zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej, sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji,..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Świdwin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, PRACA BIUROWA, OBSŁUGA KOMPUTERA+ SKANER , OBSŁUGA KLIENTÓW...Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka dyrektora zarządzającego
Napachanie (pow. poznański) #Asystent #Pracownik Administracji #Dyrektor #Dyrektor zarządzający
Twój zakres obowiązków, Sporządzanie dokumentacji projektowej , Wsparcie w codziennych działaniach projektantów , Wizje w terenie , Pozyskiwanie umów na tranzyt, Sporządzanie map, Nadzór nad budową ..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor operacyjny
Warszawa, Mokotów #Dyrektor Operacyjny #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynacja strategicznych działań operacyjnych spółki., Organizacja i nadzorowanie efektywnego funkcjonowania procesów biznesowych., Budowa i zarządzanie zespołem (rekrutacja, rozwój i motywacja pracowników)Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Praca biurowa od zaraz!
Częstochowa #Pracownik Administracji
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU! REKRUTACJA OTWARTA! Poszukujemy nowych talentów na stanowiska: Specjalista ds. sprzedaży, Specjalista ds. umawiania spotkań Kogo szukamy? Osób komunikatywnych i samodzielnych, które potrafią działać z zaangażowaniem..Dodane: Dzisiaj -
Data Engineer
Poland (Remote) #Inżynier #Data engineer
Wymagania· 3+ lata doświadczenia w Data Engineering, · bardzo dobra znajomość SQL oraz języków programowania (Python, R, Scala lub Java), · praktyka w pracy z różnymi typami baz danych (relacyjne, NoSQL, MPP), · doświadczenie z narzędziamiDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Dyrektor wydziału
Gryfice #Dyrektor #Naczelnik wydziału
Zakres obowiązków:ZGODNIE Z ZAŁĄCZONĄ OFERTĄ PRACY-GŁOSZENIE O NABORZEhttps://bip.gminagryfice.pl/pliki/gryfice/zalaczniki/25316/ogloszenie-o-naborze.pdf Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługaDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Inspektor ds. BHP
Gryfice #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
LISTONOSZ
Gryfice #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Gryfice, ul. Dworcowa 20 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek..Dodane: 19 dni temu -
Inspektor ds. BHP
Płoty #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent recepcji
Niechorze #Asystent #Kierownik Recepcji
Zakres obowiązków:Asystent recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduPracodawca:F.pDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Recepcjonista
Pobierowo #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyInne wymagania: LUB JĘZYK NIEMIECKI W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE A1 Wynagrodzenie brutto: od 6Dodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Koordynator projektu
Rewal #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent/ka Technologa Działu Rozwoju Produktu
Kukinia (pow. kołobrzeski) #Asystent #Technolog
Twój zakres obowiązków, pomoc w codziennych zadaniach zespołu R&D,, przygotowanie prób nowych produktów,, przygotowanie prób handlowych produktów ze stałej oferty,, koordynacja transportu prób handlowych,, przygotowanie i wysyłka prób do..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator działu sprzedaży
Kołobrzeg #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działuDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Ustronie Morskie #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów.Praca w godz. 6-13, 15-22 również w weekendy. Wymagania:Dodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu -
Specjalista ds. BHP
Kołobrzeg #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i prDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - LEROY...
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl