Wszystkie oferty
»
Pobierowo
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowo-kadrowy
Wolin #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu i prowadzenie analiz faktur kosztowych , zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej, sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy-Rozwiń lokalizacje oferty
Katowice #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz rozbudowa portfolio nowych klientów,, Rzetelna i profesjonalna realizacja zleceń transportowych i spedycyjnych w drogowym ruchu międzynarodowym,, Nadzór nad transportami oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Masażystka
Warszawa #Masażystka
MT IMPERIUM Mariana Nima z siedzibą w Warszawie, Mazowieckie, poszukuje osoby na stanowisko Masażystka. Opis stanowiska: - Wykonywanie masaży relaksacyjnych. - Praca według ustalonego grafiku. Wymagania: - Brak doświadczenia. - Książeczka..Dodane: Dzisiaj -
Product Manager – ERP Integrations
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Recepcjonista
Pobierowo #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyInne wymagania: LUB JĘZYK NIEMIECKI W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE A1 Wynagrodzenie brutto: od 6Dodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Asystent recepcji
Niechorze #Asystent #Kierownik Recepcji
Zakres obowiązków:Asystent recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduPracodawca:F.pDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Koordynator projektu
Rewal #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Dyrektorka/Dyrektor Oddziału
Kamień Pomorski #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Bankowość detalicznaDodane: 48 dni temu w serwisie PKOBP.pl -
Praca
Kamień Pomorski #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Praca w gospodarstwie rolnym najlepiej dla pary lub jednej osoby przy bydle mlecznym wraz z zamieszkaniem bez opłat więcej informacji pod kom 723818186Dodane: 56 dni temu w serwisie lento.pl -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Dyrektor wydziału
Gryfice #Dyrektor #Naczelnik wydziału
Zakres obowiązków:ZGODNIE Z ZAŁĄCZONĄ OFERTĄ PRACY-GŁOSZENIE O NABORZEhttps://bip.gminagryfice.pl/pliki/gryfice/zalaczniki/25316/ogloszenie-o-naborze.pdf Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługaDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Samodzielny referent ds. finansów
Mrzeżyno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Obsługa finansów żołnierzy zawodowych i nie zawodowych oraz pracowników wojska w tym :- Planowanie budżetowe- Wykonywanie planów zatrudnienia bazowego i funduszy wynagrodzen pracownikow, wstepna kontrola dokumentów pod względemDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Inspektor ds. BHP
Gryfice #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
LISTONOSZ
Gryfice #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Gryfice, ul. Dworcowa 20 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek..Dodane: 20 dni temu -
RECEPCJONISTA
Mrzeżyno #Recepcjonista #Recepcjonistka
Wymagania:Wymagania KonieczneUmiejętności i uprawnienia:obsługa… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn.">Dodane: 100 dni temu w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Koordynator działu sprzedaży
Kołobrzeg #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działuDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. BHP
Kołobrzeg #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i prDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - LEROY...
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: 5 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl