Wszystkie oferty
»
Lubawa
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: prowadzDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, wykonywanie prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Realizacja zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia stażysty kończącego stażDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika do Skawiny. Oferowane stanowisko: Koordynator Kontraktu Oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Nie oczekujemy dużego..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator usług opiekuńczych Ruda Śląska
Ruda Śląska #Koordynator
PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Ruda Śląska Zakres Obowiązków: -..Dodane: Dzisiaj -
Spawacz MAG 135. Blacha czarna. Doczołowo. 16...
Norymberga #Spawacz #Spawacz MAG
Praca dla spawaczy Mag 135 w Niemczech - 16 euro na rękę. 16 euro na rękę na początek. Bez znajomości języka niemieckiego. Praca bezpośrednio w firmie. Spawanie doczołowe. Grubość blach od 3 do 15 mm. Długość blach do 12 m. Kontrola spoin..Dodane: Dzisiaj -
Betoniarz-pomocnik. 14,50€. Prefabrykacja betonów
Frankfurt nad Menem #Betoniarz #Pomocnik
Poszukujemy: Pomocnik betoniarza. Praca na hali na prefabrykacji betonów przez cały rok. Stawka 14,50 euro na rękę za godzinę pracy. Praca po 10 godzin dziennie. Transport na koszt firmy. Zaliczki. Umowa o pracę. Każdy pracownik zostanie..Dodane: Dzisiaj -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Lubawa #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 6 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Przedstawiciel handlowy - konsultant ds. żywienia
Polska #Konsultant #Przedstawiciel #Przedstawiciel Handlowy #Konsultantka
Zakres obowiązków: Sprzedaż dodatków paszowych dla bydła na terenie wybranego województwa (możliwość pracy z dowolnego miejsca w województwie/w Polsce) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi RealiDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. fakturowania i...
Gryźliny (pow. olsztyński) #Fakturzysta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Kogo szukamy?, Poszukujemy osoby dokładnej i skrupulatnej, która będzie odpowiedzialna za obsługę faktur, dokumentów zamówień klientów oraz prowadzenie ewidencji produktów i zamówień. Idealny kandydat powinien posiadać.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. obsługi ruchu turystycznego OEH-P...
Gierłoż (pow. kętrzyński) #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Zatrudnienie na terenie Ośrodka Edukacji Historyczno - Przyrodniczej Wilczy Szaniec Nadleśnictwa Srokowo w Gierłoży., Miejsce pracy: Gierłoż 5, , Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:, obsługa stanowisk w kasie..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 6 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
Polska #Konsultant #Konsultantka
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowychDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
LISTONOSZ
Nowe Miasto Lubawskie #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie, powiat nowomiejski Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie..Dodane: 13 dni temu -
Asystentka zarządu
Nowe Miasto Lubawskie
Zakres obowiązków:WSZELKIE PRACE ZWIĄZANE Z PRACĄ SEKRETARIATU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ, PRZYGOTOWYWANIE PISM, RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ, PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ, UMAWIANIE SPOTKAŃ Z KLIENTAMI I ICH ORGANIZACJA, WymaganDodane: 28 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Asystent koordynatora projektu
gmina Iława #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: Dzisiaj w serwisie marketdino.pl -
Sekretarz kancelarii
Iława #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii. WymDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Konsultant Medyczny-Rozwiń lokalizacje oferty
Iława #Konsultant #Konsultant Medyczny #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny / (a) za skuteczną promocję wybranych leków, budowanie trwałych relacji z lekarzami POZ i psychiatrami , współpracę z farmaceutami na podległym terenie, bieżącą analizę.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / asystentka działu sprzedaży i eventów
Iława #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży i eventów w codziennej pracy. Udział w organizacji i koordynacji wydarzeń (konferencje, bankiety, wesela itp.). Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów prezentacyjnych. Komunikacja z klientami orDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie