Wszystkie oferty
»
Nowe Miasto Lubawskie
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent
Brodnica #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Zakres obowiązków:Badania laboratoryjne żywności; opieka nad klientem. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Biologia i pokrewneInne wymagania: Wykształcenie wyższe, kierunek: Biologia i pokrewne; dyspDodane: 46 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: prowadzDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, wykonywanie prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Realizacja zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia stażysty kończącego stażDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator biura
Warszawa #Koordynator #Koordynator biura
Wymagania:\nDoświadczenie na stanowisku Recepcjonisty/Koordynatora biura\nZnajomość pakietu Office (Outlook, Word, Excel, Teams)\nBiegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków\nDobre maniery, komunikatywność iDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent / Asystentka Działu Serwisu
Piaseczno #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klienta w serwisie, obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych, przygotowanie umów najmu samochodów zastępczych, wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w bazie danych,Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Niania, dorywczo, Gdynia Śródmieście
Gdynia #Niania #Opiekunka do dziecka #Opiekunka do dzieci #Opiekunka dziecięca
Poszukuję energicznej, uśmiechniętej niani do pracy z dziećmi naszych klientów. Praca jest łatwa do pogodzenia z innymi zobowiązaniami - studiami, stałą pracą, grafikiem treningów, wyjazdów... Potrzebujemy byś miała uciechę z pracy z dzieckiem...Dodane: Dzisiaj -
Niania do pomocy, Gdynia Oksywie
Gdynia #Niania #Opiekunka do dziecka #Opiekunka do dzieci #Opiekunka dziecięca #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
IHOPLA jest Agencją Niań, która obecnie poszukuje energicznej, doświadczonej i ciepłej Niani, do pracy z dziećmi, w Gdyni Oksywie. Wymagania: pasja i zaangażowanie w pracy z dziećmi, dostępność 13-30.06, poza weekendami minimum roczne,..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista / Specjalistka ds. fakturowania i...
Gryźliny (pow. olsztyński) #Fakturzysta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Kogo szukamy?, Poszukujemy osoby dokładnej i skrupulatnej, która będzie odpowiedzialna za obsługę faktur, dokumentów zamówień klientów oraz prowadzenie ewidencji produktów i zamówień. Idealny kandydat powinien posiadać.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 6 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
LISTONOSZ
Nowe Miasto Lubawskie #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie, powiat nowomiejski Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie..Dodane: 13 dni temu -
Asystentka zarządu
Nowe Miasto Lubawskie
Zakres obowiązków:WSZELKIE PRACE ZWIĄZANE Z PRACĄ SEKRETARIATU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ, PRZYGOTOWYWANIE PISM, RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ, PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ, UMAWIANIE SPOTKAŃ Z KLIENTAMI I ICH ORGANIZACJA, WymaganDodane: 28 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Lubawa #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 6 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 19 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor / Spedytorka
Gostynin #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie klientów na rynku usług transportowych, Organizacja i koordynacja transportu towarów międzynarodowych, Negocjowanie warunków transportu z przewoźnikami i dostawcami, Monitorowanie realizacji zleceń..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent koordynatora projektu
gmina Iława #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: Dzisiaj w serwisie marketdino.pl