Wszystkie oferty
»
Maków Podhalański
»
Pracownik biurowy z j. angielskim
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Tokarnia #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Administracyjno - biurowa obsługa sekretariatu firmy.Znajomość komputera i urządzeń biurowych.Mile widziane doświadczenia zawodowe.Możliwość przyuczenia osoby po szkole. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach -
Poszukiwany pracownik biurowy
Myślenice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukiwany pracownik biurowy-administracyjny do prowadzonej działalności. Zakres obowiązków: -przygotowanie zamówień publicznych (przetargów budowlanych) -zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, -obsługa korespondencjiDodane: 25 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik Biurowy
Kalwaria Zebrzydowska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zatrudnimy pracownika do biura na pełny etat. Obowiązki: Obsługa klienta. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla..Dodane: 55 dni temu -
Pracownik biurowy
Buczkowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wsparcie w codziennych obowiązkach biurowych, - archiwizacja dokumentów, - prowadzenie rozliczeń, wystawianie faktur, - obsługa urządzeń biurowych, - administracyjne wsparcie innych pracowników. WYMAGANIA: - wykształcenie miDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Asystent Biura
Bielsko-Biała #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa biura oraz osób odwiedzających siedzibę pracodawcy, - Wsparcie Dyrektora Zakładu w codziennej pracy; - Przyjmowanie i przekierowywanie połączeń telefonicznych, - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurzeDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Praca Niemcy
Konin #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego #Office assistant with german
Poszukuję dwóch osób do pracy w Niemczech Malowanie, szpachlowanie i układanie glazury. Stawka 24 Euro za godzinę. 691058678Dodane: Dzisiaj w serwisie lajt.lm.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Bolszewo #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
SłonecznaDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Manager Sprzedaży Krajowej i Eksportu / Sales...
Wrocław #Ekspedientka #Manager Sprzedaży #Kasjerka #Export manager
Zakres obowiązkówEksport:\nRozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (Europa i poza nią),\nPozyskiwanie i obsługa nowych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych,\nNegocjacje handlowe i budowanie trwałych relacji z kontrahentami,\nUdział wDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Doradca telefoniczny klienta B2B z językiem ukraińskim...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Doradca Telefoniczny #Doradca
Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie procesów sprzedażowych w segmencie B2B,, nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi,, kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez platformy online,, przygotowywanie ofert handlowych oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / pracownik biurowy
Toporzysko
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania: Komunikatywność,Praca co drugi dzień /12 godzMile widziane orzeczenie o sDodane: 34 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej -
Specjalista ds. Personalnych
Myślenice #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Specjalista ds. Personalnych87_30988Obowiązki prowadzenie bieżącej obsługi pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie danych do listy płac, tworzenie raportów statystycznych, nadzór nad aktualizacją danych w systemieDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. administracji personalnej/kadr
Klecza Dolna #Specjalista #Specjalista ds. administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - samodzielna, pełna obsługa kadrowa spółki głównej i spółek powiązanych, - prowadzenie akt osobowych pracowników, - przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, - przygotowywanie porozumDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. personalnych
Myślenice
Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżącej obsługi pracowników,, współpraca z agencjami pracy tymczasowej,, przygotowywanie danych do listy płac,, tworzenie raportów statystycznych,, nadzór nad aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym,Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Handlowy
Myślenice #Dyrektor Handlowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami, aktywne poszukiwanie nowych klientów, realizacja budżetu sprzedaży, raportowanie i analiza wyników, przeprowadzanie analizy kosztów, zapewnienie odpowiedniej rentowności..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl