Wszystkie oferty
»
Mikołajki
»
Pracownik Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: prowadzDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, wykonywanie prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Realizacja zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia stażysty kończącego stażDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Poszukuję krawcowej, recepcjonistki, kucharki...
Biskupiec #Krawiec #Kucharz #Recepcjonista #Krawcowa #Recepcjonistka
Poszukuję krawcowej. Poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki Poszukujemy kucharki vege oraz konserwatora W razie zainteresowania proszę o kontakt pod nr 795498044Dodane: 121 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent
Brodnica #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Zakres obowiązków:Badania laboratoryjne żywności; opieka nad klientem. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Biologia i pokrewneInne wymagania: Wykształcenie wyższe, kierunek: Biologia i pokrewne; dyspDodane: 46 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Technik administracji
Stary Dzierzgoń #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Technik #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych
Wymagania">Dodane: 10 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Project Management Office
Warszawa #Project management officer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Koordynator Oddziału Trójmiasto
Gdańsk #Koordynator
Zakres obowiązków:\n\n\nZapewnienie ciągłości dostaw do Klientów przy zachowaniu ustalonych standardów;\n\n\nKoordynowanie i nadzór procesów związanych z:– wydawaniem Kierowcom paczek oraz innych materiałów,– pakowaniem paczek przez KierowcDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Dermokonsultantka
Katowice
Twój zakres obowiązków • Prowadzenie konsultacji w aptekach na terenie woj. Śląskiego i Zagłębia • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi zgodnie ze standardami firmy • Dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów Nasze wymagania: • Prawo..Dodane: Dzisiaj -
Magister farmacji - Tychy
Tychy #Magister Farmacji
Magister farmacji - Tychy "Apteka Blisko Ciebie" w Tychach zatrudni magistra farmacji. Jesteśmy firmą z tradycjami. Istniejemy na rynku farmaceutycznym od ponad 30 lat. Wyróżnia nas nowoczesna receptura i ponadstandardowa obsługa pacjenta...Dodane: Dzisiaj -
Podinspektor ds. promocji, turystyki, kultury...
Mikołajki
Zakres obowiązków:1.Organizowanie wydarzeń promocyjnych związanych z promocją wizerunkową oraz gospodarczą Gminy Mikołajki, a zwłaszcza realizacja zadań i celów opisanych w dokumencie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 Strategia.2. Wydawanie decyzjiDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. fakturowania i...
Gryźliny (pow. olsztyński) #Fakturzysta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Kogo szukamy?, Poszukujemy osoby dokładnej i skrupulatnej, która będzie odpowiedzialna za obsługę faktur, dokumentów zamówień klientów oraz prowadzenie ewidencji produktów i zamówień. Idealny kandydat powinien posiadać.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 6 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Asystent kas samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
LISTONOSZ
Nowe Miasto Lubawskie #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie, powiat nowomiejski Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie..Dodane: 13 dni temu -
Asystent Kas Samoobsługowych
Gostynin #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 19 dni temu w serwisie infopraca.pl