Wszystkie oferty
»
Oświęcim
»
Pracownik biurowy z j. angielskim
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura z j. angielskim - pół etatu
Katowice #Asystent #Pracownik biurowy z j. angielskim
Poszukujemy osoby o profesjonalnej aparycji, otwartej w kontaktach i zawsze z uśmiechem na twarzy. Dołącz do dynamicznego zespołu w firmie FinTech, specjalizującej się w międzynarodowych transferach. Jeśli jesteś zorganizowana/y, proaktywna/y, dDodane: 70 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Bieruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu księgowego , Archiwizacja dokumentów finansowych , Przygotowywanie zestawień i raportów księgowych , Weryfikacja poprawności faktur i dokumentów rozliczeniowych , Obsługa korespondencji i..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Wadowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Oddziału ZUS.3. Zapoznanie się z przepisami dot. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. B. Zadania wykonywane przezDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach -
Pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna, mailowa i osobista klientów, w tym udzielanie informacji, przygotowywanie i wydawanie dokumentów,, rejestrowanie czynności w repertorium elektronicznym i papierowym,, przygotowywanie, wysyłka i odbióDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. włoskiego
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, nadzór nad pracą ekip monterskich i kontrola wykonania harmonogramu, przygotowanie codziennego raportu rozstawień maszyn, weryfikacja zdjęć przed montażowych, montażowych i instalacji elektrycznych, tworzenie harmonogramóDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:• wykształcenie wyższe (kierunki: prawo/administracja/biurowość),• znajomość pakietu MS Office,• znajomość obsługi urządzeń biurowych,• bardzo dobra organizacja pracy,• wysoka kultura osobistaDodane: 6 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ oraz księgowanie faktur zakupowych,, bieżące monitorowanie płatności, rozliczanie i windykacja należności,, wprowadzanie nowych klientów do systemów,, stały kontakt z..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Biura
Tychy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Praca w systemie fakturowym Subiekt Nexo Insert, Obsługa i realizacja zamówień – kompleksowo (pakowanie paczek, przygotowywanie listów przewozowych, wydań zewnętrznych), Wystawianie faktur sprzedażowych, Przyjmowanie towaDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kobiernice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Praca z dokumentami (wprowadzanie, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych).2. Praca z dokumentami dotyczącymi dotacji dla naszych klientów.3. Kontakt wstępny z klientem zainteresowanym zakupem.4. Pilnowanie procesu sprDodane: 20 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY z orzeczeniem o niepełnosprawności
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dla naszego klienta poszukujemy PRACOWNIKA BIUROWEGO z orzeczeniem o niepełnosprawności Lokalizacja: Mysłowice i Katowice. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • odbieranie połączeń telefonicznych wychodzących i przychodzących • przygotowywanie raportów..Dodane: 60 dni temu -
Pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka
Pszczyna #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
TOLEX F.W. SPÓŁKA JAWNA G.A.WALECZEK - Pszczyna - Przyjmę do pracy na stanowisko - pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka Więcej informacji pod nr telefonu 32 210-23-31 Dodane: 97 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Pszczyna #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:- wykształcenie min. średnie- znajomość obsługi komputera i programów biurowych- prawo jazdy kat. B- umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność- dysDodane: 98 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Dzisiaj w serwisie olx.pl -
Pracownik biurowy do obsługi programu płatnik
Psary #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis stanowiska Obsługa programu PłatnikDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Koordynator usług opiekuńczych Ruda Śląska
Ruda Śląska #Koordynator
PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Ruda Śląska Zakres Obowiązków: -..Dodane: Dzisiaj -
Senior IT Support Engineer
Katowice #Inżynier #Informatyk #Specjalista ds. IT #Starszy informatyk #Technik IT
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Opiekun medyczny / Asystent / Pielęgniarka /...
Warszawa #Asystent #Opiekun medyczny #Opiekunka #Pielęgniarka #Terapeuta
Opiekun medyczny / Asystent / Pielęgniarka / Terapeuta Miejsce pracy: Warszawa – Ursynów Praca od zaraz w domach podopiecznych. Zakres obowiązków m.in.: podstawowe czynności pielęgnacyjno-higieniczne wspieranie procesu leczenia wykonywanie..Dodane: Dzisiaj -
Monter rurociągów (branża spożywcza)
Nuremberg #Monter #Monter rurociągów
Firma SERVICE TECH Sp. z o. o. poszukuje do pracy w Niemczech monterów rurociągów do branży spożywczej. Opis stanowiska: montaż rur w branży spożywczej (grubość ścianki 1,5 – 3 mm) ze stali nierdzewnej praca na podstawie rysunków izometrycznych..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta z...
Piekary Śląskie #Specjalista ds. Logistyki #Specjalista
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w sDodane: 19 dni temu w serwisie lento.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Katowice #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl