Wszystkie oferty
»
Oświęcim
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Biura
Tychy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Praca w systemie fakturowym Subiekt Nexo Insert, Obsługa i realizacja zamówień – kompleksowo (pakowanie paczek, przygotowywanie listów przewozowych, wydań zewnętrznych), Wystawianie faktur sprzedażowych, Przyjmowanie towaDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. Administracji
Katowice #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie sysDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Manager biura
Turza Śląska (pow. wodzisławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa biura Stowarzyszenia, współpraca z Zarządem SFP w bieżących działaniach organizacyjnych, wsparcie przy organizacji wydarzeń (m.in. pokazy, festiwale,warsztaty, konkursy), kontakt z partnerami, sponsoraDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
Pracownik administracyjno-biurowy
Chrzanów, Osiedle Rospontowa #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny z kontrahentami,, Aktywna sprzedaż telefoniczna,, Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt z magazynem, organizacja transportu, wystawienie dokumentów do wysyłki,..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Bieruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu księgowego , Archiwizacja dokumentów finansowych , Przygotowywanie zestawień i raportów księgowych , Weryfikacja poprawności faktur i dokumentów rozliczeniowych , Obsługa korespondencji i..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Wadowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Oddziału ZUS.3. Zapoznanie się z przepisami dot. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. B. Zadania wykonywane przezDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach -
Pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna, mailowa i osobista klientów, w tym udzielanie informacji, przygotowywanie i wydawanie dokumentów,, rejestrowanie czynności w repertorium elektronicznym i papierowym,, przygotowywanie, wysyłka i odbióDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. włoskiego
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, nadzór nad pracą ekip monterskich i kontrola wykonania harmonogramu, przygotowanie codziennego raportu rozstawień maszyn, weryfikacja zdjęć przed montażowych, montażowych i instalacji elektrycznych, tworzenie harmonogramóDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:• wykształcenie wyższe (kierunki: prawo/administracja/biurowość),• znajomość pakietu MS Office,• znajomość obsługi urządzeń biurowych,• bardzo dobra organizacja pracy,• wysoka kultura osobistaDodane: 6 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Asystent ds. kadr, płac i zus
Pszczyna #Asystent #Asystent HR
Zakres obowiązków:prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa programów kadrowych, rozliczanie wymagrodzeń, przygotowywanie dokumnetacji PIT, ZUS, PFRON, SODIR Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: śrDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie -
Pracownik biurowy
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ oraz księgowanie faktur zakupowych,, bieżące monitorowanie płatności, rozliczanie i windykacja należności,, wprowadzanie nowych klientów do systemów,, stały kontakt z..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczychTwój zakres obowiązków Zapewnienie płynności i terminowości płatności za wynajmowane nieruchomości Bieżący kontakt z najemcami, Dbałość o porządek w dokumentacji, Weryfikacja dokumentów rozliczeniowycDodane: 17 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie płynności i terminowości płatności za wynajmowane nieruchomości, Bieżący kontakt z najemcami,, Dbałość o porządek w dokumentacji,, Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności z umowami,,..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kobiernice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Praca z dokumentami (wprowadzanie, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych).2. Praca z dokumentami dotyczącymi dotacji dla naszych klientów.3. Kontakt wstępny z klientem zainteresowanym zakupem.4. Pilnowanie procesu sprDodane: 20 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Specjalista / Specjalistka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Koordynowanie planów delegacji pracowników (organizacja wyjazdów służbowych, rezerwacje, dokumentacja), Nadzór administracyjny nad realizowanymi projektami w USA (wsparcie zespołDodane: 24 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonista/Recepcjonistka
Czechowice-Dziedzice #Recepcjonista #Recepcjonistka
Dworek Eureka S.J. Marek Kopeć, Tomasz Kopeć - Czechowice-Dziedzice - Zatrudnimy osobę do pracy na stanowisko Recepcjonista/Recepcjonistka w pełnym wymiarze godzin. Znajomość języka angielskiego, doświadczenie na podobnym stanowisku mile wiDodane: 27 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy z jęz. francuskim
Tychy #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, kontakt ze zleceniodawcą oraz ekipami monterskimi, wsparcie pracy monterów paczkomatów w kwestiach wymagających znajomości języka francuskiego , nadzór nad pracą ekip monterskich i kontrola wykonania harmonogramu,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY z orzeczeniem o niepełnosprawności
Mysłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dla naszego klienta poszukujemy PRACOWNIKA BIUROWEGO z orzeczeniem o niepełnosprawności Lokalizacja: Mysłowice i Katowice. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • odbieranie połączeń telefonicznych wychodzących i przychodzących • przygotowywanie raportów..Dodane: 60 dni temu -
Pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka
Pszczyna #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
TOLEX F.W. SPÓŁKA JAWNA G.A.WALECZEK - Pszczyna - Przyjmę do pracy na stanowisko - pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka Więcej informacji pod nr telefonu 32 210-23-31 Dodane: 97 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Pszczyna #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:- wykształcenie min. średnie- znajomość obsługi komputera i programów biurowych- prawo jazdy kat. B- umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność- dysDodane: 98 dni temu w serwisie mojapraca.pl