Wszystkie oferty
»
Rurzyca
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka do pracy biurowej
Rurzyca #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków: • Obróbka tekstu do publikacji na firmowego bloga– poszukiwanie zdjęć, justowanie tekstu, wstawianie spisu treści, • Wypełnianie tabel w Excellu • Prowadzenie zestawień • Wsparcie w bieżących pracach adDodane: 5 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
Office Assistant
Szczecin, Prawobrzeże #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Tworzenie i prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z procedurami firmy, Realizacja i przestrzeganie wewnętrznych procedur administracyjnych, Monitorowanie i ewidencjonowanie stanów magazynowych środków ochronyDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka biurowa z językiem niemieckim
Szczecin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Wymagania: *Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie A2/B1 (warunek konieczny) *Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych *Dobra organizacja pracy *DoświadczenieDodane: 68 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Szczecin #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Firma działająca w branży odpadowej zatrudni pracownika administracyjno - biurowego na pół etatu. WYMAGANE DOŚWIADCZENIE na wskazanym stanowisku. Aplikacje bez doświadczenia nie będą rozpatrywane. Wymagania : • wykształcenie minimum średnie • doDodane: 69 dni temu w serwisie lento.pl -
HR Specialist & Office Assistant-Rozwiń lokalizacje...
Rosówek #HR Specialist #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, onbordingu i offbordingu,, redagowanie i publikowanie ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji,, komunikacja z menedżerami, pracownikami i partnerami zewnętrznymi,, aktywne..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracj
Szczecin #Administrator Biura #Dysponent #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Czym będziesz się zajmować? Administracja biura: Prowadzenie korespondencji, obsługa zamówień i delegacji (rezerwacja biletów i noclegów). Obsługa kadrowa: Bieżąca obsługa spraw pracowniczych (urlopy, ubezpieczenia, rozliczanie godzin) i przesyłDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy z językiem angielskim-Rozwiń...
Łęczyna (pow. stargardzki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kontrola zamówień klientów w systemie ERP, Wydawanie zamówień na produkcję, Współpraca z innymi działami firmy, Mailowa obsługa klienta w języku niemieckim, Dbanie o jakość, dystrybucję i archiwizację dokumentacji oraz..Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka Działu Serwisu...
Szczecin, Gumieńce #Ekspedientka #Recepcjonista #Kasjerka #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa Klienta w salonie: powitanie, zrozumienie potrzeb oraz zapewnienie profesjonalnej opieki na każdym etapie wizyty., Umawianie wizyt serwisowych i bieżące informowanie Klientów o dostępnych terminach.,..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista - ibis Styles Szczecin Stare Miasto
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa biura zgodnie z zasadami firmy: prace administracyjno-biurowe, zaawansowana obsługa urządzeń biurowych, gromadzenie, porządkowanie oraz archiwizowanie ważnej dokumentacji; organizacja pracy biura, organizacja pracDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca i aktywna recepcji min. sprzedaż karnetów, zapisy na zajęcia, sprzedaż towarów klubowiczom oraz wpuszczanie klientów do klubu zgodnie z wykupionym karnetem lub z zasadami kart sportowych., obsługa terminalDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy
Szczecin #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań pomocniczych zlecanych przez Kierownika Biura, zapewnienie prawidłowego obieg dokumentów w biurze, obsługa wewnętrznych dokumentów kadrowych, współpraca z zewnętrznym biurem kadr oraz księgowym, obsługaDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z językiem obcym
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU- PRACA Z DOKUMENTACJĄ- KONTAKT Z KLIENTEM Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, OBSŁUGA KOMPUTERADodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie -
Pracownik biurowy do działu sprzedaży
Kołbaskowo #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Zakres obowiązków: - sprzedaż produktów według ustalonych standardów; - przygotowywanie kalkulacji, ofert handlowych i umów; Od kandydata oczekujemy: - wykształcenia średniego lub wyższego; - znajomości obDodane: 12 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
Pracownik biurowy
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa poczty firmowej (kurierzy, poczta, doręczenia osobiste, elektroniczny obieg dokumentów), proste sprawy administracyjne , archiwizacja dokumentacji, wsparcie inspektora BHP, obsługa dokumentów jakościowych GMP+ oraDodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, OBOWIĄZKI:, kompleksowe organizowanie transportu ładunków;, kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentacji;, ścisła współpraca z kontrahentami oraz kierowcami, pozyskiwanie nowych kontaktów i budowanie długofalowych,..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc biurowa z językiem niemieckim
Szczecin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, - tworzenie ofert zgodnie z zapytaniem klienta,, - przygotowywanie opisów aukcji sprzedażowych,, - rozmowy z klientami,, - czynności usprawniające pracę biura...Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka/Pomoc administracyjna
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy., Przygotowywanie i obieg dokumentów., Archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych., Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Kancelaryjno-Organizacyjnych
Szczecin #Specjalista ds. Prawnych #Pracownik kancelaryjny #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie czynności kancelaryjnych (m.in przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysyłanie korespondencji Muzeum);, Obsługa interesantów Muzeum;, Obsługa spotkań prowadzonych przez Dyrektora Muzeum;, Prowadzenie rejestrów..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca klientów klubu fitness, umawianie klientów na zajęcia i treningi personalne, promowanie i sprzedaż usług klubu, prezentacja klubu i bieżącej oferty, obsługa social media, obsługa telefonów i maili,..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Szczecin #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa firmowej skrzynki mailowej,, Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji,, Obsługa urządzeń biurowych,, Sporządzanie i archiwizowanDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
pracownik do działu HR
Szczecin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #HR Advisor #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Analityk hr
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy (zezwolenia, oświadczenia, karty pobytu) Kontakt z urzędami i instytucjami publicznymi Wsparcie cudzoziemców w procesie adaptacji w PolsceDodane: 26 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
Recepcjonista - Novotel & ibis Szczecin Centrum
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik punktu usługowo - handlowego
Szczecin, Gumieńce #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Punktu Usługowego
Twój zakres obowiązków, Nazywam się Maciej Młotkowski jestem właścicielem znanego od 25 lat znakomicie prosperującego punktu usługowo - handlowego pod nazwą ,,Klucz Serwis” w Centrum Handlowym STER przy ul. Ku Słońcu 67 w Szczecinie obok..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl