Wszystkie oferty
»
Kluczbork
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent Administracyjny
Kluczbork #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Sekretarz #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie oraz realizacja zamówień, Weryfikacja zapytań z działem Produkcji, Sporządzanie ofert, Tworzenie list wysyłkowych, Przesyłanie stanów magazynowych I innych list mailingowych, Odpowiedzialność za składanie I.Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/tka ds. komunikacji
Opole #Asystent #Office Assistant
DASIĘ - Agencja Pośrednictwa Pracy, doradztwa personalnego i poradnictwa zawodowego (nr licencji - 27276) specjalizująca się w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na otwartym rynku pracy..Dodane: 25 dni temu -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Opole #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, organizowanie i koordynowanie pracy sekretariatu Spółki,, zapewnienie prawidłowego zaopatrzenia biura w materiały biurowe,, organizowanie konserwacji sprzętu i urządzeń biurowych,, prowadzenie i nadzorowanie archiwizacjiDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kępno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Wykonywanie wszystkich zadań związanych z obsługą klientów indywidualnych oraz kontrahentów firmy. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: Obsługa komputera WynagrodzenDodane: 2 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Recepcjonistka strefy Wellness
Warszawa #Recepcjonista #Recepcjonistka
Airport Hotel Okęcie, usytuowany w pobliżu Lotniska Chopina, należy do czołówki warszawskich hoteli. Jest laureatem prestiżowych nagród i liderem gościnności prężnie obsługującym klientów biznesowych i indywidualnych. Od 2001 r. stał się ikoną sDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Koordynator/Rekruter
Radom #Koordynator #Rekruter
Firma poszukuje osoby do pracy w Radomiu na stanowisko: Koordynator Kontraktu – Rekruter Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) Profesjonalne wdrożenie i pełne wsparcie zespołu na każdym etapie pracy Niezbędne..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. administracji personalnej/kadr
Klecza Dolna #Specjalista #Specjalista ds. administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - samodzielna, pełna obsługa kadrowa spółki głównej i spółek powiązanych, - prowadzenie akt osobowych pracowników, - przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, - przygotowywanie porozumDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Zostań kierowcą/kierowczynią autobusu miejskiego!
Warszawa #Kierowca #Kierowca kat. D
Zastanawiasz się nad zmianą pracy? Chcesz się przekwalifikować? Zawsze marzyłeś/ marzyłaś o byciu kierowcą/ kierowczynią autobusu miejskiego? Szukasz pracy, która da Ci poczucie bezpieczeństwa? Dołącz do Nas! Opłacimy Twój kurs kat. D oraz..Dodane: Dzisiaj -
Osoba sprzątająca z orzeczeniem - Starachowice
Starachowice #Sprzątaczka
Firma sprzątająca zatrudni osoby do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych, szatni pracowniczych, korytarzy na obiekcie zakładu produkcyjnego Miejsce wykonywania pracy- ul. Radomska 86, Starachowice Praca od..Dodane: Dzisiaj -
Asystent koordynatora projektu
Kluczbork #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Inspektor ds. BHP
Kluczbork #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Kluczbork #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Kadrowa/kadrowy
Kluczbork #Kadrowa
Zapraszam, do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko kadrowej/kadrowego. Praca u nas zapewnia rozszerzenie horyzontów, możliwości sprawdzenia się w różnych branżach i na wielu etapach. Obowiązki: - obsluga kadrowo-płacowa, - rozliczenia dlaDodane: 15 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Kluczbork #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracyjnych
Kluczbork #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa i organizacja pracy biura budowy., Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz utrzymania porządku w dokumentacji firmowej., Dbanie o prawidłoDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
LISTONOSZ
Praszka #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: PraszkaRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, system równoważny, praca od poniedziałku do piątkuTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i..Dodane: 19 dni temu -
Dyrektor Techniczny
Opole #Dyrektor Techniczny #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie działem technicznym w zakładzie produkcyjnym w branży spożywczej., Zapewnienie ciągłości pracy parku maszynowego oraz realizacja działań prewencyjnych, modernizacyjnych i inwestycyjnych., Planowanie,..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Dostawca-Kurier Glovo | Uber Eats | Xpress Delivery
Opole #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent koordynatora projektu
gmina Opatów #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: Dzisiaj w serwisie marketdino.pl -
Asystent koordynatora projektu
Opole #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: Dzisiaj w serwisie marketdino.pl -
Spedytor Międzynarodowy
Opole #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma, która od lat utrzymuje czołową pozycję na rynku usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych, zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. Dzięki zaangażowaniu w zapewnienie najwyższeDodane: Dzisiaj w serwisie teamquest.pl -
Specjalista/Specjalistka ds. organizacji BHP
Opole #Inspektor ds. BHP #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Wymagania: Wykształcenie średnie (kierunek administracyjny, techniczny, BHP)Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego - obszar administracja, techniczny, służba BHPPrawo jazdy kDodane: 3 dni temu w serwisie tauron.pl -
Referent / Samodzielny referent w Biurze Wydziału...
Opole #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, obsługa studentów w języku polskim i angielskim,, obsługa systemu USOS, EZD (przewidujemy szkolenia),, prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z organizacją, realizacją i rozliczaniem programu studiów realizowanych wDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl