Wszystkie oferty
»
Sulęczyno
»
Menadżer Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik ds. administracyjno biurowych
Borzytuchom #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Wymagania: WedługDodane: 2 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista ds. Obsługi Biura i Klienta
Chwaszczyno (pow. kartuski) #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista
Twój zakres obowiązków, obsługa zamówień od klientów (przyjmowanie, wprowadzanie do systemu, kontrola realizacji),, wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych,, prowadzenie dokumentacji handlowej i ewidencja danych w systemie,, bieżący kontakDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Ząbinowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: wykonywDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Bytów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: WedługDodane: 3 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Bytów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: WedługDodane: 3 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Ząbinowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:wykonywanie prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: BRAK WYMAGAŃ Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:Dodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie -
Pracownik biurowy
Sierzno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: WedługDodane: 9 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Dzierżążno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: 1) SegrDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Referent
Kartuzy #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 GdańsDodane: Wczoraj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
operator prostych maszyn produkcyjnych
Brwinów #Operator #Operator maszyn #Operator maszyn produkcyjnych #Operator automatów tokarskich
Stanowisko: Operator maszyn Zakres obowiązków: - Obsługa maszyn do produkcji: - Kontrola jakości produktów - Wykonywanie czynności konserwacyjnych maszyn - Współpraca z innymi pracownikami produkcji - Przestrzeganie zasad bhp Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
operator maszyn typu CNC stała praca bez pośredników
Świdnica #Operator #Operator maszyn
Akres obowiązków obsługa i ustawianie maszyn CNC ze sterowaniem Fanuc, Siemens lub Heidenhain konserwacja maszyn kontrola jakości wyprodukowanych części Wymagania pracodawcy doświadczenie zawodoweDodane: Dzisiaj -
Pomoc administracyjna
Sulęczyno #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii, rodzaju, archiwizacja. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracęDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Dostawca-Kurier Glovo
Kościerzyna #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Bytów
Opis zadań:Według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Bytów
Opis zadań:Według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Sierakowice (pow. gliwicki) #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, obsługa rekrutacji pracowników, zleceniobiorców,, prowadzenie akt pracowniczych,, rozliczanie wynagrodzeń,, rozliczanie ZUS,, analiza przepisów i rozwiązywanie problemów składających się na szeroko rozumiane aspekty..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent do spraw księgowości
Sierakowice #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Zakres obowiązków:- sprawdzenie dokumentów pod względem ich rodzaju, - wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów,- wystawianie faktur , archiwizowanie dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera, dokłaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością
Kościerzyna #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Zakres obowiązków:Zadaniem asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością jest wsparcie w różnych sferach życia uczestnika Programu tj.:- w czynnościach samoobsługowych, w tym w utrzymaniu higieny osobistej, - w prowadzeniu gospodarstwa domoweDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie