Wszystkie oferty
»
Sulęczyno
»
Pracownik Administracyjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pomoc administracyjna
Sulęczyno #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii, rodzaju, archiwizacja. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracęDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Pracownik ds. administracyjno biurowych
Borzytuchom #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Wymagania: WedługDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik Administracyjny ds. Rozliczeń Produkcji
Pinczyn (pow. starogardzki) #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Praca przy komputerze w środowisku biurowym, Wprowadzanie danych do systemu, Tworzenie indeksów w systemie, Obsługa zamówień i ich wprowadzanie do systemu, Wystawianie faktur dla klientów, Wsparcie w codziennych zadaniachDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Ząbinowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: wykonywDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Bytów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: WedługDodane: 2 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Bytów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: WedługDodane: 2 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Ząbinowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:wykonywanie prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: BRAK WYMAGAŃ Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:Dodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie -
Pracownik biurowy
Sierzno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: WedługDodane: 8 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Referent ds. turystyki
Kościerzyna #Pracownik Administracji #Referent
Wymagania konieczne:Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania">Dodane: 28 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Dzierżążno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: 1) SegrDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Referent
Kartuzy #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 GdańsDodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator Projektów Zagranicznych
Rzeszów #Koordynator #Koordynator Projektów
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Mońki #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa biura (sprawy kadrowe, bieżące dokumenty dotyczące procesu produkcji kontenerów stalowych lub domów modułowych), Wdrożenie się w istniejący system zarządzania produkcją ISO 1090, Zamówienia publiczne - wyszukiwaniDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Dzisiaj -
DataBricks Architect
Kraków
Wymagania:⚡️ Solidne doświadczenie w pracy w roli data engineera lub pokrewnych rolach (8+ lat)⚡️ Bardzo dobra znajomość platformy DataBricks oraz Apache Spark⚡️ Bardzo dobra znajomość Python⚡️ Doświadczenie w przeprowadzaniu migracji chmurDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Dostawca-Kurier Glovo
Kościerzyna #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Bytów
Opis zadań:Według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Bytów
Opis zadań:Według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Sierakowice (pow. gliwicki) #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, obsługa rekrutacji pracowników, zleceniobiorców,, prowadzenie akt pracowniczych,, rozliczanie wynagrodzeń,, rozliczanie ZUS,, analiza przepisów i rozwiązywanie problemów składających się na szeroko rozumiane aspekty..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent do spraw księgowości
Sierakowice #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Zakres obowiązków:- sprawdzenie dokumentów pod względem ich rodzaju, - wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów,- wystawianie faktur , archiwizowanie dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera, dokłaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością
Kościerzyna #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Zakres obowiązków:Zadaniem asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością jest wsparcie w różnych sferach życia uczestnika Programu tj.:- w czynnościach samoobsługowych, w tym w utrzymaniu higieny osobistej, - w prowadzeniu gospodarstwa domoweDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie