Wszystkie oferty
»
Świeradów-Zdrój
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Mirsk #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Obsługa urządzeń i programów biurowych. Przygotowywanie dokumentów, odpowedzi na pisma do klientów. Przygotowywanie dokumentów do przetargów. Poszukiwanie kontahentów. Zapoznanie z zagadnieniami logistycznymi. Wymagania: Stypendium brDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim -
Pracownik biurowy
Kamienica Królewska (pow. kartuski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługiwanie kasy, generowanie umów kupna., Obsługa systemu COMARCH ERP XL - mile widziana znajomość lub obsługa podobnego systemu, wszystkiego nauczymy. , wprowadzanie i analiza faktur kosztówych., Rozliczanie raportów.Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy/asystent tłumacza
Zgorzelec #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Tłumacz
Zakres obowiązków:praca biurowo-administracyjna, obsługa klienta, asystowanie przy tłumaczeniach pism ;I umowa na czas określony 3 miesiące - docelowo - umowa o pracę na czas nieokreślony;pełny wymiar czasu pracy (możliwość zatrudnienia 1/2 etatDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu -
Pracownik Działu
Kowary #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik działu księgowości #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Specjalista ds. personalnych
Jeśli jesteś Osobą Niepełnosprawną, poszukujesz nowego zatrudnienia, bądź swojej pierwszej pracy, serdecznie zapraszamy do współpracy. Obecnie poszukujemy Osoby, która będzie podejmować pracę na hali sprzedaży na różnych działach. Gwarantujemy..Dodane: 7 dni temu -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Elektromonter
Berlin #Elektromonter
Oferta pracy dla elektromonterów – Berlin Poszukujemy 4 doświadczonych elektromonterów do pracy przy instalacjach elektrycznych na obiekcie przemysłowym w Berlinie. Start: 4 sierpnia Czas trwania: do końca marca, z możliwością przedłużenia Forma..Dodane: Dzisiaj -
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – zespół B2B
Rybnik #Cieśla #Cieśla Szalunkowy #Zbrojarz
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – Rybnik | Praca stała | 8-10 h dziennie Zlecimy pracę doświadczonym cieślom szalunkowym oraz zbrojarzom przy realizacji inwestycji przemysłowej w Rybniku: budowa kanałów napływowych do pompowni wody chłodzącej oraz..Dodane: Dzisiaj -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Świeradów-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, St. Lukas w Świeradowie Zdroju zatrudni Recepcjonistę/kę na zmianę dzienna w godzinach 8:00-20;00 / 9:00-21:00, Doświadczenie nie jest wymagane, chętnie wszystkiego nauczymy., Możliwość zakwaterowania za dodatkową opłatąDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Świeradów-Zdrój #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:-Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,-Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,i-Utrzymanie czystości w miejscu pracy,-Dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu -
Asystent Kas Samoobsługowych
Świeradów-Zdrój #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kurier - Kierowca kat. B
Bogatynia #Doręczyciel #Kierowca #Kurier #Kierowca kat. B #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, Załadunek i rozładunek przesyłek, Doręczanie i odbiór paczek do klientów indywidualnych i firm, Dbałość o bezpieczeństwo przewożonych towarów, Rozliczanie się z gotówki oraz innych pobranych wartości pieniężnych wg...Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Lubań
Opis zadań:- obsługa urządzeń techniki biurowej (komputer, ksero, skaner)- wprowadzanie danych do komputera- odbieranie poczty elektronicznej, prowadzenie korespondencji- pomoc w organizacji promocji wydarzeń kulturalnych- obsługa stron internetDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu -
Asystent/ka w dziale audytu z orzeczeniem o niepełnosprawności
Bogatynia #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
BPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarównoDodane: 5 dni temu w serwisie gowork.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Lubań #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 7 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Recepcjonistka/Recepcjonista (k/m)
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie,, odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w resorcie,, jasne i rzetelnie przekazywanie informacjiDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowych, rejestracja pobytu, rozliczanie pobytu, sporządzanie dokumentacji związanej z pracą. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średniDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze -
Pomocnik w drogerii - Asystent sprzedaży
Lubań, różne dzielnice #Asystent #Asystent Sprzedaży #Ekspedientka #Kasjerka #Pomocnik
Co będzie należało do Twoich zadań? Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w sklepie (np. układanie towaru, uzupełnianie braków) Wykładanie towaru zgodnie z ustalonymi standardami i wytycznymi Sprawdzanie cen i promocji – aby wszystko było zgoDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor Zarządzający
Piechowice #Dyrektor #Dyrektor zarządzający
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie multimedialnym parkiem rozrywki Querion, w tym działami operacyjnymi takimi jak: dział techniczny, gastronomia, recepcja/kasa, dział utrzymania czystości, marketing i sprzedaż, księgowość, kadry iDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Nocny Recepcjonista w 5* hotelu z zakwaterowaniem
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:\nSamodzielne prowadzenie nocnej zmiany (godz. 19.00 - 7.00),\nDokonywanie nocnego audytu, sprawdzania wystawionych dokumentów i raportowanie do odpowiednich działów,\nBezpośredni kontakt z gośćmi: meldowanie, wymeldowanieDodane: 14 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent/ka ds. kadr i płac
Szklarska Poręba #Asystent #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. płac
Asystent/ka ds. Kadr i PłacPraca stacjonarna w biurze w Mysłakowicach.Pełny etat lub możliwość pracy na ½ etatu Asystent/ka ds. kadr i płacObowiązki naliczanie płac dla zleceniobiorców oraz pracowników. • ewidencjonowanie oraz rozliczanie czasuDodane: 17 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracji i Wyceny Budowlanej
Gryfów Śląski #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Firma budowlana poszukuje absolwenta/studenta lub osoby z doświadczeniem w branży budowlanej do prac administracyjnych związanych z obsługą projektów budowlanych.Miejsce pracy: Mysłakowice Specjalista ds. Administracji i Wyceny BudowlanejObowiązDodane: 18 dni temu w serwisie gowork.pl