Wszystkie oferty
»
Świeradów-Zdrój
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Świeradów-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, St. Lukas w Świeradowie Zdroju zatrudni Recepcjonistę/kę na zmianę dzienna w godzinach 8:00-20;00 / 9:00-21:00, Doświadczenie nie jest wymagane, chętnie wszystkiego nauczymy., Możliwość zakwaterowania za dodatkową opłatąDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Mirsk #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Obsługa urządzeń i programów biurowych. Przygotowywanie dokumentów, odpowedzi na pisma do klientów. Przygotowywanie dokumentów do przetargów. Poszukiwanie kontahentów. Zapoznanie z zagadnieniami logistycznymi. Wymagania: Stypendium brDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim -
Pracownik biurowy
Kamienica Królewska (pow. kartuski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługiwanie kasy, generowanie umów kupna., Obsługa systemu COMARCH ERP XL - mile widziana znajomość lub obsługa podobnego systemu, wszystkiego nauczymy. , wprowadzanie i analiza faktur kosztówych., Rozliczanie raportów.Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka/Recepcjonista (k/m)
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie,, odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w resorcie,, jasne i rzetelnie przekazywanie informacjiDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowych, rejestracja pobytu, rozliczanie pobytu, sporządzanie dokumentacji związanej z pracą. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średniDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze -
Nocny Recepcjonista w 5* hotelu z zakwaterowaniem
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:\nSamodzielne prowadzenie nocnej zmiany (godz. 19.00 - 7.00),\nDokonywanie nocnego audytu, sprawdzania wystawionych dokumentów i raportowanie do odpowiednich działów,\nBezpośredni kontakt z gośćmi: meldowanie, wymeldowanieDodane: 14 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Boutique Eco Hotel Sasanka w Szklarskiej Porębie zatrudni do pracy na stanowisko RECEPCJONISTA , , Do zakresu obowiązków należeć będzie:, , , praca w rybie zmianowym 7:00-19:00, 19:00-7:00, bezpośrednia obsługa Gości w..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Poszukujemy do swojego zespołu pracownika recepcji Oczekujemy od kandydata: - dyzpozycyjności, praca w systemie zmianowym 7-15 lub 15 do 23 - praca w święta i weekendy - pozytywne nastawienie - umiejętność pracy w zespole - podstawowa znajomośćDodane: 21 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonista
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zatrudnimy pracownika na recepcję, praca zmianowa od 7 do 15 lub 15 do 23 zarówno w święta jak w weekendyDodane: 22 dni temu -
RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA
Szklarska Poręba #Recepcjonista #Recepcjonistka
Niewielki hotel zatrudni do stałej pracy w Szklarskiej Porębie pracowników recepcji. Wymagania: wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Mile widziana znajomość języków obcych, doświadczenie na podobnym stanowisku...Dodane: 63 dni temu -
Koordynator Biura Obsługi Klienta i Logistyki
Bolesławiec #Koordynator #Koordynator biura
Koordynator Biura Obsługi Klienta i Logistyki87_31083Obowiązki zarządzanie i nadzór nad flotą samochodową Firmy (planowanie, kontrola kosztów, itp), profesjonalna obsługa Klienta w tym Koordynacja i nadzór nad pracą Biura Obsługi Klienta - zapewDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjno-biurowy
Jelenia Góra #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Opis zadań:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
specjalista ds. szkoleń
Piła #Starszy Specjalista – Trener wewnętrzny #Specjalista
Poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ Do zadań SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ będzie należało: • nabór kursantów, • prowadzenie biura ośrodka szkolenia, • współpraca z firmami, • prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Oczekujemy:, •..Dodane: Dzisiaj -
Operator wózka widłowego
Czarnków #Operator #Operator wózka widłowego
Poszukiwani kandydaci na kurs kierowców wózków jezdniowych (widłowych) z egzaminem UDT. Oferty pracy dla absolwentów. ZAINTERESOWANYCH ZAPRASZAMY TEL. 723 - 405 - 247 Zakład Doskonalenia Zawodowego ul. Browarna 19 64-920 PIŁA tel. 723 405 247Dodane: Dzisiaj -
Asystent kas samoobsługowych
Świeradów-Zdrój #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:-Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,-Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,i-Utrzymanie czystości w miejscu pracy,-Dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu -
Asystent Kas Samoobsługowych
Świeradów-Zdrój #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kurier - Kierowca kat. B
Bogatynia #Doręczyciel #Kierowca #Kurier #Kierowca kat. B #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, Załadunek i rozładunek przesyłek, Doręczanie i odbiór paczek do klientów indywidualnych i firm, Dbałość o bezpieczeństwo przewożonych towarów, Rozliczanie się z gotówki oraz innych pobranych wartości pieniężnych wg...Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Lubań
Opis zadań:- obsługa urządzeń techniki biurowej (komputer, ksero, skaner)- wprowadzanie danych do komputera- odbieranie poczty elektronicznej, prowadzenie korespondencji- pomoc w organizacji promocji wydarzeń kulturalnych- obsługa stron internetDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu -
Asystent/ka w dziale audytu z orzeczeniem o niepełnosprawności
Bogatynia #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
BPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarównoDodane: 5 dni temu w serwisie gowork.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Lubań #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 7 dni temu w serwisie infopraca.pl