Wszystkie oferty
»
Tomice
»
Pracownik Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Borek Szlachecki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:- kompletowanie dokumentów finansowych firmy, która ubiega się o kredyt- wypełnianie dokumentów, wniosków i załączników wymaganych do złożenia wniosku kredytowego w banku- kontakt z klientem biznesowym- przygotowywanie symulacji kredyDodane: 11 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kobiernice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Praca z dokumentami (wprowadzanie, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych).2. Praca z dokumentami dotyczącymi dotacji dla naszych klientów.3. Kontakt wstępny z klientem zainteresowanym zakupem.4. Pilnowanie procesu sprDodane: 21 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik Biurowy
Kalwaria Zebrzydowska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zatrudnimy pracownika do biura na pełny etat. Obowiązki: Obsługa klienta. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla..Dodane: 55 dni temu -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Bukowno #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmwą, korespondencja, obsługa biura zarządu stowarzyszenia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie, 3 miesięczne doświaDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Wczoraj w serwisie olx.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 5 dni temu w serwisie jobs.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Wczoraj w serwisie linkedin.com -
Office and Administration Manager
Kraków, Stare Miasto #Kierownik Biura #Kierownik Biura Zarządu #Office Manager
Your responsibilities, Manage daily office operations, including facilities, reception, and administrative teams, ensuring smooth functionality., Manage the office facilities budget and approving purchase requisitions., Supervise management of GDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy-Rozwiń lokalizacje oferty
Katowice #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz rozbudowa portfolio nowych klientów,, Rzetelna i profesjonalna realizacja zleceń transportowych i spedycyjnych w drogowym ruchu międzynarodowym,, Nadzór nad transportami oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Masażystka
Białystok #Masażystka
Szukam koleżanki do współpracy do salonu masażu dla panów, 18-30lat. Wysoki zarobek, wypłata codziennie, elastyczny czas pracy. Proszę o kontakt SMS lub e-mailDodane: Dzisiaj -
Masażystka
Warszawa #Masażystka
MT IMPERIUM Mariana Nima z siedzibą w Warszawie, Mazowieckie, poszukuje osoby na stanowisko Masażystka. Opis stanowiska: - Wykonywanie masaży relaksacyjnych. - Praca według ustalonego grafiku. Wymagania: - Brak doświadczenia. - Książeczka..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent w dziale pomocy środowiskowej
Wadowice #Pracownik Administracji #Referent #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
Zakres obowiązków:Obsługa programu POMOST w zakresie dot. świadczeń z pomocy społecznej, opracowywanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń z pomocy społecznej, opracowywanie decyzji administracyjnych dotyczących przyznania pDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach -
Referent w wydziale komunikacji i transportu
Wadowice #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sporządzanie analiz statystycznych dotyczących średniej zdawalności osób szkolonych oraz innych analiz i sprawozdań wynikających z realizowanych zadań wydziału, zgodnych z zakresem powierzonych obowiązków.Prowadzenie ewidencjiDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach