Wszystkie oferty
»
Zbąszynek
»
Pracownik Administracyjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pomoc administracyjna
Nowa Sól #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Obsługa Referatu Ochrony Środowiska. Obsługa interesantówtelefonicznie i na miejscu w referacie. Prowadzenie postępowań w stosunku do właścicieli nieruchomości niezamieszkanych oraz letniskowych Wymagania:Wymagania konieczne: WDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli -
Pracownik administracyjno - biurowy (student...
Grodzisk Wielkopolski #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:- Bieżące prace administracyjne- Organizowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze- Przygotowanie dokumentów wysyłkowych- Obsługa urządzeń biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUpraDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Kadr i Płac
Wolsztyn #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia oraz nadzór nad jej obiegiem, Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy oraz wszelkiej dokumentacDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. analiz i raportowania (dział kontrolingu)
Świebodzin #Pracownik Administracji #Referent
Referent ds. analiz i raportowania (dział kontrolingu)Twój zakres obowiązków wsparcie w analizie rentowności zleceń transportowych i spedycyjnych, pomoc w przygotowywaniu raportów kosztowych i operacyjnych, rozliczanie pracy podwykonawców oraz kDodane: 8 dni temu w serwisie gowork.pl -
Spedytor
Adamowo #Pracownik Administracji #Spedytor
Zakres obowiązków:ustalanie terminów dostaw, negocjowanie terminów umów i cen z przewoźnikami, monitorowanie postępu realizacji zleceń Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Art. 69 Pierwszeństwo w sDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie -
Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjno-biurowy
Sulechów #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Opis zadań:wg zawodu Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowychWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:ODodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Referent ds. analiz i raportowania (dział kontrolingu)
Świebodzin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, wsparcie w analizie rentowności zleceń transportowych i spedycyjnych,, pomoc w przygotowywaniu raportów kosztowych i operacyjnych,, rozliczanie pracy podwykonawców oraz kosztów działalności transportowej,, podstawowa..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
asystent
Sulechów #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/kaDodane: 65 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Referent ds. logistyki
GÓRZYKOWO #Pracownik Administracji #Referent
Logistyka / Transport / Dystrybucja / ZakupyDodane: 115 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Starszy referent
Zielona Góra #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sporządzanie spisów archiwalnych;Archiwizowanie całości dokumentacji w KP II; prowadzenie i ewidencja sprzętu uzbrojenia i techniki biurowej; prowadzenie systemów policyjnych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy/handlowiec
Zielona Góra #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg zawodu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Poznań #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewódDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Praca
Kielce #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Opis stanowiska: - Obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim. - Dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru. - Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy. - Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z zamówieniem. - RealizaDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Zatrudnię lekarza stomatologa
Bydgoszcz #Dentysta #Lekarz #Stomatolog #Lekarz stomatolog
Zatrudnię lekarza dentystę (zachowawcza i endodoncja) na przynajmniej dwa dni w tygodniu - godziny do ustalenia do gabinetu z 3 fotelami, nowoczesnym sprzętem oraz doświadczonym personelem pomocniczym, z dużą bazą pacjentów prywatnych. WynagrodzDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Elektryk
Skarbimierz #Elektryk
Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne technologiDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Specjalista ds legalizacji z j. ukraińskim lub...
Zielona Góra #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów do wniosków o zezwolenia na pobyt, kontrola ważności dokumentów, wsparcie pracowników w procesie legalizacji i odzyskiwania, Kontakt z pracownikami wyjeżdżającymi do pracy w Polsce i za granicąDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant sprzedaży w saloniku prasowym
Świebodzin #Ekspedientka #Konsultant #Konsultant Sprzedaży #Kasjerka #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa komputera, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, obsługa kolektury lotto, zarządzanie prasą, przyjęcia, zwroty, składanie zamówień, przyjmowanie towaru, kontrola..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału Grupy PZU
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Dodane: Dzisiaj w serwisie pzu.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. pracowniczych
Bolewice (pow. nowotomyski) #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych w rozumieniu Kodeksu pracy, PUZP dla, pracowników PGL LP oraz innych unormowań prawnych obowiązujących, w tym zakresie, m. in.:, przygotowanie i aktualizacja zmiany w zakresieDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozysDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Dyrektor
Nowy Tomyśl #Art Director #Dyrektor #Dyrektor artystyczny #Dyrektor generalny #Dyrektor kreatywny #Managing director
Zakres obowiązków:realizowanie podstawowych zadań statutowych Ośrodka, kształtowanie i koordynowanie całokształtu działalności merytorycznej Ośrodka, racjonalne i efektywne gospodarowanie posiadanymi środkami finansowymi i mieniem Ośrodka, dokonDodane: 2 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu -
Psycholog - konsultant dowódcy ds. profilaktyki...
Sulechów #Konsultant #Lekarz #Psycholog #Konsultantka
Zakres obowiązków:uczestnictwo w doborze, selekcji i kwalifikacji kandydatów do służby, udzielanie psychologicznego wsparcia żołnierzom i pracownikom, zapobieganie zaburzeniom psychicznym, monitorowanie zjawisk społecznych w aspekcie psychologicDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze