Wszystkie oferty
»
Antoniówka Świerżowska
»
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo handlowy
Dobrosławów #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Zakres obowiązków:Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i punktami handlowymi. Przyjmowanie i podział korespondencji. Fakturowanie. Rozliczanie pojemników Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane:Dodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Puławach -
Pracownik administracyjno-biurowy
Radom #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, koordynowanie pracy biura,, bieżąca obsługa klientów,, koordynowanie pracy instruktorów / nauczycieli,, dbanie o jakość zajęć edukacyjnych,, obsługa social mediów,..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa, Praga-Północ #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kompleksowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura, Zarządzanie obiegiem dokumentów, opisywanie faktur związanych z kosztami projektów , Opracowywanie raportów , zestawień ( dokumenty kadrowe, księgowe), Prowadzenie iDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony...
ANTONIÓWKA #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony, PRACA ZDALNA- masz ochotę na dodatkowe lub stałe zajęcie z cotygodniowymi wypłatami? Rozlicza..Dodane: Dzisiaj w serwisie anonse.com -
Asystent / Asystentka biura
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny z firmami,, pomoc w pracach biura,, ścisła współpraca z Działem Księgowości i Działem Obsługi Klienta,, raportowanie działań...Dodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka kontrolera jakości
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji #Kontroler #Kontroler jakości
Twój zakres obowiązków, kontrola jakościowa materiałów stalowych przy dostawie, tworzenie dokumentacji badań kontrolnych stali, oklejanie dostaw, prowadzenie procesów reklamacyjnych, współpraca z pozostałymi działami w firmie, obsługa wagi..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystentka/asystent biura
Wysogotowo (pow. poznański) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne i biurowe, Przygotowywanie dokumentacji, Udział w działaniach marketingowych, Przygotowywanie treści promujących firmę w mediach społecznościowych i branżowych, Wyszukiwanie potencjalnych klientów,.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika do Skawiny. Oferowane stanowisko: Koordynator Kontraktu Oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Nie oczekujemy dużego..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator usług opiekuńczych Ruda Śląska
Ruda Śląska #Koordynator
PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Ruda Śląska Zakres Obowiązków: -..Dodane: Dzisiaj -
Spawacz MAG 135. Blacha czarna. Doczołowo. 16...
Norymberga #Spawacz #Spawacz MAG
Praca dla spawaczy Mag 135 w Niemczech - 16 euro na rękę. 16 euro na rękę na początek. Bez znajomości języka niemieckiego. Praca bezpośrednio w firmie. Spawanie doczołowe. Grubość blach od 3 do 15 mm. Długość blach do 12 m. Kontrola spoin..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. obsługi klienta (język rosyjski...
Głuchowo (pow. poznański) #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia klientom w języku rosyjskim lub ukraińskim poprzez telefon, e-mail lub czat, przyjmowanie i obsługa zamówień,, Rozwiązywanie spraw oraz udzielanie informacji dotyczących produktów i usług,, KomunikacjaDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Kozienice #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji
Pionki #Koordynator
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji105_4583425Obowiązki Koordynacja i nadzór robót inwestycyjnych i remontowych na terenie MESKO S.A. w Pionkach, Współpraca i nadzór w zakresie sporządzania wniosków o uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłoszeDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pionki-asystent do działu nieruchomości
Pionki #Asystent
Zakres obowiązków:Zadania:zajmowanie się dokumentacją, korespondencją obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner)odbieranie połączeń telefonicznychobsługa pocztyudzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalnościkomunikDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Asystent/-ka Kontrolera
Pionki #Asystent #Kontroler
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie okresowych zestawień danych finansowych i operacyjnych (Excel, PowerPoint, system ERP), wizualizacja danych – tworzenie czytelnych i logicznych prezentacji, raportów i podsumowań na potrzeby zarządów i..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy -archiwista
Pionki #Archiwista
Opis zadań:Kompletowanie dokumentacji medycznej, spis dokumentów medycznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Uprawnienia: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopniaInne wymagania: Kurs archiwDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Dyrektor Finansowy
Pionki #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Przejęcie i ustrukturyzowanie lokalnej funkcji finansowej, księgowej i kontrolingowej, która dotychczas była obsługiwana przez centrum usług wspólnych (SSC)., Zbudowanie i zorganizowanie efektywnego zespołu finansowego..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pionki- specjalista ds. administracyjnych
Pionki
Zakres obowiązków:Obowiązki:aktywnym monitorowaniem dostępnych programów dofinansowań (krajowych i UE)analizą możliwości pozyskania środków pod kątem bieżących i planowanych projektów firmyprzygotowywaniem kompleksowych wniosków o dofinansowanieDodane: 45 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Młodszy referent działu kadrowo-organizacyjnego
Żytkowice
Zakres obowiązków:praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 5 160 do 5 560 PLNRodzaj umowy:MianowanieLiczba wolnych miejsc pracy:2Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPrDodane: 45 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach -
Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży
Więckowice (pow. poznański) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu sprzedaży w codziennych działaniach operacyjnych, Przygotowywanie ofert handlowych i analiz rynkowych, Tworzenie i aktualizacja baz danych, Utrzymywanie kontaktu z klientami (telefonicznie i mailowo),.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych
Radom, Jeżowa Wola #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, Obsługa procesów związanych z przebiegiem zatrudnienia,, Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym,, Rozliczanie czasu pracy, ewidencja zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń,,..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl