Wszystkie oferty
»
Białogard
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, korekt dla zrealizowanych dostaw towarów i usług, Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z procedurami, Sprawdzanie wiarygodności płatniczej klientów, Ścisła współpraca z..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy - sprzedaż - obsługa klienta
Będzino #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma: 1MK POLSKA – dystrybutor MACHTEK (maszyny do recyklingu) oraz wyłączny dystrybutor francuskiej firmy RABAUD w Polsce Adres biura: Łekno 23, 76-037 Będzino Opis stanowiska: Do naszego biura stacjonarnego w Łeknie poszukujemy osoby na stanoDodane: 17 dni temu w serwisie lento.pl -
Pomoc biurowa
Świdwin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Obsługa urządzeń biurowych takich jak kserokopiarka i skaner, Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, Wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych, Kontakty z klientamDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa, Praga-Południe #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji biura, dbanie o właściwy obieg korespondencji oraz informacji, wsparcie administracyjne pracowników, obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę, zamawianie prenumeraty, artykułów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Zadania: - Pozyskiwanie klientów i przewoźników (również przez giełdy). - Organizacja międzynarodowego transportu drogowego. - Wyceny i kalkulacje kosztów wg zapytań. - Negocjacje i optymalizacja kosztów. - Monitorowanie zleceń i kontakt z klienDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Asystent/asystentka ds nieruchomości Jot be
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Dzień dobry Poszukuje pomocy przy sprzedaży i wynajmie nieruchomości Jot be Oferuję : Umowa o pracę 11000 netto Zapewniam szkolenie,więc wszystkiego jestem w stanie nauczyć Elastyczny grafik Oczekiwania: Dyspozycyjność Punktualność Zakres obowiąDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Spawacz MAG 135 Sokołów Podlaski
Poznań #Spawacz #Spawacz MAG
LAXO Work - jesteśmy dynamicznie działającą firmą z polskim kapitałem, specjalizujemy się w obsłudze sektora głównie przemysłowego. Oferujemy nowoczesne rozwiązania HR w obszarze outsourcingu, pracy tymczasowej i rekrutacji. Wysoki poziom obsługDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Tychy ul. Towarowa
Tychy #Sprzątacz #Sprzątaczka
Firma sprzątająca poszukuje Sprzątaczki z orzeczeniem o niepełnosprawności. MIEJSCE PRACY: Tychy ul. Towarowa ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Sprzątanie pokoi biurowych. mycie toalet, korytarzy, Odpowiedzialność za czystości i higieny, Obsługa niezbędnych naDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Inspektor ds. BHP
Białogard #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Mierzyn #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 20 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Konsultant Medyczny
Koszalin #Konsultant #Konsultant Medyczny #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy i/lub farmaceutów zgodnie z przyjętą strategią., Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy i sprzedaż produktów do aptek równiDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracji biurowej (fp)
Koszalin #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków:Praca biurowa.Przygotowywanie rozliczeń do zatwierdzenia. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: obsługa urządzeń biurowychWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższeDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Asystent kas samoobsługowych
Koszalin #Asystent
Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych.- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami- utrzymanie czystości w miejscu pracy- dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Sekretarka medyczna
Koszalin
Opis stanowiska Obsługa pacjentaDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Konsultant Edukacyjny – Ekspert Przedmiotowy
Koszalin #Konsultant #Konsultantka #Specjalista
Opis stanowiska Reprezentowanie marki w szkołach na terenie regionu Spotkania z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu promocji oferty edukacyjnej Budowanie długofalowych relacji w środowisku oświatowym Prezentowanie materiałów edukacyjDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor zarządu budynków mieszkalnych w koszalinie
Koszalin
Zakres obowiązków:prowadzenie spraw z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Miasta Koszalina oraz gruntami powierzonymi w zarządzanie, gospodarowanie, zarządzanie (administrowanie) nieruchomościami stanowiącymDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin
Zakres obowiązków:•Kompleksowa obsługa administracyjna Prorektora ds. Kształcenia – m.in. organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie materiałów.•Obsługa korespondencji – przyjmowanie, rejestracja, wysyłanieDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Koszalin #Pracownik poczty
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 6 dni temu w serwisie zus.pl -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków: planowanie i realizowanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej dotyczącej usługi utrzymania czystości, usługi kominiarskiej oraz usługi deratyzacji i dezynsekcji,opracowanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby rozpoczęcia poDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- obsługa systemów: USOS, WIRKA, EOD i innych będących w dyspozycji Politechniki Koszalińskiej;- obsługa dokumentacji związanej z projektami krajowymi i międzynarodowymi;- obsługa spraw finansowych związanych z działalnością prDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Kurier
Koszalin #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków – Kierowca (kat. B):, - Prowadzenie samochodu dostawczego na terenie Koszalina i okolic (typu bus/kontener), - Załadunek i rozładunek oraz kontrola jego jakości i ilości, - Dostarczanie zamówienia do..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl